Mies jota tapailen sanoi, että olen "muuten nätti mutta lyhyet hiukset pilaavat kokonaisuuden"
Hiukseni ylettävät juuri ja juuri ponnarille. Itse olen tyytyväinen että ne ylipäätään kasvoivat hoitojaksojen jälkeen takaisin. Mutta voiko tuollaisen kommentin ottaa vaan jotenkin neutraalisti ja unohtaa että hän sanoi mitään?
Kommentit (35)
Eikun hiuksia kasvattamaan jos mies kiinostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset on miesmäiset. Naisella tulee olla pitkät ja hyvinhoidetut hiukset.
Joillain miehilläkin on ihanat pitkät hiukset. Taitavat olla sinun tyyppiäsi.
Miehillä kuuluu olla lyhyet hiukset. Olen vanhanaikainen.
Ohut, suora, pitkä vaalea tukka päätä myöten on hirvittävån ruma. Toivottavasti tämä kauhea tukkamuoti menee joskus ohi.
Muuten on se ja sama onko lyhyt vai pitkä tukka, mutta tuo ohut ja suora hiirenhäntä ei iske.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset on miesmäiset. Naisella tulee olla pitkät ja hyvinhoidetut hiukset.
Joillain miehilläkin on ihanat pitkät hiukset. Taitavat olla sinun tyyppiäsi.
Miehillä kuuluu olla lyhyet hiukset. Olen vanhanaikainen.
Ja sinun kuuluu sitten vastineeksi 'vaieta seurakunnassa'.
Olen tässä asiassa sen verran vanhanaikainen.
En usko että olisi tuollaista sanonut jos tietäisi hoidoista. Sittenhän lyhyet hiukset olisivat ymmärrettävät.
Vierailija kirjoitti:
Hiukseni ylettävät juuri ja juuri ponnarille. Itse olen tyytyväinen että ne ylipäätään kasvoivat hoitojaksojen jälkeen takaisin. Mutta voiko tuollaisen kommentin ottaa vaan jotenkin neutraalisti ja unohtaa että hän sanoi mitään?
Itse en voisi vaan juttu loppuisi siihen että kehottaisin häntä etsimään omaa makuaan paremmin vastaavan naisen. Minä en hiuksiani kasvata muiden halusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhoidetut tulisi kyllä olla kaikkien hiukset , mutta muuten jokainen saa, minun mielestäni ja puolestani ainakin, päättää ihan itse omista hiuksistaan.
Niin mies, kuin nainenkin.
Ja aivan turha väittää, etteikö joku vartaloltaan seksikäs nainen olisi sitä lyhyttukkaisenakin.
Esimerkkejä on elokuvatähdissäkin ollut monia (mm. Jean Seberg, Audrey Hepburn ym.)
Jos tuontyyppinen länkytys alkaa jo tapailuvaiheessa juokse kauas ja kovaa. Se ei siitä järkiinny vaan alkaa paremmin tutustuttuaan löytää lisää valittamista eikä siitä loppua tule. Ihan hyvä että paljasti typeryytensä tai fetissinsä jo tässä vaiheessa. Minä pidin piruuttani poikatukkaa koko sen ajan kun olin suhteessa samanlaiseen hiusfetistiin, hänen häivyttyään kasvatin vasta tyylikkään mutta edelleen lyhyen mallin.
Se, että naisella on pitkät hiukset, ei automaattisesti tee hänestä hyvännäköistä. Juurikin suomalaisille tyypillisen ohuen hiuslaadun saa näyttämään paremmalta lyhyessä kampauksessa. Koskee myös miehiä. Mutta tässä aloittajan tapauksessa omat hiukset ovat riemuvoitto, jonka ansiosta myös arki on helpompaa - ei tarvitse peruukin kanssa säätää. Ehkä voisit kysyä mieheltä, että jos hän saisi valita, niin katselisiko mieluummin kaljua vai sinun omia hiuksiasi?! Toki päätä jo sitä ennen haluatko vielä jatkaa tapailua.
Liekö ollut sama tyyppi, jonka kanssa eksyin joskus kaksille trffeille. :D Toisella kertaa tyyppi ilmoitti, että ”sun ei pitäis pitää tukkaas noin vaan sellaisella kampauksella kuin viimeksi, tuo saa naamasi näyttämään leveältä”. Kolmatta tapaamista ei tullut, mutta tyyppi kyllä pommitti vielä kuukauden päivät viesteillä siitä, miten naiset on perseestä kun ei niille kelpaa hänenkaltaisensa ”kiltti ja tavallinen mies”, vaan haluavat jotain pahoja poikia. Ehkä se ajatteli ulkonäköä haukkumalla larpata moottoripyöräkerholaista ja muuttua casanovaksi?
Eihän tuo nyt ole mitään. Moni nainen dumppaa tapailuvaiheessa miehen, jos tällä on vääränlaiset kengät vaikkapa.
No kyllähän mäkin olen sanonut miehelleni, että olisi tyylikkäämmän ja fiksumman näköinen lyhyellä tukalla ja sängellä pitkän tukan ja parran sijasta. Mutta en ehkä tapailuvaiheessa ois sanonut niin. Ja jos on taustalla jotain syöpähoitoja, niin ei missään nimessä sanota sellaista.
Lähtis kyllä lyhyt tukkanen akka vaihtoon välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Lähtis kyllä lyhyt tukkanen akka vaihtoon välittömästi.
Olethan kertonut akalle tilanteen? Että tietää jo alkaa pakkailla jos vaikka syöpähoitoja tai pälvikaljua pukkaa.
Ja peniksen pitää olla pitkä! Kumma kyllä miehet aina suuttuvat kun sanon rehellisen mielipiteeni heidän kalunsa lyhyydestä. Kun ei minun tarvitse sellaista pientä sietää, joten vaihtoon. Ap laita mies vaihtoon.