Nainen, miten koet kun tulen tarjoamaan sinulle drinkin baarissa?
Olenko heti sika joka yrittää päästä pöksyihin (spoiler alert, yritän)
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä naisten kaksinaismoralismi. Kukaan nainen ei ole koskaan kieltäytynyt drinkistä baarissa tai maininnut olevansa varattu ENNEN drinkin vastaanottamista.
Yleensä sitä ei edes kysytä että haluanko jotain tai mitä haluan, niin että päsisi kieltäytymään. Drinkkejä vaan kannetaan pöytään. Olen hidas juoja enkä juo väkeviä, joten seisovat siinä pöydässä tai joku muu juo. Varattu olen ja sen ehkä pystyy päättelemään sormuksesta. Jodenkin mielestähän silloin ei edes saisi käydä baarissa, mutta silloin tällöin ihan kiva käydä silti.
Tuntuisi hämmentävältä ja idioottimaiselta. Miksi joku haluaisi tarjota drinkin minulle? en ole koskaan joutunut sellaisen huomion kohteeksi. Lisäksi se olisi hirveän kiusallista, sillä olen onnellisesti naimisissa oleva perheen äiti. en tiedä miten siitä drinkistä tulisi kieltäytyä oikeaoppisesti. Jos olen baarissa, olen sielä kaverin seurana kerran vuodessa.
Kieltäydyn. En ole kiinnostunut juttuseurasta, sitä on omasta takaa jos olen baarissa.
Kiitos, mutta ei kiitos. Jos oot mukava niin voidaan höpötellä mukavia.668 Mut en jää kiitollisuudenvelkaan kellekkään. Varsinkaan baarissa viinoista!!