Kysy 23v. naiselta
Kommentit (27)
Onko parempi jos saa vai antaa? Entä arvostatko älyä vai komeutta?
fiksua kirjoitti:
Herutus onko tuttua?
On. :D
Vierailija kirjoitti:
Aiotko hankkia lapsia?
Aion.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö Magic wandia?
En.
fiksua kirjoitti:
Onko parempi jos saa vai antaa? Entä arvostatko älyä vai komeutta?
50/50.
Mitä ajattelet Vauva keskustelupalstasta? Itse ole pöyristynyt palstan kirjoitusten vanhoillisuudesta, suvaitsemattomuudesta ja rasismista.
Tänään tasa-arvonpäivä mitä ajatuksia se herättää 23 v. naisessa?
fiksua kirjoitti:
Mitä ajattelet Vauva keskustelupalstasta? Itse ole pöyristynyt palstan kirjoitusten vanhoillisuudesta, suvaitsemattomuudesta ja rasismista.
Oon vähän järkyttynyt, en voi uskoa, että ihmiset, ketä tuolla kävelee päivällä, voi laukoa netissä tämmösiä juttuja. :D
fiksua kirjoitti:
Tänään tasa-arvonpäivä mitä ajatuksia se herättää 23 v. naisessa?
No, lähinnä naisten euro tulee mieleen, ei oikeen muuta.
Mitä mieltä olet Mandela-efektistä?
Mikä naisten euro?? Itse saan aivan samaa palkkaa kuin naispuoliset kollegani en voi allekirjoittaa ko. väitettä. Väite on fiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Mandela-efektistä?
Aika scifiä, pyrin olemaan ajattelematta tämmösiä asioita.
fiksua kirjoitti:
Mikä naisten euro?? Itse saan aivan samaa palkkaa kuin naispuoliset kollegani en voi allekirjoittaa ko. väitettä. Väite on fiktiota.
Se, että naisilla on usein pienempi palkka. En ota asiaan kantaa, heitin vaan tän termin.
Naisen euro on vähän laskennallinen käsite joka johtuu pitkälti eri alojen erillaisista palkkatasoista (ja pieneltä osin miesten korostuneesta asemasta ylimmissä johtotehtävissä). Useimmilla aloilla samaa työtä tekevien välillä palkka tasa-arvo toteutuu melko hyvin.
Mitä asialle pitäisi tehdä?
UP