miten ihmiset saa pyllystään karvat pois?
en oikeesti tiedä. kertokaa, kiitos. Siis meneekö joku oikeesti "alapääkampaajalle" ja pyllistää sille ja kampaaja poistaa karvat? Siis joku oikeesti kehtaa esitellä alapäätään sillä lailla? Ja joku oikeesti suostuu tekemään sellaista työtä? mitä ihmettä?
Kummat on hullumpia: ne asiakkaat vai ne työntekijät?
Kommentit (208)
Mulla ei ole karvoja persesssä. Onko niitä naisillakin perseessä myös ? Luulin että vain miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää saada pois?
Tätä kysyy nainen, joka on pärjännyt karvoineen kohta puoli vuosisataa. Ainoat poikkeukset ovat ne jolloin sairaalassa on sheivattu. Kyllä tuntui ikävältä olla ihan posliini. Sen kokemuksen perusteella ei ole tullut mieleen poistaa karvoja enää vapaaehtoisesti. Tai ehkä olisin halunnut, jos niitä ihan pyllyssäkin olisi kasvanut.
Ehkä mä oon superkarvainen, mutta kyllä mua ne karvat siinä pyllyreiän ympärillä haittaa mua :D
Mitä ne haittaa?
Koska se on aivopesty kosmetiikan orja kuten ovat 99% länsimaisista hupakoista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole karvoja persesssä. Onko niitä naisillakin perseessä myös ? Luulin että vain miehillä.
Geeneistä kiinni missä niitä on ja minkä verran. Onko sulla myös ohuet hiukset?
Vierailija kirjoitti:
On mutta ei haittaa menoa millin vertaa <3 Nehän on niin huomaamattomiakin että en edes koskaan tajunnut että mulla niitä on kunnes tarkistin jonkun tällaisen älyvapaan aloituksen jälkeen.
Miksi täytyisi saada karvat pyllystä poisa, sen enämpätä kuin vaikka iho jalkapohjista? Posketonta touhua, sano
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole karvoja persesssä. Onko niitä naisillakin perseessä myös ? Luulin että vain miehillä. kyllä akrvapersenainen on paljon kuumempi näky kuin karvapersemies, sano
Me homot nypimme karvat hampaillamme.
Syöt muutaman päivän hernekeittoa, sitten pidättelet pierua, kun et enää pysty pidättämään, niin sytkäri valmiiksi käteen ja tulta, kun pieru sittten tulee 😁