Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmiset saa pyllystään karvat pois?

Vierailija
19.03.2018 |

en oikeesti tiedä. kertokaa, kiitos. Siis meneekö joku oikeesti "alapääkampaajalle" ja pyllistää sille ja kampaaja poistaa karvat? Siis joku oikeesti kehtaa esitellä alapäätään sillä lailla? Ja joku oikeesti suostuu tekemään sellaista työtä? mitä ihmettä?
Kummat on hullumpia: ne asiakkaat vai ne työntekijät?

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sytytän takapihalle nuotion ja istun housuitta siihen. Grillikin käy.

Avotakka on hankalampi, kun pitäisi peruuttaa ja levittää kannikoita samalla. Tässä on vaarana mennä liian pitkälle ja päätyä takkaan.

Vierailija
162/188 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää saada pois?

Tätä kysyy nainen, joka on pärjännyt karvoineen kohta puoli vuosisataa. Ainoat poikkeukset ovat ne jolloin sairaalassa on sheivattu. Kyllä tuntui ikävältä olla ihan posliini. Sen kokemuksen perusteella ei ole tullut mieleen poistaa karvoja enää vapaaehtoisesti. Tai ehkä olisin halunnut, jos niitä ihan pyllyssäkin olisi kasvanut.

Ehkä mä oon superkarvainen, mutta kyllä mua ne karvat siinä pyllyreiän ympärillä haittaa mua :D

Mitä ne haittaa?

Kyllä se haittaa, jos paska tarttuu peppukarvoihin. Niiden pyyhkimisessä menee aikaa ja vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen laumasieluja olette ihmiset`? miksi matkitte julkkuja jotka tapansa taviksiin levittää? miksi ette voi olla ajamatta karvojanne? eihän tämmöstä villitystä ollut ennenkään, pitääkö aina olla muodin orja. teettekö yleensäkään mitään mitä muu ei ja toisinpäin eli jätättte tekemättä?

Vierailija
164/188 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee että persekarvat haittaavat niin paljo aljon että ne pitää poistaa. Nehän ovat kauniita ja mukavantuntoisia molemmilla sukupuolilla

Vierailija
165/188 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avotakka on hankalampi, kun pitäisi peruuttaa ja levittää kannikoita samalla. Tässä on vaarana mennä liian pitkälle ja päätyä takkaan.

Voihan liekinheittäjää käyttää myös. ihan käy sellainen pienikin, jolla tehdään mm creme bryleetä. Toinen voi auttaa! :D

Vierailija
166/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppimällä yksitellen

Vierailija
167/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallitsevan kulttuurin mukaan riittää, jos mies vain lyhentää runsaita karvojaan.

Mikäli on kyse naisista ja mikäli aloittaja tarkoittaa pyllykarvoilla todella takapuoli- eli anusaukon ympärille kasvaneita karvoja, niiden poistamiseen otollisin on miespuolinen henkilö, puoliso, poikaystävä, oma veli tai luokkatoveripoika. Jos pyytää apua toiselta naiselta, saattaa asettaa tämän kiusalliseen tilanteeseen, ällöttää mutta ei oikein voi kieltäytyä.

Mikäli on kyse nuoresta tytöstä, jolle on kasvanut karvoja anusaukon ympärille, eikä ole veljeä, kannattaa pyytää apua joltakin oman luokan vaitiolokykyiseltä pojalta. Sama myös silloin, jos tuntee itse olevansa taitamaton oman vittunsa sheivaamiseen.

168/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan poistoon on aika monta tapaa kauneushoitolan sokeroinnin lisäksi. Ja että miksi, niin on vaan todella paljon puhtaamman tuntuinen olo itsellä ja yksikään seksikumppaneista ei ole karvoja kaipaillut. Itse poistan karvat milloin mitenkin. Höylällä häpykumpu. Rimmatulla hiusleikkurilla kivekset ja persvako ihan käsin nyppimällä. Sinne ei oikein tän ikänen äijä enää nää kun ei oo tota balleriina taustaa. Valotan myös kuukauden tai kahden välein häpykummun ja nivuset itse kiveksiä tai kullia ei uskalla kun ei tiedä mitä siitä seuraisi. 😅 täytyy kyl myöntää et ihan siistimätön karvoitus naisella on aika hurja. Olkoon kuin luonnollista vaan, niin tiefä mikä mörkö sieltä irvistää vastaan kun lipasee. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
169/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan Veetin karvanpoistoainetta pyllyvakoon, annan vaikuttaa muutaman minuutin ja pesen voiteen pois. Samalla voiteella vetäisin pillun välillä posliiniksi.

Vierailija
170/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persees...sä kasva karvoja. Mies

Vierailija
171/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan liekinheittäjää käyttää myös. ihan käy sellainen pienikin, jolla tehdään mm creme bryleetä. Toinen voi auttaa! :D

ei noin taktinen ohjus on tehokkain persvilloihin.

Vierailija
172/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylä käteen ja sheivaan, päivittäin, niin ei kasva epämielyttävää sänkeä

Vierailija
173/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista partahöylää minäkin olen käyttänyt. En ymmärrä, mikä siinä muka on ongelma.

Vierailija
174/188 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia toimii: Kuumavaha. Hanki "kuumavahapannu" sinne laadukasta kuumavahha. Katso että on sopivaa (ei polta) ja eikun lastalla hanuriin. Annat kovettua ja repäset pois. Toista tämä kunnes karvat on poissa. Toimii varmasti!

Vierailija
175/188 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea tätä ketjua. Hirvee stressi tuli tästä. 

Vierailija
176/188 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin istut suihkun lattialla a pää auki, näet joka kohdan ,pääset hyvin kohtiin,sitten ikäänkuin kakkakyykky ,paino ensin toisella puolellasitten toisella. pidät varsishaverista vain tyvestä kiinni, kaavit anuksen sekä pakarat lajasti noin. täydellinen tulos. 

joo monet niin laittaa etupäätä ja takapää hirvee, pitkät karvat anuksessa ja karkeeta karvaa pakaroissa. joskin tää ei kestä kauaa. noin muut keinot saavat aikaan ehkä pidempiaikaisen hyödyn.. tukevilla on vaikeuksia saada tätä tehtyä.

Vierailija
177/188 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan vaan sheivaan.

teknisesti moni ei saa sheivattua anustaan ei tajuu mennä kykkyy auki jne ,kaapia karvat pois. monilla on peräpuoli pakaroiden väli ja anus karvainen,vain ulommat pakarat sheivattuna.,samoin naisilla sisimpien häpyhuulten saumakohdassa tooodella pitkiäkin karvoja,ei vaan huomata tai varotaan,muuten puli puli.

Vierailija
178/188 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on aivan todellinen ja kysymys asiallinen. Jotkin vakiintumattomat uskovat, että tulee vitsailla liekinheittimillä, grilleillä ja avotulella. Todellisuudessa varsinkin naiset saattavat olla hyvinkin kiusaantuneita, jos eivät itse saa sheivattua anuksen seudulla olevia karvoja samoin kuin muita. 

Jos apua tarvitsee, ei aseta pyynnöllään hankalaan asemaan toista naista, jolle tällainen avustaminen saattaa olla todella vaikeata. Siksi miespuolinen, ensisijassa oma veli tai luokkatoveri, kunnes löytää oman miehensä. Ja vaikka ei voi välttyä veljenkään kanssa toimiessaan kiihottumiselta, miksi pitäisi välttyä?

Vierailija
179/188 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan vaan sheivaan.

teknisesti moni ei saa sheivattua anustaan ei tajuu mennä kykkyy auki jne ,kaapia karvat pois. monilla on peräpuoli pakaroiden väli ja anus karvainen,vain ulommat pakarat sheivattuna.,samoin naisilla sisimpien häpyhuulten saumakohdassa tooodella pitkiäkin karvoja,ei vaan huomata tai varotaan,muuten puli puli.

Jos pystyy pyyhkimään ahterinsa vessassa niin ihan samassa asennossa pystyy myös sheivaamaan sen.

Koko kysymys ei tulisi mieleenkään niille neljälle miljardille joiden vessakin on vain reikä lattiassa ja ovat jotka tottuneet tekemään tarpeensa kyykyssä mutta Suomalaiselle tulee suurena yllätyksenä että ihan vaan kyykistymällä suihkun alla pakarat aukeavat levälleen ja karvat saa sheivatttua ihan viimeistä myöden.

Vierailija
180/188 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on aivan todellinen ja kysymys asiallinen. Jotkin vakiintumattomat uskovat, että tulee vitsailla liekinheittimillä, grilleillä ja avotulella. Todellisuudessa varsinkin naiset saattavat olla hyvinkin kiusaantuneita, jos eivät itse saa sheivattua anuksen seudulla olevia karvoja samoin kuin muita. 

Jos apua tarvitsee, ei aseta pyynnöllään hankalaan asemaan toista naista, jolle tällainen avustaminen saattaa olla todella vaikeata. Siksi miespuolinen, ensisijassa oma veli tai luokkatoveri, kunnes löytää oman miehensä. Ja vaikka ei voi välttyä veljenkään kanssa toimiessaan kiihottumiselta, miksi pitäisi välttyä?

Niin, jos muutenkin elää lesbolaisessa suhteessa, siinähän se on avustajakin, ja samaa sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi