Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdin hyvän miehen jättämistä toisen takia

Vierailija
19.03.2018 |

Puhukaa minulle järkeä. Olen rakastunut toiseen mieheen ja hän minuun. Olen yrittänyt taistella tunteita vastaan, vältellyt, katkaissut yhteydenpidon välillä yms. Mutta mikään ei tunnu auttavan. Tämä toinen mies haluaisi muuttaa kanssani yhteen ja mennä tulevaisuudessa naimisiin.
Järkeni sanoo, että en voi jättää hyvää miestä oman intohimoni ja rakastumisen takia. Omassa miehessäni ei siis ole varsinaisesti mitään vikaa, mutta tämä toinen mies tuntuu sielunkumppaniltani.
Onko joku muu ollut vastaavassa tilanteessa ja miten se ratkesi? En olisi ikinä ajatellut eroavani miehestäni, murtanut pohdin vakavissani poistuvani tutusta ja turvallisesta elämästäni, vaikka järjellä ymmärrän, että se ei kannata.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen saman asian vuoksi kipuileva. En ole tuntenut tätä uutta miestä kauan ja emme ole edes mitään tehneet, mutta päässä velloo täydellinen ajatusmyrsky hänen takiaan.

En osaa auttaa itseäni, mutta sinulle sanoisin, että sinulla on vain yksi elämä. Käytä se niin, että olet onnellinen. Miehesi elämän onnellisuudesta et ole vastuussa. Voi olla, että uusi mies ei anna sinulle onnea koko loppuelämäksi, mutta antaako nykyinenkään mies? Voitko olla hänen vierellään tasapainoisena ja tyytyväisenä vaikka viiden vuoden päästä? Tai kymmenen vuoden päästä? Jokainen on oman onnensa seppä.

Minäminäminä. Lasten onni?

No niinpä, eli minäminäminä. Minä ja oma elämä on se elämä, jota eletään. Lapset eivät ole ennenkään menneet rikki siitä, että äidistä tulee onnellinen ja mitä luultavimmin jossakin vaiheessa myös isä löytää viereensä ihanan rakastavan naisen. Sitä vastoin lapset menevät rikki jos joutuvat päivästä toiseen katsomaan äidin ja isän riitoja. He joutuvat väkisilläkin siihen mukaan ja elävät epäsovun keskellä.

Minun nuorin lapseni meni pahasti rikki, kun isänsä yllättäen löysi uuden naisen. Jopa yksi itsemurhayritys takana. Emme me riidelleet. Exäni rakastumisen taustalla oli hänen oma kriisinsä, joka johtui potkuista töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme