Mies sanoi "koirat tai minä"
Koirani ovat 12 ja 5 vuotiaat, maailman kilteimmät rottweiler nartut. Ne ovat olleet kaikessa mukana, ylimpiä ystäviäni ja lapsille äärimmäisen rakkaita. Mies halusi että luovun joko koirista tai hänestä. Ihan sitä vaan kyselen että miten nopeasti luulette tuon ukon saavan kerättyä tavaransa?
Kommentit (19)
Vaihdata lukot kun se on töissä ja heitä sen kamat hankeen.
Toivottavasti tajuaa lähteä saman tien. Itse en ainakaan katselisi tuntiakaan kumppania, joka väittäisi rakkien olevan ylimpiä ystäviään.
Siis omat lemmmikit on tärkeimpii, ei idiootti joka snoo tuolla tavalla!
Vaimo sanoi "Rahat tai henki". Onneksi ei ollut paljon käteisenä.
Joka tapauksessa ole tyytyväinen, että mies sai tuon sanottua eikä jäänyt kitisemään vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tajuaa lähteä saman tien. Itse en ainakaan katselisi tuntiakaan kumppania, joka väittäisi rakkien olevan ylimpiä ystäviään.
Toivottavasti tajuaa, en nimittäin katsele minäkään niin sairasta ukkoa, joka on elukoille mustasukkainen. :D
Mä pidän koirista, mutta en haluaisi omaa enkä asua koiran kanssa, mutta ei tulisi mieleenikään vaatia ketään luopumaan vanhoista koiristaan minun takiani! Oikein teet, ap.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihminen ei tarvitse olla, eikä sellaisen kanssa seurustella, mutta pitää kyllä olla idiootti jos kuvittelee toisen noin vain sysäävän syrjääm pitkäaikaisen toverin. Lisäksi eläintä otettaessa siitä otetaan vastuu sen loppuelämän ajaksi, minkä luulisi olevan normaalijärkiselle ihmiselle selvää. Kyse on elävästä olennosta eikä mistään miehen sisustusmakuun sopimattomasta sohvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tajuaa, en nimittäin katsele minäkään niin sairasta ukkoa, joka on elukoille mustasukkainen. :D
Sulla ei taida olla ihan kaikki kohdallaan? Sinänsä normaalia koiranomistajille, elävät omissa harhoissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla ihan kaikki kohdallaan? Sinänsä normaalia koiranomistajille, elävät omissa harhoissaan :D
Mikähän syy sulla oli heittää tuollainen kommentti ihan yhtäkkiä mihinkään liittymättä?
Nyt ap, älä ole itsekäs.
Jos miehellä on vaikeuksia elää koirien kanssa joiden olemassaolon tiesi varmasti jo ennen yhteenmuuttoa, voisit ihan hyvin auttaa miestä tavaroiden pakkaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdata lukot kun se on töissä ja heitä sen kamat hankeen.
Mies voi tästä tehdä rikosilmoituksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän syy sulla oli heittää tuollainen kommentti ihan yhtäkkiä mihinkään liittymättä?
Villi veikkaus, oliskohan liittynyt kommenttiin, jossa joku raukka luulee miehen olevan koirille mustasukkainen?
Siihen voi helposti mennä vuosikin...
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän koirista, mutta en haluaisi omaa enkä asua koiran kanssa, mutta ei tulisi mieleenikään vaatia ketään luopumaan vanhoista koiristaan minun takiani! Oikein teet, ap.
Niinpä!
Eikähän se yleensä siihen jääkään, seuraavaksi sulla on harrastus josta mies ei pidä, saat valitä jälleen. sitten sulla on epäkivoja ystäviä, sukulaisia, työkavereita, joista joudut luopumaan voidaksesi pitää miehen. Ja sitten oma asunto ja työ ja pian ulla ei sitten olekaan muuta kuin se mies...
Ei tuo turjake ole täällä kirjoilla, en antaisi kenenkään loisia omistusasunnossani. :D
Ilmeisesti asiasta on keskusteltu jo moneen kertaan eikä kompromisseja ole. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin, että mies lähtee. Voihan suhde jatkua ja yhteen muutto tapahtua kun koirat on kuolleet.
Jos asiasta ei ole keskusteltu ja vaatimus tuli yht'äkkiä niin silloin ei kannata suhdetta jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo turjake ole täällä kirjoilla, en antaisi kenenkään loisia omistusasunnossani. :D
Joopa joo. Ei ihan onnistunut tämä provosi.
P.S. jatka asuntosäästämistä
Rotweiler-yksi tyhmimmistä ja rumimmista koirista. Koirat saastuttavat ja häiritsevät.
Jos olisin kyseinen mies olisin jo lähtenyt.
Tämän päivän aikana.