Ruma kasvojen sivuprofiili
Edestä päin olen ihan nätti, mutta sivusta katsottuna näyttää, ettei minulla ole lainkaan leukaa / todella pieni leuka, joka yhdistyy typerästi suoraan kaulaan. Ruma pystynenä. Muita, joilla ruma sivuprofiili?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Mutta haittaako tuo nyt niin hirveästi? Ihmiset kuitenkin yllensä puhuvat kasvotusten eli juuri sitä nättiä puolta vasten.
Itseäni haittaa kyllä. Koen itseni rumaksi. Äitini näyttää aikalailla samalta ja minusta hänkin on ruma. Ap
Jokainen ihminen on kaunis. Kuvittele, että menettäisit sen ulkonäön onnettomuuden seurauksena, joka sinulla on nyt. Osaisit arvostaa nenääsi, leukaasi, huuliasi ja tajuaisit miten onnellinen olitkaan. Se mikä toisia ihmisiä miellyttää on harvoin riippuvainen ulkonäkösäännöistä. Ihmiset pitävät yleensä itsensä näköisistä ihmisistä.
Ihanteellisimmassa sivuprofiilissa nenänpää, ylähuuli ja alaleuka on samalla pystyviivalla. Eli testaa laittamalla sormi pystyasennossa suun eteen. Sormen tulisi koskettaa nenänpäätä, huulia ja alaleukaa samanaikaisesti.
Millaiset välit sinulla on äitisi kanssa? Yleensä toisen näkee kauniina jos on lämpimät välit. Ehkä vain kuvittelet äitisi olevan ruma
Eli "etuprofiili" on hyvä? Kiva. Toivottavasti myös "takaprofiili". Tapaatko jakaa aikasi ulko- ja sisäterassin välillä? Pidätkö enemmän iloisista vai surullisista tragedioista?
Anteeksi.
Sinulla on ne kasvojen luut, jotka sinulla on. Elä niiden kanssa. Luonteesi on arvokkain vetovoimatekijäsi, ei leuka.
Jollain hormoonilla saa leuan kasvamaan. Joku dopingaine?
Onko ulkonäkösi tuottanut sinulle sellaista käytännön haittaa tai vaikeutta, joka ei johdu siitä, miten suhtaudut itse ulkonäköösi, vaan suoraan ulkonäöstäsi? Millaista?
Mulla on aikamoinen nenä sivuprofiilissa 😁 Jos voisin leikkauttaa sen, en tiedä miltä näyttäisin,varmaan kuitenkin oudolta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellisimmassa sivuprofiilissa nenänpää, ylähuuli ja alaleuka on samalla pystyviivalla. Eli testaa laittamalla sormi pystyasennossa suun eteen. Sormen tulisi koskettaa nenänpäätä, huulia ja alaleukaa samanaikaisesti.
Ei osu leukaan. Nenään ja huuliin osuu.
No ei todellakaan osu mullakaan nenänpää leukaan. Pitäis leikata aika paljon nenänpäästä pois että olis täysin suora linja. Enkä ole mitenkään leuaton.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Silti roikkuvat leukaperät, heltta ja kaksari näkyy ainoastaan sivusta. Ainakin minulla nuo näyttää rumilta ja saa koko olemuksen löysäksi.
N40
Kerran koko poppoolle tehtiin piirustukset sivuprofiilista seisomalla paperin edessä ja heijastamalla lampulla, kun joku piirsi kynällä varjon reunat.
Minusta tuli niin hirveä kuva, että toisilla meinasi tulla huonot housuun nauramisesta. Oli tosi hauskaa..
Vierailija kirjoitti:
Hah. Vai samalla pystyviivalla nenä, leuka ja ylähuuli :)
Mieti nyt. Tarvii kyllä olla pitkä leuka ja törröttävät huulet tai olematon nenä, että tämä on mahdollista.
Joillakin on iso leuka, mutta kyllä nenä on silti ulkonevanpi. Huulien ole kellään nähnyt menevän lähellekkään nenänpäätä. En edes botoxhirmuilla.
Tuo tarkoitti varmastikin samaa suoraa linjaa, joka on poikittain (/) eikä pystyssä kuten kirjoitti, paitsi ehkä jos pää on takakenossa.
Tuo testaa tietysti vain yhtä aluetta ja vain sivusta katsottuna.
Mä oon kuin ilmestyskirjan peto joka suunnasta katsottuna, mutta kaunis luonne tasapainottaa olemusta.
Kauneus on joidenkin mukaan symmetriaa, ja kauniissa kasvoissa kasvojen molemmat puolet on toistensa peilikuvat suoraan edestä katsottuna. Tarkastele kasvojasi vaikka sillä kriteerillä, jos profiilissa ei ole niin kehumista.
:/ mun nenä on sellane tosi suora (ja siin on ehkä ihan ihan pieni kyhmy toisella puolella) ja se on sillee isoin piirre mun kasvoissa sivu- ja etuprofiileista (se on myös vähän normaalii leveempi) vihaan oikeesti mun nenää
Ymmärrän kyllä että ongelmasi on todellinen.
Kuitenkin parasta olisi, että tajuaisit miten suhteellisen pieni se on.
Esim jonkun naamalle lentää happoa, siinä menee ulkonäkö täysin pilalle ja vähän muutakin. Syöpä ja muut sairaudet voi tappaa sut tai ystäväsi ihan yhtäkkiä ja siskos jää auton alle ja halvaantuu pysyvästi. Tai sitten perheen jäsenesi sairastuu vakavasti - mutta paranee. Onko silloin mitään väliä että nyt sattuu olemaan itsensä mielestä vähän ruma nenä?
Mulla. Mutta haittaako tuo nyt niin hirveästi? Ihmiset kuitenkin yllensä puhuvat kasvotusten eli juuri sitä nättiä puolta vasten.