Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmiset saa pyllystään karvat pois?

Vierailija
19.03.2018 |

en oikeesti tiedä. kertokaa, kiitos. Siis meneekö joku oikeesti "alapääkampaajalle" ja pyllistää sille ja kampaaja poistaa karvat? Siis joku oikeesti kehtaa esitellä alapäätään sillä lailla? Ja joku oikeesti suostuu tekemään sellaista työtä? mitä ihmettä?
Kummat on hullumpia: ne asiakkaat vai ne työntekijät?

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä aja karvojani mistään pois muutakuin siistin niitä ja parran ajan, muuten alkaa kävellessä paikat hangata ikävästi yhteen ja sitten vaan odotellaan että kasvavat takaisin.

Vierailija
122/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini on pop! Tai kiitorata!

Ja ne pyllykarvat veks! Kiitos!

T: Mies

Annapa vinkki sitten, millä keinoin sheivaat omasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vaimon perskarvojen poistoon tohoa!

Vierailija
124/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset! Ajakaa myös karvat perseestä, jos muutenkin ajelette alapäänne!

On meinaan melko karua kun muuten sheivattu pillu, mutta naisen pyllistäessä perskarvat rehottavat :D

Onhan se turn off, mutta en minä naista sen takia kuitenkaan hylkää kuten tuo aiempi miespuolinen kommentoija tässä keskustelussa

T: Kokenut mies

Moi kokenut mies!

Miksi se on turn off? Itse ajelen kyllä joka paikan, mutta kiinnostaa silti. Nuoletko siis pyllynkin, vai miksi se on turn off? Osaatko selittää tarkemmin, kiitti :)

En nuole pyllyä...Pillua ajoittain ; )

Jotenkin siitä tulee sellainen vaikutelma, että homma on jäänyt vähän kesken. Tai tehty huolimattomasti.

Se on varmaankin suurelta osin visuaalinen homma, koska ne häiritsevät eniten kun naista panee takaa.

En ole joutunut aiemmin miettimään syitä tähän miksi ne ovat turn off, koska kukaan ei ole kysynyt. Kaikki ovat olleet kanssani samaa mieltä : )

-Kokenut mies-

Miksi et anna neuvoja niiden pyllykarvojen ajeluun? Neuvojahan ap pyysi, joten mitä hyödyttää vaan kehottaa naisia ajelemaan ne? Kerro mieluummin omat vinkkisi, kuinka itse huolehdit pyllysi karvattomuudesta?

Vierailija
125/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen iloksi tai hyödyksi haluatte posliinin?

Vierailija
126/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä minä ne oon poistanut, mutta harvemmin nykyään. Ei oo mitään epämukavampaa kuin nihkee pyllyvako ja sänki siellä :/

Vierailija
127/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin että naisen perskarvat ovat totaalinen turnoff. Asia paljastuu vain takaapäin pannessa ja se onkin jäänyt silloin viimeiseksi aktiksi. Ajakaa ne karvanne jos ette halua näyttää apinoilta.

Ne kasvaa takaisin nopeasti, kuka jaksaa kaiket päivät höylätä takareiän ympärystä? Olis muutakin hommaa. Mitä, jos et katsoisi kenenkään perärööreihin päin, helpottaisiko`?

Takaapäin asennossa taitaa vähänniinkuin pakosta joutua katsomaan, jotta tähtäily onnistuu. Ja kai se on osa sitä kiihottavuuttakin.

Ratkaisu: naiset, älkää enää ikinä antako takaapäin, kun ne karvat voi häiritä näkymää ikävästi.

Mä olen niin paljon tällä palstalla lukenut jo näitä karvakitinöitä, että taidan jättää koko sekstailun väliin jatkossa. En pysty enkä halua alapäätäni ajella ja nykyään miehet ovat ilmeisesti niin mimosan herkkiä, etteivät luonnollista naista yököttelemättä kestä. Joten parempi kaikille että antaa olla.

Vierailija
128/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä naisilla oikeasti perskarvoja? Sitten kiitän onneani, että minulla ei ole. Ihan peilin edessä lähietäisyydellä pyllistämällä ja sormin kokeilemalla olen katsonut ja ei ole ei. Etupuolelta sheivaan niin että jää kapea viiva. Olen vähäkarvainen blondi, joten siinä taitaa olla syy, mikseivät karvat ulotu peräpeiliin saakka.

On, ihan tummat pitkät ja tiheät karvat perseen alueella. Olen itsekin blondi, en tosin vähäkarvainen sellainen. Omistan myös amisviikset.

Vierailija
129/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetiä, parin minuutin odotus ja suihkussa karvojen kaavinta mukana tulevalla lastalla ja pesusientä apuna käyttäen pois. Ei liian pitkää vaikutusaikaa muuten menee iho ruvelle. Ja reikään ei kannata ainetta pistää tai kirpaisee ja pakko pestä heti pois. Mutta eipä ne karvat ihan persreiässä kasvakaan vaan siinä vieressä. Helppoa, nopeaa ja harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
130/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen oli paremmin...? Pimeässä peiton alla touhutessa ei tarvinnut karvoituksia yökkäillä.

Vierailija
131/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku laittaa pyllyynsä karvoja? Miksi ne pitää sinne työntää vai vahingossako ne sinne joutuvat? Ulostetta pehmentämään? Ääntä vaimentamaan? Kannattaa olla varovaisempi, jos ei edes tiedä miten ne sieltä saisi pois.

Vierailija
132/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppukarvojen ajelua ei tehdä takakautta, silloinhan se onkin todella vaikeaa enkä käsitä miksi joku tekisi sen tällä tavoin. 

Menet kyykkyyn jalat kunnolla levälleen, vaahtoa tms. sinne ja sitten vaan höylällä vetelet etukautta. Tai samassa asennossa sokeroit. Helppoa ja nopeaa. Iso ja muodokas peppu ei haittaa tässä mitään kun operoidaan etukautta.

Itse sokeroin alapään karvat noin 2,5-viikon välein, siinä menee noin vartti. Ei ole iso homma (jätän kummulle karvat). Aikaisemmin sheivailin eikä siinäkään kauaa nokka tuhise.

Vierailija
133/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsseilla olen leikannut. Kerran meni vähän ihoa, tuli kivasti verta. Aika tarkkana saa olla.

M40

Vierailija
134/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä peppuvako hiostaa. Eikä ne karvat siellä paranna tilannetta.

Vierailija
135/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmeriä olen käyttänyt, mutta enimmäkseen vaan annan kasvaa. En uskaltaisi vedellä millään höylällä.

Vierailija
136/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella epäseksikästä, jos naisella on peppukarvoja. Pitäkää vaikka kainalokarvat ja säärikarvat ja kaikki muut, mutta poistakaa nyt luojan tähden ne perskarvat!

Ei poisteta. Niitäkään.

Vierailija
137/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä peppuvako hiostaa. Eikä ne karvat siellä paranna tilannetta.

Ei hiosta kun jätät karvat ajelematta

Vierailija
138/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä joogassa.  

Vierailija
139/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä ne karvat siellä pyllyssä vaikuttaa/haittaa? Ei ole ainakaan minun ja mieheni seksielämää koskaan haitannut, takana yli 20v iloista karvallista seksiä :)

Vierailija
140/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kutisee kivasti, kun alkaa sänki kasvamaan takas sinne persiin väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi