Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kaamosmasennus kääntyä kaamosmaniaksi?

Vierailija
19.03.2018 |

Mulla on ollut jostain 18-vuotiaasta asti vähintäänkin lievää kaamosmasennusta. Kaamosaikaan mieli on tosi maassa.
No nyt sitten ehkä 2-3v onkin ollut niin, että talvisin olen ihan kuin jossain lievässä maniassa. On virtaa ja energiaa ja itseluottamusta jne. Ei mitenkään järisyttävän suurta eroa normaaliin, mutta sellainen, että itse huomaan sen eron.
Ja sitten näin keväisin, kun aurinko alkaa lisääntyä, niin alkaa mieli taas laahata maassa. Sitä alakuloa ja masentelua jatkuu syksyyn asti.

Mistähän tuo johtuu? Miten yhtäkkiä keikahtanut nuo vaiheet toisinpäin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ei kaamosoireilu muunnu miksikään muuksi. Kuulostaa kaksisuuntaiselta mielialahäiriöiltä. Ilmeisesti aiemmin olet ollut masentunut talvella ihan sattumalta. Olet vielä niin nuori, että noista muutamista talvistasi ei voi mitään päätellä. Mielialasi taitaa vaihdella jollain ihan muulla logiikalla.

Vierailija
2/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Ei kaamosoireilu muunnu miksikään muuksi. Kuulostaa kaksisuuntaiselta mielialahäiriöiltä. Ilmeisesti aiemmin olet ollut masentunut talvella ihan sattumalta. Olet vielä niin nuori, että noista muutamista talvistasi ei voi mitään päätellä. Mielialasi taitaa vaihdella jollain ihan muulla logiikalla.

Olen 38v, joten kiitos, että pidät vielä nuorena. :)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla