Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 3v miettii; katseiden kohtaamisen psykologia

18.03.2018 |

Olin vasta kaupassa ja kaksi naista oli siinä ennen minua ja ostivat suklaamunia. Näin toisen naisen sivuprofiilin ja pidin sitä melko miellyttävänä.

Sattumalta näin tätä samaa naista vielä uudelleen käytävällä, tunnistin hänet jo kymmenien metrien päästä, sitten katsoin alas hänen jalkoihinsa ja ihan viime hetkellä ohittaessa kasvoihin ja hänkin katsoi minua tavalla, joka oli ehkä utelias.
Monesti tuollaisen jälkeen alkaa hymyilyttämään, koska katseiden kohtaaminen tulee tulkittua jonkinlaiseksi yhteydeksi ja kiinnostukseksi ja ehkä vähän surumielinenkin olo, koska jos se oli kiinnostusta, niin sittenhän siinä tapahtuu myös pienenpieni tragedia, josta syyllisyys kaiketi lankeaa miehelle, kun ei kaikkien normien vastaisesti mene juttelemaan kiireiselle vieraalle keskellä päivää. Joissakin olosuhteissa sekin on kyllä minulle mahdollista.

Tietenkään kaikki katsekontaktit eivät ole merkityksellisiä eikä läheskään kaikista tule tuota tunnetta, mutta joistakin vain tulee.

Sen jälkeen olinkin jo pian takaisin kotona ja pizzaa laittaessa ajattelin, että minkähänlaista olisi ollut laittaa sitä pizzaa yhdessä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla