miten ihmiset saa pyllystään karvat pois?
en oikeesti tiedä. kertokaa, kiitos. Siis meneekö joku oikeesti "alapääkampaajalle" ja pyllistää sille ja kampaaja poistaa karvat? Siis joku oikeesti kehtaa esitellä alapäätään sillä lailla? Ja joku oikeesti suostuu tekemään sellaista työtä? mitä ihmettä?
Kummat on hullumpia: ne asiakkaat vai ne työntekijät?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Ajakaa myös karvat perseestä, jos muutenkin ajelette alapäänne!
On meinaan melko karua kun muuten sheivattu pillu, mutta naisen pyllistäessä perskarvat rehottavat :D
Onhan se turn off, mutta en minä naista sen takia kuitenkaan hylkää kuten tuo aiempi miespuolinen kommentoija tässä keskustelussa
T: Kokenut mies
Moi kokenut mies!
Miksi se on turn off? Itse ajelen kyllä joka paikan, mutta kiinnostaa silti. Nuoletko siis pyllynkin, vai miksi se on turn off? Osaatko selittää tarkemmin, kiitti :)
No se on kuin jotain äijää panis. Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Näin karvaisena miehenä voin todeta, että ei kyllä höylällä lähde. Joku astetta tehokkaampi hiustenleikkuukone vois toimia harvennukseen ja viimeistely höylällä sitten.
Ehkä pitäis kokeilla. Mitähän muut miehet sanois uimahallilla?
Voisitko kertoa millä uimahallilla käyt niin tiedän etten vahingossakaan astu sinne jalallani.
Todennäköisesti se ei ole muutenkaan minun vakiopaikkani jos siellä pääsee väkisinkin tutustumaan muiden miesten pakaroiden välistä ja anuksen ympäriltä löytyvän karvoituksen määrään tai sen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on jo hullumpia. Ei onneksi ihan kaikki.
Älkäämme ottako mallia iltapäivälehtien Kardashianeista (tosin ei olla niiden peppuvälikarvoja -vielä- nähty) eikä Ken-nukkemiehistä.Eikä varmaan D. Beckhaminkaan tarvi ajella.
Eikä Lady Gaga ajele jos ei huvita.
Eikä Miley Cyrus. Ylläripylläri!
Ei tarvi.
Be yourself! Lick it or forget it!
Oletko sinä lady kakka tai edes miley cyrus?
Jos et niin älä sitten ihmettele kun nelinkontin maastessasi äijältä lerpahtaa ja se pitelee nenäänsä sekä päästelee yökkääviä ääniä.
Paitsi tietysti ne perskarvojen puolesta saarnaavat miehet joilla ei ota eteen elleivät voi kuvitella työntelevänsä hikistä ja karvaista karjua kakkoseen. Näillehän karvat ovat must koska muuten partneri saattaa näyttää liikaa naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meinaan melko karua kun muuten sheivattu pillu, mutta naisen pyllistäessä perskarvat rehottavat :D
Onhan se turn off, mutta en minä naista sen takia kuitenkaan hylkää kuten tuo aiempi miespuolinen kommentoija tässä keskustelussa
Moi kokenut mies!
Miksi se on turn off? Itse ajelen kyllä joka paikan, mutta kiinnostaa silti. Nuoletko siis pyllynkin, vai miksi se on turn off? Osaatko selittää tarkemmin, kiitti :)
Aijaa, okei :/ Aika ikävästi sanottu kyllä. Just tän takia mulla on hirvee karvastressi. Pelottaa että on jääny johonkin joku karva näkyviin, jos siitä tulee heti joku oksennusrefleksi miehille. Sattuispa mun kohdalle joku kalskea uros joka ei hätkähtaisi ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää saada pois?
Tätä kysyy nainen, joka on pärjännyt karvoineen kohta puoli vuosisataa. Ainoat poikkeukset ovat ne jolloin sairaalassa on sheivattu. Kyllä tuntui ikävältä olla ihan posliini. Sen kokemuksen perusteella ei ole tullut mieleen poistaa karvoja enää vapaaehtoisesti. Tai ehkä olisin halunnut, jos niitä ihan pyllyssäkin olisi kasvanut.
Ehkä mä oon superkarvainen, mutta kyllä mua ne karvat siinä pyllyreiän ympärillä haittaa mua :D
Mitä ne haittaa?
Kommentoin tähän oli miehenä, joka on tosi karvainen pyllyreiän ympäriltä, että kyllä ne todellakin haittaa. Puhtaanapitoa nimittäin. Vaikka kuinka pyyhkisit, niin ei ne karvat puhtaaksi pelkällä paperilla tule. Pesemään joutuu, jos tahtoo housunsa pitää puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin karvaisena miehenä voin todeta, että ei kyllä höylällä lähde. Joku astetta tehokkaampi hiustenleikkuukone vois toimia harvennukseen ja viimeistely höylällä sitten.
Voisitko kertoa millä uimahallilla käyt niin tiedän etten vahingossakaan astu sinne jalallani.
Todennäköisesti se ei ole muutenkaan minun vakiopaikkani jos siellä pääsee väkisinkin tutustumaan muiden miesten pakaroiden välistä ja anuksen ympäriltä löytyvän karvoituksen määrään tai sen puutteeseen.
Tuosta, että perskarvat näkyvät uimahallillakin ja että höylällä eivät lähde, niin päättelin itse, että kyseessä on todellakin ISO- ja PITKÄKARVAINEN mies.
Siksi ne karvat varmaan näkyvät aika pitkälle ja selvästi.
Ei meillä naisilla kyllä sellaisia ole, joten en ihan ymmärrä tätä miesten takaapäinpanemisongelmaa...
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin että naisen perskarvat ovat totaalinen turnoff. Asia paljastuu vain takaapäin pannessa ja se onkin jäänyt silloin viimeiseksi aktiksi. Ajakaa ne karvanne jos ette halua näyttää apinoilta.
Ne kasvaa takaisin nopeasti, kuka jaksaa kaiket päivät höylätä takareiän ympärystä? Olis muutakin hommaa. Mitä, jos et katsoisi kenenkään perärööreihin päin, helpottaisiko`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi kokenut mies!
Mutta eihän ne naisen pienet karvahaituvat muistuta mitenkään miestä tai miehen karvoitusta! Vai mihin ihmeen naisiin olet kokenut mies oikein törmännyt?
Mulla ainakin itsellä kasvaa peräpäässä niin pientä, vaaleaa ja hentoa hahtuvaa, etten pitkään aikaan tajunnut siellä mitään edes kasvavankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin että naisen perskarvat ovat totaalinen turnoff. Asia paljastuu vain takaapäin pannessa ja se onkin jäänyt silloin viimeiseksi aktiksi. Ajakaa ne karvanne jos ette halua näyttää apinoilta.
Ne kasvaa takaisin nopeasti, kuka jaksaa kaiket päivät höylätä takareiän ympärystä? Olis muutakin hommaa. Mitä, jos et katsoisi kenenkään perärööreihin päin, helpottaisiko`?
Takaapäin asennossa taitaa vähänniinkuin pakosta joutua katsomaan, jotta tähtäily onnistuu. Ja kai se on osa sitä kiihottavuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä nyt miehenä katsoo miten se kulli sinne pilluun uppoaa kun takaapäin lykkii menemään!
Se on todella kiihottavan näköistä...paitsi jos näkymää rumentaa persreiän karvakiharat.
Siinäkin on pakko vähän vilkaista kun kyrvän laittaa sisään!
Ja minä kun ehdin jo lopettaa säärikarvojenikin ajelun, kun mies kommentoi, ettei noita kukaan huomaa, kun niin vaaleat pienet hahtuvat ovat.
Nyt pitäisi sitten persuksistakin ehtiä ajella.
Ehkä ratkaisen tämän jättämällä posliinin sikseen (olen vain itse tykännyt siitä, kun silloin hikoiluttaa haarovälistä vähemmän), jolloin miesten kommenttien mukaan saa nuo pyllykarvatkin kerran pitää.
T. Jatkossa karvainen jokapuolelta
Itse sähkökäyttöisellä karvanajokoneella surautan, ei mene kuin hetki.
Sokeroinnissa en ole ottanut brassia vaikka hoitajan mielestä se on suosituin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä kuin kerran tavannut miehen jolla on karmea puska. 20v naimisissa ollut aviomieheni harventaa saksilla omansa ja ajaa kainalokarvat, aina on niin tehnyt.
Onko nuoret miehet noin epäsiistejä, paksu tukka katkaravun päällä on niin turn off. Oletko kuullut pallivahoista?
Aihe kiinnostaa muakin.
Mulla nimittäin ongelmana se, että kun en mistään nää mitä siellä peräpäässä tapahtuu kun sheivailen (höylällä siis), ja siellä on sitä kumpuraa muotoa ihan kunnolla (olen pienikokoinen, mutta muotoa piisaa), niin tulen aina höylänneeksi itseni verille.
Miten pääsen tästä ongelmasta?
Onko tämä vain harjoituksen puutetta, vai onko tuo mun peppu liian pyöreä?
Omituisia miehiä jos tarkkaan tuijottelevat naisten karvoja. Taitavat olla aika naisellisia miehiä. Naisethan ulkonäköä aina niin tarkkaan syynäävät, tai siis niin väitetään.
Itse olen kauhea pervo seksisti sovinisti mies. Kyllä, tuijotan naisten rintoja. Kyllä, tuijotan naisten peppua. Kyllä, tuijotan naisten xxx. Koskaan ei ole naisen karvoilla ollut minulle mitään väliä. Tai no... tosi viidakkorehottavat kainalokarvat oli kerran ikävät. Se on mun mielestä mun omaa heikkoutta, että en naisen kainalokarvoja kestä. Naisen ei tarvitse sheivata. Mun tarvitsee kasvaa aikuiseksi.
Antakaa niiden karvojen kasvaa siellä, mihin ne sattuu kasvamaan. Niillä on siellä paikkansa ja tarkoituksensa. Hajuista inisijöiden kannattaa käydä pesulla päivittäin. Sairasta on tämä joka paikan höylääminen punaisille näppylöille. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis usein jaksat ajaa kainalokarvat?
Jatkossa ajat samalla perskarvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa niiden karvojen kasvaa siellä, mihin ne sattuu kasvamaan. Niillä on siellä paikkansa ja tarkoituksensa. Hajuista inisijöiden kannattaa käydä pesulla päivittäin. Sairasta on tämä joka paikan höylääminen punaisille näppylöille. Kuvottavaa.
Nuo punaiset näppylät tulevat ensimmäisellä kerralla, kun iho ei ole tottunut.
Jatkossa saa silkkisen pehmeän lopputuloksen.
Miesten kainalopusikko on todella ällöttävä, samoin jos miehellä kasvaa valtava peruukki haarojen välissä!
40 kirjoitti -Kokenut mies-