Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten koet kun tulen tarjoamaan sinulle drinkin baarissa?

Vierailija
19.03.2018 |

Olenko heti sika joka yrittää päästä pöksyihin (spoiler alert, yritän)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta ei kiitos. Jos oot mukava niin voidaan höpötellä mukavia.668 Mut en jää kiitollisuudenvelkaan kellekkään. Varsinkaan baarissa viinoista!!

Vierailija
42/59 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä naisten kaksinaismoralismi. Kukaan nainen ei ole koskaan kieltäytynyt drinkistä baarissa tai maininnut olevansa varattu ENNEN drinkin vastaanottamista.

Yleensä sitä ei edes kysytä että haluanko jotain tai mitä haluan, niin että päsisi kieltäytymään. Drinkkejä vaan kannetaan pöytään. Olen hidas juoja enkä juo väkeviä, joten seisovat siinä pöydässä tai joku muu juo. Varattu olen ja sen ehkä pystyy päättelemään sormuksesta. Jodenkin mielestähän silloin ei edes saisi käydä baarissa, mutta silloin tällöin ihan kiva käydä silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi hämmentävältä ja idioottimaiselta. Miksi joku haluaisi tarjota drinkin minulle? en ole koskaan joutunut sellaisen huomion kohteeksi. Lisäksi se olisi hirveän kiusallista, sillä olen onnellisesti naimisissa oleva perheen äiti. en tiedä miten siitä drinkistä tulisi kieltäytyä oikeaoppisesti. Jos olen baarissa, olen sielä kaverin seurana kerran vuodessa. 

Vierailija
44/59 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn. En ole kiinnostunut juttuseurasta, sitä on omasta takaa jos olen baarissa.

Vierailija
45/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lahjalla saa olettaa voivansa ostaa jotain itselleen?!? Lahjoja annetaan ilman omaa hyödyn tavoittelua. Jos kuvittelet lahjalla voivasi ostaa toisen ihmisen aikaa, huomiota, rakkautta tms.niin et oikein ole tajunnut miksi lahjoja annetaan. Tietenkin lahjan saa ottaa vastaan eikä se velvoita muuhun kuin ehkä kohteliaaseen hymyyn ja kiitoksen sanomiseen. Korkeintaan sillä voi antaa huomiota tai ilmaista omaa kiinnostunkstaan toisesta, mutta ei sellainen velvoita toista antamaan sinulle yhtään mitään. Joskus tietysti se voi johtaa siihen, että lahjan saaja haluaa tutustua tai vaikka jutustella vain hetken, jos olet ok tapaus, mutta on ihan normaalia, jos lahja otetaan vastaan ilman mitään toivomaasi jatkoa... Sinähän sen tahdoit vain antaa. Et kysynyt voinko tällä ostaa hetken aikaasi tai saada sinut sänkyyni. Miksi kuvittelet voivasi ostaa tuotteita, joita ei kukaan edes rahalla ole antamassa myytäväksi? Kyseessä siis lahja ei mikään ostotapahtuma.

Vierailija
46/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pdän sinua mielikuvituksettomana ja vähän yksinkertaisena, kun oletat, että baarissa istuva kaipaa tai edes haluaa juoda drinkkejä (tai alkoholia)

Vierailija
47/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, mutta jos joku mies lähettäisi drinkin pöytääni eikä itse yrittäisi tunkea sen mukana, kiittäisin hymyllä. Jos mies taas tunkee seuraan 10 euron drinksun varjolla niin hyi helvetti

Vierailija
48/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baariin eksyisin ois varmaan bingoilta ja mun lasissa vettä tai vastaavaa.

Luulenpa etten kokisi juuri mitään, mutta sinä saattaisit kokea.

Vierailija
49/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa mulle. Olen mies, eikä miehet kiinnosta minua seksuaalisesti yhtään, mutta kyllä hyvä juoma aina kelpaa!

Vierailija
50/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa ja uhkaa koen.

Vierailija
51/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet, sikojen isoisä

Vierailija
52/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, tuollaista ei ole koskaan tapahtunut. 

Vierailija
53/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos annat itsestäsi miellyttävän kuvan ja olen tutussa seurassa ja voin itse hakea sen drinkin baarimikolta/baarimikko tuo sen pöytään, niin voisin hyväksyä sen tutustumiselkeenä. Se ei ole kuitenkaan lupaus mistään muusta kuin juttutuokiosta.

Jos taas olisin yksin baarissa ja minulle kannettaisiin drinkki eteen, kieltäytyisin siitä kohteliaasti, tyrmäystippajutut ovat tosi yleisiä nykyisin. Jos et halua vaikuttaa creepyltä, älä toimi noin.

Vierailija
54/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, joten sanon ei kiitos.

Vierailija
55/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ennen useinkin tarjottu. Ilahduin aidosti aina ja kauniisti kiitin. Ehkä vähän juteltiin mutta en nyt mitään negatiivista muista !

On kai tavallisempaa täällä maalla ?

N54

Vierailija
56/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn kohteliaasti ja ostan omat drinkkini.

Vierailija
57/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun hyvin epäilevästi. Ensinnäkin, kaltaiseni rumilukset ovat miehille näkymättömiä muuten kuin kiusanteko- ja hyötymistarkoituksessa. Toiseksi, en kaipaa sääliä ja kolmanneksi, minulla on varaa ostaa omat juomani.

Vierailija
58/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka juottaa tuntemattomia naisia ilmaiseksi ei ole kovin välkky.Tämähän on pelimiesten ensimmäisiä sääntöjä.

Pelimies menee baaritiskille naisen luo ja kysyy, voisiko neiti/rouva tarjota drinkin minulle. Hämmennykseltään toivuttuaan kysyy tietenkin miksi, niin siihen vastataan, että nyt olisi ainutlaatuinen mahdollisuus päästä minun pöksyihin 🥰

Vierailija
59/59 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn ensin kohteliaasti naiselta "Saanko jututtaa"  ja jos on ok ja juttu luistaa pidempään kuin puolituntia niin voin tiedustella maistuisiko joku juoma.

Tuntemattomille ilman keskusteluja en tietenkään tarjoa yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan