Arvioikaa tämän miehen ulkonäkö!
Kommentit (19)
Ihan söpö ja symppiksen näköinen, mut seksuaalisesti ei sytytä.
Ihan ystävällisen näköinen eikä rumakaan, mutta ei mitään seksuaalista värinää. Ehkä liian lapsekkaan tai feminiinisen näköinen. Näyttää nuorelta pojalta.
Heh olen mies ja mäkin pistin 2/5! Just tollanen mitäänsanomaton eikä varmasti sytytä ketään seksuaalisesti. Ehkä hän on tosi pitkä niin on vientiä? Outo valinta kuvaksi ..
En tykkää, ei ole laatikkopäätä eikä jykevää leukaa.
Symppiksen? Mun mielestä ulkonäkö ok, olis tavallaan mun tyyppiäkin mutta jotenkin huonot vibat. 2/5
Vierailija kirjoitti:
Ihan ystävällisen näköinen eikä rumakaan, mutta ei mitään seksuaalista värinää. Ehkä liian lapsekkaan tai feminiinisen näköinen. Näyttää nuorelta pojalta.
No ei kyllä näytä nuorelta pojalta! On ihan kolmekymppisen näköinen joka näyttää friikillä tavalla lapsekkaalta. Siis sellaisella eläviehättävällä tavalla. Tykkään nuorista söpöistä 16-20 pojista/miehistä mutta "nuorekkaat" kolmekymppiset miehet eivät viehätä minua. N21
Vierailija kirjoitti:
Mies? Poikahan tuo on.
John Milhiser, 36v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies? Poikahan tuo on.
John Milhiser, 36v.
Hitto mikä babyface. :)))
Ihan söpö, 3/5. Tykkään yleisesti enemmän söpöistä kuin komeista miehistä mutta tuo ei kuitenkaan ole ihan omaan makuun.
Suomessa miehet rupsahtaa siinä parinkympin paremmalla puolella niin ymmärtäähän sen että hyvin säilynyt nuorekas mies on ihmetys suomalaiseen makuun. Pitäisi olla hieman pläski ja rosoiset tyämiehen kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehet rupsahtaa siinä parinkympin paremmalla puolella niin ymmärtäähän sen että hyvin säilynyt nuorekas mies on ihmetys suomalaiseen makuun. Pitäisi olla hieman pläski ja rosoiset tyämiehen kasvot.
Ei, mutta ketä nyt pojan näköisistä miehestä silleen tykkäis. Riippuu tietty naisen iästäkin. Tulis jotenkin outo fiilis "duunata" hänen kanssaan. Sama kuin poikani kaverin kanssa touhuis, hyi helkkari! N-41
Saisi tosiaan olla ridgemäisenpi leuka ja laatikkomaisempi pää.
Oikeasti on outoa jos 36-vuotias näyttää noin nuorelta. Tulee mieleen et ehkä on jotain häikkää hormoneissa?! Ei ällöttävä tai ruma mutta siis ei MITÄÄN seksuaalista vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ketä nyt pojan näköisistä miehestä silleen tykkäis. Riippuu tietty naisen iästäkin. Tulis jotenkin outo fiilis "duunata" hänen kanssaan. Sama kuin poikani kaverin kanssa touhuis, hyi helkkari! N-41
Kyllä minä tiedän että naiset ja tytöt haluaa duunailla raavaiden äijien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän että naiset ja tytöt haluaa duunailla raavaiden äijien kanssa.
Näin naisena voin sanoa enkä tyttönä että kyllä omasta puolestani, mutta sehän riippuu myöskin mitä on korvien välissäkin.
Hah. Kaks äijää jo laittanut viestiä (toinen sentään asiallisesn, mut luuli mua ap:ksi... ei luulis että missään viestissä ois käyny epäselväks)... Mikä siin on ettei lue vaan späämmää ekaan sähköpostiin jotain peppupanoista? Mut kehotin kääntymään homoviihdesaitin suuntaan sille peppupanijalle (olettaisin olleen mies... jos mieheks kehtaa kutsua)
Ois mukava jutella AP:n kanssa ku tais olla myös pääkaupunkiseudulta :)
M29
Vierailija kirjoitti:
Hah. Kaks äijää jo laittanut viestiä (toinen sentään asiallisesn, mut luuli mua ap:ksi... ei luulis että missään viestissä ois käyny epäselväks)... Mikä siin on ettei lue vaan späämmää ekaan sähköpostiin jotain peppupanoista? Mut kehotin kääntymään homoviihdesaitin suuntaan sille peppupanijalle (olettaisin olleen mies... jos mieheks kehtaa kutsua)
Ois mukava jutella AP:n kanssa ku tais olla myös pääkaupunkiseudulta :)
M29
Väärään lankaanhan se meni. Pahoittelut roskaviestistä.
M29
Onpa symppiksen näköinen kundi. Kiva hymy.