Nainen, miten koet kun tulen tarjoamaan sinulle drinkin baarissa?
Olenko heti sika joka yrittää päästä pöksyihin (spoiler alert, yritän)
Kommentit (44)
Onneksi tätä käy enää harvoin, koska olen jo varttuneempi enkä käy baareissa usein. Mutta koen sen kiusallisena, koska tajuan toki, että yleensä miehellä on taka-ajatuksensa. Olen varattu enkä muutenkaan halua olla missään kiitollisuudenvelassa jollekin randomille, joka sitten itkee naisten epäreiluutta täällä. Ai niin, olin jo unohtanut, että viimeksi kävi tällainen tapaus. Ryntäsi tilaamaan puolestani ja vingutti korttiaan. Onneksi oli sopiva seteli, jonka sitten tyrkkäsin miehelle. Parempi on tulla muuten vaan juttelemaan ja tarjota vaikka sitten myöhemmin, jos tilanne tuntuu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn, koska pidät seksin hintana vaivaista drinkkiä. Menisit maksullisiin. En harrasta yhden illan juttuja muutenkaan. Enkä edes muuten juo alkoholia..
Miksi sitten käyt baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kiva, kyllähän ilmaiset drinkit kelpaa. :D
Ei ole ilmaisia lounaita ei ole ilmaisia drinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran sinisilmäinen, etten luultavasti edes tajuaisi sun olevan kiinnostunut minusta. Ajattelisin vain, että no onpas siinä kohtelias mies ja ottaisin drinkin vastaan. Sitten varmaan tarjoaisin itse meille toisen sen jälkeen.
Eikä olisi hajuakaan, että yrität pokailla siinä. Koska olen suhteessa itse enkä koskaan tajua, että miehillä on aina taka-ajatuksia.
Kiva kuulla että on muitakin kaltaisiani. Minäkin tod.näk. tarjoaisin seuraavat. Ja jos mies olisi jotakin muuta odottanut niin hölmistyneenä varmaan sitten jäisi tolottamaan, kun illanpäätteeksi sanoisin heippa ja lähtisin kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kiva, kyllähän ilmaiset drinkit kelpaa. :D
Ei ole ilmaisia lounaita ei ole ilmaisia drinkkejä.
Ilmaisia drinkkejä on vaikka kuinka paljon. Saattaa olla että niiden takana on hölmö mies joka luulee ettei anna sitä ilmaiseksi. En kysy, juon.
Kiitos!En kuitenkaan juo jos tuot sen drinksun käteen,osa on siirtynyt silmätippajippoihin.Tarjoilijan antamana nautin drinksun kanssasi.
Mitenkö koen drinkin tarjoamisen? Yrityksenä päästä pöksyihini. Miten suhtaudun asiaan vaihtelee siitä, minkä oloinen henkilö on joka tarjoaa. Jos on fiksun oloinen tyyppi, ilmoitan heti olevani varattu. Jos vaikuttaa idiootilta, otan drinkin ja katoan mieheni kainaloon.
Jos olet hyvännäköinen, otan drinkin vastaan. Jos olet ruma, kieltäydyn ja poistun paikalta. Olisi kyllä vaikea kuvitella kyseinen tilanne sillä olen jo 29-v eikä yksikään mies ole lähestynyt mua baarissa.
Otan drinkin vastaan mielelläni ja kiitän kauniisti. Voin myös heittää sun kanssa läppää. Jos oot hyvä tyyppi niin kukapa tietää, saat ehkä puristaa persettäkin.
Mies joka juottaa tuntemattomia naisia ilmaiseksi ei ole kovin välkky.Tämähän on pelimiesten ensimmäisiä sääntöjä.
Sanon sinulle "ei kiitos". Jos hyväksyt sen ja osaat jutella ja minuakin kiinnostaa, voimme jutella. Jos alat jankata että miksi kieltäydyn et kiinnosta minua sen jälkeen sekuntiakaan.
En ole koskaan ottanut vastaan toisen ostamaa drinksua. Mulla on sellainen periaate.
Varattuna kieltäytyisin. Sinkkuna riippuu tarjoajasta. En koe drinkkiä velvollisuudeksi seksiin (tietenkään), mutta koen sen tavallaan velvollisuudeksi jäädä vähintään kyseisen juoman ajaksi tarjoajan seuraan. Jos tajuan heti kättelyssä etten ole kiinnostunut tarjoajasta, niin säästän molempien aikaa ja kieltäydyn. Jos tarjoaja vaikuttaa kiinnostavalta, niin otan juoman ja jään toistaiseksi seuraan. Seksi ekana iltana on epätodennäköistä muttei mahdotonta, eikä sen todennäköisyys liity pätkääkään tarjottujen drinkkien määrään.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet laittanut tyrmäystippoja juomaan.
Lahdessa viime viikolla 4 myrkytystapausta kun nämä uudet idän-ihmeet tarjonneet tytöille drinksuja
No yleensä lähdetään viihteelle sillä oletuksella että miehet tarjoaa, niin ei mene niin paljon rahaa. Kukaan meistä ei todellakaan niiden mukaan lähde koska ollaan varattuja. Sitä on turha mainostaa. Kyllä aika joku miesporukka tarjoaa, yleensä setäihmiset.
Kiitän juomasta ja liityn kavereideni seuraan.
En koskaan ota vieraalta ihmiseltä drinkkiä vastaan, se olisi pähkähullua. Jos sen sijaan tulet ensin juttusille ja sitten lähdet maksamaan minulle drinkin, jonka itse otan vastaan baarimikolta tai sinä haet sen niin, että näen koko ajan ettet sujauta sinne mitään ylimääräistä, niin voinhan minä ilmaisen drinkin juodakin. Kohteliaisuudesta pidän sinulle seuraa vielä sitä juodessani, sen jälkeen siirryn katselemaan kiinnostavia miehiä.
Otan dirinksun vastaan ja voin jutella sen nauttimisen ajan.
En oikeastaan tarvitsisi sitä drinkkiä. Jos minulla on jo juoma, juon sitä niin hitaasti että toinen juoma vain väljähtyy pöydällä. Voi tulla juttelemaan ihan ilman mitään tarjoamisia.
Huvittaa tämä naisten kaksinaismoralismi. Kukaan nainen ei ole koskaan kieltäytynyt drinkistä baarissa tai maininnut olevansa varattu ENNEN drinkin vastaanottamista.
Metoo