Ruma kasvojen sivuprofiili
Edestä päin olen ihan nätti, mutta sivusta katsottuna näyttää, ettei minulla ole lainkaan leukaa / todella pieni leuka, joka yhdistyy typerästi suoraan kaulaan. Ruma pystynenä. Muita, joilla ruma sivuprofiili?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellisimmassa sivuprofiilissa nenänpää, ylähuuli ja alaleuka on samalla pystyviivalla. Eli testaa laittamalla sormi pystyasennossa suun eteen. Sormen tulisi koskettaa nenänpäätä, huulia ja alaleukaa samanaikaisesti.
Hah. Vai samalla pystyviivalla nenä, leuka ja ylähuuli :)
Mieti nyt. Tarvii kyllä olla pitkä leuka ja törröttävät huulet tai olematon nenä, että tämä on mahdollista.
Joillakin on iso leuka, mutta kyllä nenä on silti ulkonevanpi. Huulien ole kellään nähnyt menevän lähellekkään nenänpäätä. En edes botoxhirmuilla.
Ömm, mulla kyllä koskettaa pystysormeen yhtaikaa nenänpää, ylä- ja alahuuli sekä leuan kärki. Enkä ole koskaan käyttänyt botoxia enkä muutakaan teettänyt naamalle. Nenä on normaali/pieni ja huulet melko täyteläiset, muttei huomattavan. Leuka on selkeä muttei iso. Ja mulla on kaunis sivuprofiili. Edestä katsottuna en sitten niin kaunis olekaan eikä yleensä kukaan katso profiiliani, joten eipä siitä mitään iloa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellisimmassa sivuprofiilissa nenänpää, ylähuuli ja alaleuka on samalla pystyviivalla. Eli testaa laittamalla sormi pystyasennossa suun eteen. Sormen tulisi koskettaa nenänpäätä, huulia ja alaleukaa samanaikaisesti.
Mieti nyt. Tarvii kyllä olla pitkä leuka ja törröttävät huulet tai olematon nenä, että tämä on mahdollista.
Joillakin on iso leuka, mutta kyllä nenä on silti ulkonevanpi. Huulien ole kellään nähnyt menevän lähellekkään nenänpäätä. En edes botoxhirmuilla.Ömm, mulla kyllä koskettaa pystysormeen yhtaikaa nenänpää, ylä- ja alahuuli sekä leuan kärki. Enkä ole koskaan käyttänyt botoxia enkä muutakaan teettänyt naamalle. Nenä on normaali/pieni ja huulet melko täyteläiset, muttei huomattavan. Leuka on selkeä muttei iso. Ja mulla on kaunis sivuprofiili. Edestä katsottuna en sitten niin kaunis olekaan eikä yleensä kukaan katso profiiliani, joten eipä siitä mitään iloa ole.
Sun kannattaa vaan aina kommunikoida ihmisten kanssa siten, että käännät pään sivuun jutellessasi heille ja otat katsekontaktin vaan sivusilmällä. Silloin he voivat ihailla kaunista sivuprofiiliasi!
Mul on taas sivusta tosi hyvä, edestä ei niinkää😁
Suomalaisille on hyvin yleistä tuo leuattomuus ja pieni pystynenä. Saksalaisia ja pohjoismaalaisia, ylempiluokkaisia sukujuuria omaavilla taas on usein kaunis kasvojen profiili.
Kauneus on joidenkin mukaan symmetriaa, ja kauniissa kasvoissa kasvojen molemmat puolet on toistensa peilikuvat suoraan edestä katsottuna. Tarkastele kasvojasi vaikka sillä kriteerillä, jos profiilissa ei ole niin kehumista.
-öööh.. esim ku mul kasvo viisaudenhammas ja se poistettiin, nii mun posken muoto muuttui ja se on yhä muuttunu koska mun takahampaat liikku suussa. :D ja eroo ei kyl huomaa paitsi suurennuslasin kanssa, eli rumeninko siis ihan hirveän näköiseks??? :D kukaan ei kyl huomannu oikee mitää eroo joten toi ei nyt ihan pidä paikkaansa... :D:D ja siis mun hampaat siirty sillee et ne oikeesti ON eri kohissa ku toisella puolella. :D
Liian pienen leuan ongelma on oikeasti helppo korjata. Kallista toki mutta hyvin helppo pieni toimenpide. Suomessa vielä suhtaudutaan näihin paheksuvasti mutta minusta se on ihan jokaisen oma asia. Leuan korjauksella ei vielä kenestäkään tule tippaakaan luonnottoman näköinen. Yleensä lopputulos on erittäin hyvä.
Suomalaisilla on rumat profiilit, nenä usein peruna tai hieman pystyssä oleva nykerö.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on joidenkin mukaan symmetriaa, ja kauniissa kasvoissa kasvojen molemmat puolet on toistensa peilikuvat suoraan edestä katsottuna. Tarkastele kasvojasi vaikka sillä kriteerillä, jos profiilissa ei ole niin kehumista.
-öööh.. esim ku mul kasvo viisaudenhammas ja se poistettiin, nii mun posken muoto muuttui ja se on yhä muuttunu koska mun takahampaat liikku suussa. :D ja eroo ei kyl huomaa paitsi suurennuslasin kanssa, eli rumeninko siis ihan hirveän näköiseks??? :D kukaan ei kyl huomannu oikee mitää eroo joten toi ei nyt ihan pidä paikkaansa... :D:D ja siis mun hampaat siirty sillee et ne oikeesti ON eri kohissa ku toisella puolella. :D
No nyt on kyllä erikoista selostusta.. kysyt, että rumenitko ihan hirveän näköiseksi, kun sulla hampaat liikkuivat suussa, mutta sitä ei huomaa kuin suurennuslasin kanssa..? Luehan kommentoimasi teksti uudestaan ja mieti ihan itse vastaus kysymykseesi :)
Minäkin haluaisin selkeämmän leukalinjan ja paremman nenän sekä pitemmän kaulan. Ehkä saisin siten miehen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin selkeämmän leukalinjan ja paremman nenän sekä pitemmän kaulan. Ehkä saisin siten miehen.
Ei niillä miehillä mitään tee. Lurittelevat ties mitä roskaa "kauneudestasi" ja samalla kuolaavat joka ikistä vastaan tulevaa yhtään paremman näköistä vosua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ei näy edestäpäin katsottuna eikä muutenkaan muuten kuin "suurennuslasin kanssa", niin sillä ei varmaankaan ole vaikutusta siihen miten viehättävänä ulkonäköäsi pidetään.
Kaikkien kasvot ovat hieman epäsymmetriset, kauneudessa olennaista onkin vain riittävä symmetriä, niin että katsoja hahmottaa kasvot symmetrisinä silloin kuin katsoo niitä nopeasti tai esim. metrin parin päästä. (Tosin ainakin miehillä voi olla hyvinkin epäsymmetriset kasvot ja silti näyttää monen mielestä hyvältä.)
Mun kasvot näyttää eri puolilta erilaisilta, mutta suoraan edestä katsottuna yleensä ainoa ero jonka silmät kasvojen muodossa hahmottaa, on sierainten eri koko. Kun valitin kaverille kasvojeni epäsymmetrisyydestä, hän oli eri mieltä, vaikka itselleni se nenän epäsymmetrisyys on selkeää ja huomaan sen monesti jopa ekana asiana peilissä. Passikuvassa se vasta häiritsevältä näyttääkin.
No, mielummin pieni leuka kuin liian vahva. Tekee maskuliinisen vaikutelman. Vaihtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Mutta haittaako tuo nyt niin hirveästi? Ihmiset kuitenkin yllensä puhuvat kasvotusten eli juuri sitä nättiä puolta vasten.
Tästä vähän eri mieltä kyllä. Harvoin ne muut suoraan edestä sua katsoo, enemmänkin vaihtuvista kulmista jolloin tilanne jossa yhdestä kulmasta näyttää hyvältä, toisesta huonolta, jättää aika avoimeksi sen kumpi muiden katsoessa painottuu enemmän. Että näyttääkö muiden silmissä ihan hyvältä vai just niin rumalta kuin itselleen itseään huonossa kulmassa katsoessaan.
Siitä turha ottaa ongelmaa, pidät vain vauhtia yllä, niin kukaan ei huomaa. Tämä on asiantuntijan neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sievä nenä, pitkä kaula ja selkeä leukalinja. Mutta kaulani on pitkän lisäksi todella paksu ja silmäni ovat pienet, kierot, syvällä päässä ja lähellä toisiaan. Vaihdetaanko? ;)
Miehen olen kuitenkin saanut, joten ehkäpä se ei ole lopulta ulkonäöstä kiinni.
Mulla on vahva leuka, suoraviivaiset piirteet ja pitkä suora nenä. Sivuprofiili on hyvä, mutta edestäpäin näytän miehekkäältä.
Kaikissa meissä on vavuutemme kuitenkin, iloitaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain hormoonilla saa leuan kasvamaan. Joku dopingaine?
Samalla aineella taitaa hävitä tissit ja kasvaa munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on iso leuka, mutta kyllä nenä on silti ulkonevanpi. Huulien ole kellään nähnyt menevän lähellekkään nenänpäätä. En edes botoxhirmuilla.
Kyllä minulla osuu sormi nenään, leukaan ja huuliin, vieläpä todella helposti..?
Ei haittaa.
Kun vanhenet huomaat että ne ketkä ei ole superkauniita joutuu kehittämään luonnettaan. Kukin haluamaansa suuntaan.. :D
Mullakin on tosi ruma sivuprofiili. Ei voi pitää hiuksia kiinni kun se korostaa oudon näköistä naamaa. Edestä näyttää parhaimpina päivinä ihan siedettävältä mutta sivulta ei koskaan. Iso nenä, kummallinen otsa ja vielä kummallisempi leuka, yök.