Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituuteni ahdistaa :(

Vierailija
19.03.2018 |

En pääse tästä yli enkä ympäri, enkä tiedä minne muualle purkautuisin tästä. Pituuteni on häirinnyt minua aina. Olen kuitenkin ihan normaalipituinen, töissä kaikki naiset ovat suunnilleen samanmittaisia. Silti tuntuu että minusta olisi pitänyt tulla paljon pidempi. En halua kertoa tarkkaa mittaani tähän, sanotaan vaikka että jotain 155-165cm väliltä.

En tiedä vaikuttaako tähän se, että minua kiusattiin hyvinkin rankasti lapsena ja yksi asia mihin nuo kiusaajat takertuivat oli pituuteni. Olin aina luokan lyhyimpien joukossa, tosin en lyhyin.

Tuntuu hölmöltä ahdistua tällaisesta aikuisena, pahimpina hetkinä olen itkeskellen googlaillut pituusleikkausten hintojakin. Tuntuu vaan ettei minun kuulu olla tämänpituinen, peilistä näkyy vieras vartalo.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle pituudelleen ei kukaan enää aikuisällä voi oikein mitään niin pitkään, kunnes jonkinlainen kokomuunnin keksitään. Jos keksitään. Tosin nykyään jos rahaa riittää, niin on mahdollista mennä ulkomaille "pituusleikkaukseen". Siinä pidennetään jalkoja, jolloin pituutta voi tulla ehkä 5 cm lisää tai mahdollisesti enemmänkin. Mutta tuosta toimenpiteestä eivät ulkonäöllisesti hyödy oikein muut kuin persjalkaiset. Muussa tapauksessa jaloista tulee muuhun kehon pituuteen nähden "epäluonnollisen" pitkät.

Vierailija
22/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180cm nainen ja teininä koin ihan jäätävää ahdistusta pituudestani. Nyt aikuisena oon ihan sinut itteni kanssa ja käytän korkokenkiäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm enkä ole koskaan ajatellut olevani lyhyt. Mutta en tietenkään halua väheksyä sinun ahdistustasi pituudestasi.

Toivottavasti tulet asian kanssa sinuiksi, olethan vielä kovin nuori. Ehkä nuoret ovat nykyään pidempiä kuin 30 vuotta sitten. Silloin minun pituisia oli jonoksi asti...

Vierailija
24/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon sen verta että kiusaajia löytyy joka pituudelle. Itse olen 197cm ja kyllä siitä kuulee toisinaan

Nam. Minkä ikänen oot? Ja ootko hoikka?

Vierailija
25/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158cm, en yllä kauppojen ylähyllyille jos niistä on ensimmäiset tavarat jo otettu, on kiusattu ja välillä toivoisin että olisin edes ~5cm pidempi. Mutta toisaalta miksi pitäisi olla pidempi, olen tällaisena kelvannut ja jos olen jonkun mieleen liian lyhyt, niin se on voi voi :D 

Ei sinun pituudessa mitään vikaa ole, toivottavasti pääset ajatustesi kanssa sinuiksi sen kanssa

Vierailija
26/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 24. Ikäni on 40v

Harteikas. En siis lihava. Enkä hoikka.

Vierailija
27/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha teidän naisten on valittaa lyhyydestä kun se ei ole este pariutumiselle tai milleen muullekaan toisinkun lyhyys on miehelle.

Vierailija
28/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus vaikuttaa habitukseen. Jos olet ryhdikäs ja päättäväinen, kävelet reippaasti ja otat tilan haltuun, kasvat pituutta heti.

Vierailija
29/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet oikein hyvänmittainen. Nimittäin miehet tykkäävät enemmän selvästi lyhyemmistä tytöistä kuin itse ovat. Täällä kaukomailla tytöt ovat useimmiten 150 -160 cm. Ulkomaiset pojat heidän kanssaan siinä 170- 185. Hyvin näyttävät sopivan yhteen. Älä turhia murehdi.

Vierailija
30/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokenkiä en voi valitettavasti oikein käyttää.

Syystä että?

Vierailija
31/31 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokenkiä en voi valitettavasti oikein käyttää.

Syystä että?

En voi minäkään, löysät ja yliliikkuvat nivelet, pitäisi olla nilkka kunnolla tuettu ettei se pääse yliliikkumaan ulko tai sisäsyrjiin helposti. Tämän takia en edes luistele kun nilkat vääntyy miten sattuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi