Mikä mielipiteesi herättää ihmetystä tai ärtymystä muissa ihmisissä?
Listataan tänne sellaisia mielipiteitä.
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, miten ihmiset oikeuttavat itselleen lemmikkieläinten pitämisen. Siis nimenomaan oikeuttavat. Perustelut sille miten lemmikki tuo HEILLE iloa, mutta eläimen näkökulmasta asiaa ei mietitä. Orjaeläimet on kivaa hupia...
Kommentit (53)
En jaa ap:n näkemystä että lemmikkien pitämisessä olisi jotain väärää, mutta olen kieltämättä huomannut, että lemmikinomistajat ovat usein selkeästi muita itsekkäämpiä. Aivan kuin he eivät välittäisi muista ihmisistä vaan ainoastaan eläimistä.
En pidä töitä elämäni tärkeimpänä asiana.
Mielestäni ei ole oikein tuoda lapsia tähän maailmaan. Mielipiteeni kerrottuani saan aina kuulla olevani sairas, sekaisin, mielisairas, häiriintynyt, neurootikko, pessimisti, jeesustelija ja mitähän kaikkea muuta...
Olen sitä mieltä että ihminen voi olla tuottava ja menestyvä ilman tutkintoakin.
Sellainen päivänselvä asia, että jos pyrkii olemaan hyvä kaikessa, ei tule koskaan olemaan yhtään missään keskinkertaista parempi. Ja jos haluaa olla erityislaatuisen hyvä jossain, on kyettävä hyväksymään, ettei voi olla hyvä kaikessa muussakin.
Jos ei hyväksy puutteitaan, tulee käyttäneeksi tuhottomasti aikaa niiden kanssa nyhräämiseen lähes aina heikoin lopputuloksin. Ja kaikki tämä aika on pois omien vahvuuksien kehittämisestä.
Hahaa, ap:lla sama kuin mulla ja alapeukut laulaa 😆. Lemmikinpitäjä ei voi olla "eläinrakas". Vastustan lemmikkieläinteollisuutta. Se on mielestäni julmempaa kuin ruuaksi kasvattaminen. Ruoka on perustarve, mutta tulla viihdytetyksi ei ole.
Mielestäni heikompiaan pitää auttaa. Aika monet ärsyyntyy tuosta ja kannattaa kovia arvoja.
Uimahallin saunassa lapsen/vauvan imettäminen. Siis ensinnäkin SAUNASSA. Istut alastu lauteilla alaston taapero sylissäsi tissillä roikkuen. Niinku mitä hel..ttiä? Toisekseen jossain UIMAHALLISSA. Melkein meni ystävyys poikki kun arvostelin tuota tapaa toteuttavaa ystävääni.
Menee vähän lemmikkiteemaiseksi, mutta en näe mitään tolkkua siinä että lemmikkejä raahataan jostain muualta Suomeen. Tarkoitan erityisesti näitä pelastettuja katukoiria.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni heikompiaan pitää auttaa. Aika monet ärsyyntyy tuosta ja kannattaa kovia arvoja.
Mulla sellainen, että heikompia pitää auttaa auttamaan itse itseään ja autetaan niitä, jotka eivät sitten pysty. Sekä se, että mitä isompi huuto avuntarpeesta, sitä pienempi on todellinen hätä. Todellisessa hädässä oleva ei enää jaksa huutaa.
Moni on pitänyt minua jyrkkänä, kun olen vastannut lausahdukseen "Ai olet pitänyt tyttönimesi kun menit naimisiin " sanoilla "Tietenkin, sehän on itsestäänselvää ".
Enemmän perusteltavaa minusta siinä on jos vaihtaa nimensä, kun eihän entisen pitäminen ole muutos mihinkään suuntaan.
Ei ole mielipide, mutta tämä: Tupakoin.
Minulla on colitis ulcerosa, joka puhkesi yli 20 vuotta sitten, kun yritin lopettaa tupakoinnin. Kokenut endokrinologi sanoi minulle myöhemmin, että älä missään tapauksessa enää yritä lopettaa.
Ihmiset luulevat minun keksineen ylläolevan. KVG!!!
Vierailija kirjoitti:
En jaa ap:n näkemystä että lemmikkien pitämisessä olisi jotain väärää, mutta olen kieltämättä huomannut, että lemmikinomistajat ovat usein selkeästi muita itsekkäämpiä. Aivan kuin he eivät välittäisi muista ihmisistä vaan ainoastaan eläimistä.
Totta onkin, että rakastan kissaani enemmän kuin isoa joukkoa ihmisiä. Ja kissa ei ole mikään lemmikkieläinteollisuuden tuote vaan aito katukissa, joka halusi meidät omaksi perheekseen, ei ollut valinnan varaa!
Se kun sanon, että minusta Berlusconi on lahjakas poliitikko. Harva kestää kuulla tuon mielipiteen.
Olen absolutisti.
Se suututtaa ihmisiä. Moni tuntuu kuvittelevan, että pidän itseäni parempana kuin mitä he ovat. Oikeasti muiden ihmisten juomisilla ei ole minulle mitään merkitystä. Kukin tekee itse omat valintansa.
Joidenkin naispuolisten ystävieni on ollut hyvin vaikea hyväksyä sitä, etten kaipaa parisuhdetta. En harrasta myöskään irtoseksiä tai käy treffeillä. Olen pari kertaa ystävällisesti kysynyt, mikä valinnassani heitä häiritsee, ja saanut toistaiseksi vain yhden vastauksen: "Sua ei voi kutsua pariskuntien illanistujaisiin (= ainoat illanistujaiset, joita parisuhteessa olevat kaverini järjestävät), kun olet ainoa sinkku". Ahaa. En tiennyt, että moisissa harrastetaan parien välisiä orgioita. :) Tosin eikö sellaisiinkin yksi sinkkukaveri mahtuisi mukaan?
En halua kaikesta sukupuolineutraalia.
Se, että hameet ja mekot ovat ensisijaisesti naisille, ei satuta niin montaa miestä, että mekot ja hameet tulisi sukupuolineutralisoida.
Se, että joku on hämmentynyt sukupuolestaan, ei ole riittävä syy sille, että sitten kaikki miehet ja kaikki naiset pistetään yhteisiin julkisiin vessoihin.
En sano tätä ääneen, koska ystäväpiirini koostuu aihepiirin aktivisteista.
Olen myös absolutisti, enkä jaksa roikkua baareissa kun kaikki muut ovat kännissä. Olen sitten himouskovainen ja kuvittelen olevani parempi kuin muut.
Sekä kristinuskosta että islamista on enemmän haittaa kuin hyötyä länsimaiselle yhteiskunnalle.
Aina saa kuulla olevansa joko islamofobia tai kristittyjä vihaava liberaali/kommari.