Fleabag: kuvotus mikä sarja
1 ja 2 osa kohtalaisia. Mutta loppu pelkää soopaa. Nainen, joka angstailee ihan kaikkien asioiden kanssa. Käyttäytyy kuin teini, vaikka on 30. Tyhmä kuin saapas, mutta miksi?
Kommentit (14)
Ei iskenyt minuun myöskään, en ymmärrä ollenkaan mikä siinä on hauskaa
Todella hyvä sarja ja mahtava nähdä välillä naamoja, jotka eivät ole jokaisessa brittisarjassa. En pidä sarjaa hauskana, vaan enemmän ehkä tragikoomisena.
Mua kans etoi se nainen, enkä tykännyt siitä kuvaustyylistä jossa puhutaan kameralle.
Vaikea ymmärtää, miksi näin läpikotaisin tympäisevä sarja on haluttu tehdä.
Noin vastenmielisiä seksikohtauksia harvoin näkee.
Nainen ei osaa päättää itse mitään, ei tavoittele mitään, ajelehtii ja nai jokaista jota panettaa. Joo joo -tyyppi, joka tekee niin kuin kuvittelee asiaan kuuluvan.
Muut ihmiset ovat yhtä puistattavia. En saa selvää systeristäkään, joka on muka menestynyt. Millä tavalla?
Joo, pysytelkää vaan salkkareissa, ei pitäisi jakaa helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pysytelkää vaan salkkareissa, ei pitäisi jakaa helmiä sioille.
Just näin.
Suurena brittitv:n ja myös komedian fanina olin kanssa pettynyt sarjaan. Marsu o ainoa joka saa hymyn huulille. (entiselle marsunomistajalle, ihan vain siitä syystä)
Eikö toi neljäs jakso ollut sympaattisempi? Se lopun kädet housuisin - mitä meinaako se?? - no daaa...oli hauska:)
Mietin että onko se nainen ja muu ympäristö ulkoisesti niin hillityn tyylikkäitä tasapainottamaan muuten aika roiseja juttuja. Että muuten tulisi vaan niin ällö olo niistä jutuista?
Musta se on kuitenkin aika hauska, katson tänään kyllä viimeisetkin jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää, miksi näin läpikotaisin tympäisevä sarja on haluttu tehdä.
Noin vastenmielisiä seksikohtauksia harvoin näkee.
Nainen ei osaa päättää itse mitään, ei tavoittele mitään, ajelehtii ja nai jokaista jota panettaa. Joo joo -tyyppi, joka tekee niin kuin kuvittelee asiaan kuuluvan.Muut ihmiset ovat yhtä puistattavia. En saa selvää systeristäkään, joka on muka menestynyt. Millä tavalla?
Sarjan hahmothan ovat kaikki tavallaan surullisia tai traagisia. Kaikilla on jokin ongelma, mutta he eivät osaa puhua niistä tai hoitaa ongelmiaan.
Ihmisten elämä on sotkuista ja hankalaa, eivätkä kaikki ole oman elämänsä sankareita. Fiktiotuote, jossa kaikki ovat ihania, ja yksisarviset ulostavat sateenkaaria ja koiranpentuja, ei ole kovin kiinnostava.
Eipä silti, kaikesta ei tarvitse tykätä, eikä silti ole tyhmä, juntti tai muuten epäilyttävä.
Tulee aivan mieleen erään tuntemani älykköperheen tytär, joka on fiksu, omalaatuinen ja neuroottinen. Inspiroivaa seuraa useimmiten.
Kattokaa vaan sitä Modernia perhettä ja Frendejä, hali hali pusi pusi
Oon kattonut ton kuvauksen, jotenkin kuvottava toi nainen. Jos ois suomessa toi ois semmonen lähiöpubiruusu tai manne.