Tuntuu aina tosi pahalta kun näkee jonkun juoksevan bussiin henki hieverissä
Ja vaikka kuski näkee niin kylmästi vaan sulkee ovet eikä päästä sisälle. En usko että kukaan huvikseen juoksee bussiin...
Kommentit (11)
En ikinä myös minäkään juokse vaikka bussi olisi ihan siinä likellä. Odotan seuraavaa bussia sitten kaikessa rauhassa.
Pääkaupunkiseudulla seuraava tulee 10 minsan päästä, sen verran voi odotella.
Aikatauluista viis? Juoksijoita riittäisi jatkuvalla syötöllä, eikä bussi pääsisi mihinkään pysäkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla seuraava tulee 10 minsan päästä, sen verran voi odotella.
Pääkaupunkiseutu = Helsingin keskusta? Vai?
Asun pääkaupunkiseudulla (Vantaalla), ja jos menen Helsinkiin, bussi menee kerran tunnissa.
Vaikka kyseistä bussia menisi 10 minuutin välein, voi olla että vaihtoyhteys meneekin vain 2 tunnin välein. Itse myöhästyin tuollaisesta tilanteessa Helsinki-Tampere-junasta.
Oma vikani jos myöhästyn bussista. Eri asia sitten jos joutuu vaihtamaan eri liikennevälineitä, mutta matkaan on hyvä ottaa myös ylim. aikaa kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kyseistä bussia menisi 10 minuutin välein, voi olla että vaihtoyhteys meneekin vain 2 tunnin välein. Itse myöhästyin tuollaisesta tilanteessa Helsinki-Tampere-junasta.
Tuohon täytyy varautua ja lähteä aiemmalla.
Itse taas ihailen juoksijoiden optimismia. Nuoret vielä yleensä ehtivät mukaan. Ja jos ei niin, yrittämättä ei ainakaan ehdi. Itse pääsen vain lyllertämään, joten lähden ajoissa.
Samoin, ajelen autolla ohi. Jos on tuttu, otan dösäpysäkiltä kyytiin..
Jos näen jonkun juoksevan bussia kohti huudan ”juokse läski” ja nostan bemmin ikkunan takaisin ylös.
Ton takia en ikinä juokse julkisiin. Asun Helsingissä ja jollain pääsee aina kotiin eikä tartte iltaan odottaa. Jotenkin alkaa nolottamaan, että sit kaatuu tai ovi menee kiinni nenän edestä ja muita matkustajia naurattaa.