Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisaruskateus aikuisena

Vierailija
19.03.2018 |

Kertokaa kokemuksianne.

Itse tunnustan olevani tosi kateellinen molemmille mutta varsinkin toiselle sisarukselleni. En siis halua heille mitään pahaa tai että he menettäisivät mitään elämästään, mutta olisin vaan halunnut että omakin elämäni olisi muodostunut yhtä täydelliseksi (joo tiedän ettei kenenkään elämä ole täydellistä) jatkuvien vaikeuksien sijaan. En pärjää kateudentunteeni kanssa kovin hyvin ja siksi olen mieluummin tapaamatta heitä vaikka heistä pidänkin.

Muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tavallaan kateellinen veljelleni. Mutta en ainakaan enää mitenkään negatiivisessa mielessä, enemmän silleen ihailen häntä ja tykkään olla hänen seurassaan. En osaisi olla kenellekään esim. sisarukselleni tai vaikka serkulleni kateellinen negatiivisessa mielessä.

Vierailija
2/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen tavallaan kateellinen veljelleni. Mutta en ainakaan enää mitenkään negatiivisessa mielessä, enemmän silleen ihailen häntä ja tykkään olla hänen seurassaan. En osaisi olla kenellekään esim. sisarukselleni tai vaikka serkulleni kateellinen negatiivisessa mielessä.

Ja ajattelen vaan, että sitten vietetään joulut hänen luonaan jossain Westendin kämpässä suvun kesken. :D Haha.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla