Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ihmiset saa pyllystään karvat pois?

Vierailija
19.03.2018 |

en oikeesti tiedä. kertokaa, kiitos. Siis meneekö joku oikeesti "alapääkampaajalle" ja pyllistää sille ja kampaaja poistaa karvat? Siis joku oikeesti kehtaa esitellä alapäätään sillä lailla? Ja joku oikeesti suostuu tekemään sellaista työtä? mitä ihmettä?
Kummat on hullumpia: ne asiakkaat vai ne työntekijät?

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään persekarvoja.

Vierailija
22/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin karvaisena miehenä voin todeta, että ei kyllä höylällä lähde. Joku astetta tehokkaampi hiustenleikkuukone vois toimia harvennukseen ja viimeistely höylällä sitten.

Ehkä pitäis kokeilla. Mitähän muut miehet sanois uimahallilla?

Ei lähde höylällä? Ootko kulmahiomakoneella kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet suihkuun ja levität anneliin partavaahtoa, höylä käteen ja karvat veks. Ei siin sen kummempaa.

Miksi se partavaahto pitää sinne anneliin laittaa? Siitä ympäriltähän ne karvat ajellaan.

No, kukin tavallaan..

Vierailija
24/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin että naisen perskarvat ovat totaalinen turnoff. Asia paljastuu vain takaapäin pannessa ja se onkin jäänyt silloin viimeiseksi aktiksi. Ajakaa ne karvanne jos ette halua näyttää apinoilta.

Vierailija
25/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisia olemme, miehet ja naiset, toiset vähemmän, toiset enemmän. Ihminen on ihminen, siis karvainen.

Hiuksia tuuheutetaan, muualta sheivaillaan... Ja toki niin minäkin olen tehnyt. Silti... Ei stressata.

Nautitaan! Ja kun ei stressata niin nautitaan moninverroin. NAUTITAAN VAAN!

...Ja sänki on ikävämpi kuin hentoiset karvat.

;) ♡♡♡

Vierailija
26/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kummat on tyhmempiä: pöllömiehet jotka kommentoi naisten karvoja, vai pöllönaiset jotka ajelee karvojaan noita pöllömiehiä miellyttääkseen.

Vierailija
27/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Ei mitään konetta pyllykarvoihin!

Ei kai vielä sama kone naamaan ja hiuksiin..?!

Mieluummin karvoineen kaikkineen miehet..ja naiset..

Vierailija
28/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella epäseksikästä, jos naisella on peppukarvoja. Pitäkää vaikka kainalokarvat ja säärikarvat ja kaikki muut, mutta poistakaa nyt luojan tähden ne perskarvat!

Ajatko sinä miehenä omat karvasi myös pois? - Minä en ole tavannut ajella pyllystäni karvoja; toistaiseksi ne eivät ole ketään naista, eikä tietääkeni myöskään ketään toista miestä haitanneet. En ole eläessäni kohdannut tai tavannut naista, tai miestä jolla olii ollut niin paljon paljon peppukarvoja, että ne olisivat häirinneet minun eloani.- Jos joskus vielä kohtaan naisen, jolla on niin paljon karvoja, että ne häiritsisivät eloani tai tuntuisivat "vain" luotaan työntäviltä, niin minun tarvitsisi varmaan ehdottaa, että josko minä saisin ajella ne pois; ja vastaavasti hän saisi ajella minun karvani pois, tai sitten vosimme ajella kumpikin omamme pois. Mutta pointtini oli se, että en, tai toistaiseksi ei ole ollut tarvetta asettaa toivetta naiselle hänen intiimialueidensa saati muiden alueiden karvattomuutta; enhän itsekään ole, enkä ole ollut täysin karvaton.          

Vierailija
29/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen jo sitäkin, miten häppäreistä saa karvat pois. Tuntuu, vaikka miten höylään, aina jotain jää johonkin, kun siellä on niin monta ulottuvuutta. Tuntuu, että niitä kasvaa siellä sisälläkin. 

Vierailija
30/188 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo hullumpia. Ei onneksi ihan kaikki.

Älkäämme ottako mallia iltapäivälehtien Kardashianeista (tosin ei olla niiden peppuvälikarvoja -vielä- nähty) eikä Ken-nukkemiehistä.

Eikä varmaan D. Beckhaminkaan tarvi ajella.

Eikä Lady Gaga ajele jos ei huvita.

Eikä Miley Cyrus. Ylläripylläri!

Ei tarvi.

Be yourself! Lick it or forget it!

Vierailija
31/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin että naisen perskarvat ovat totaalinen turnoff. Asia paljastuu vain takaapäin pannessa ja se onkin jäänyt silloin viimeiseksi aktiksi. Ajakaa ne karvanne jos ette halua näyttää apinoilta.

Aika herkkis olet mieheksi... Ajeletko naisen kuukautisten aikana? Eivätkö nekin ole aika ällö katsoa "takaapäin pannessa"? :D

Terveisin nainen karvoineen päivineen

Vierailija
32/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny brassivahauksessa, jossa siis vahattiin myös ne perskarvat. Ei ne minulla nyt mitkään liaanit ole, sellaista vaaleaa hentoa karvaa, mutta kuitenkin. Ja olen myös itse ihan sheivannut, se on vähän hankalampaa ainakin tämmösen muhkean hanurin kanssa mitä mulla on.

Mua ei ne karvat muuten haittaisi, mutta jotenkin en vaan kestä sitä ajatusta että kun miehen kanssa sekstaillaan ja jos hän nuolee vaikka takaapäin, niin siinähän ne karvat näkyvät, ja mä siis en vaan tunne oloani viehättäväksi jos joudun miettimään että noniin nyt siellä on ne karvat. Stressailen muutenkin vähän alapään karvoista, haluan että ne ovat edes jotenkin itselläni siistitty. Siis ei mikään posliini, mutta sellainen siisti. En ymmärrä oikeasti miksi tämä on mulle niin iso asia, ja miten voisin oppia olemaan rennosti myös niiden karvojen kanssa. Olen kuitenkin jo 30v. Tiedän itsekin että tämä on typerää, mutta en pääse tästä mihinkään? Apua?

Vierailija
33/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttamalla ne lähtee.

Siannahat karvataan kaatamalla kiehuvaa vettä päälle. Sen jälkeen karvat lähtee kaapimalla pois.

Vierailija
34/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan.

Vierailija
35/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Ajakaa myös karvat perseestä, jos muutenkin ajelette alapäänne!

On meinaan melko karua kun muuten sheivattu pillu, mutta naisen pyllistäessä perskarvat rehottavat :D

Onhan se turn off, mutta en minä naista sen takia kuitenkaan hylkää kuten tuo aiempi miespuolinen kommentoija tässä keskustelussa

T: Kokenut mies

Vierailija
36/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tehdä karvoistani ongelmaa ja ei ilmeisesti mieskään, kun on kanssani parikymmentä vuotta ollut. Kyllähän siellä näyttää karvaa olevan jonkun verran, mutta höyläämällä ei niistä kyllä hyvää tule tai sitten pitäisi höyläillä monta kertaa viikossa. Varsinkin itse pidän paljon takaapäin asennosta ja sillä meillä mennään usein, ilmeisesti karvoihin katsomatta.

Vierailija
37/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meinaan melko karua kun muuten sheivattu pillu, mutta naisen pyllistäessä perskarvat rehottavat :D

Onhan se turn off, mutta en minä naista sen takia kuitenkaan hylkää kuten tuo aiempi miespuolinen kommentoija tässä keskustelussa

Moi kokenut mies!

Miksi se on turn off? Itse ajelen kyllä joka paikan, mutta kiinnostaa silti. Nuoletko siis pyllynkin, vai miksi se on turn off? Osaatko selittää tarkemmin, kiitti :)

Vierailija
38/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä siistitty bikinirajat, kuuluuko senkin kanssa vetää hanuri siistiksi?

Vierailija
39/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi kokenut mies!

Miksi se on turn off? Itse ajelen kyllä joka paikan, mutta kiinnostaa silti. Nuoletko siis pyllynkin, vai miksi se on turn off? Osaatko selittää tarkemmin, kiitti :)

En nuole pyllyä...Pillua ajoittain ; )

Jotenkin siitä tulee sellainen vaikutelma, että homma on jäänyt vähän kesken. Tai tehty huolimattomasti.

Se on varmaankin suurelta osin visuaalinen homma, koska ne häiritsevät eniten kun naista panee takaa.

En ole joutunut aiemmin miettimään syitä tähän miksi ne ovat turn off, koska kukaan ei ole kysynyt. Kaikki ovat olleet kanssani samaa mieltä : )

-Kokenut mies-

Vierailija
40/188 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä siistitty bikinirajat, kuuluuko senkin kanssa vetää hanuri siistiksi?

Jos ajat häpyhuulesi paljaaksi, niin silloin myös perskarvat veks ehdottomasti. Tämä on sellainen yleissääntö.

Jos kuitenkin siistit pelkät uikkareiden ulkopuolelle tulevat karvat, pyllykarvojen jättäminen ei ole niin paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän