GFG-foorumin typerääkin typerämmät kysymykset...
Onnea vaan Fitfarmin ammattilaisille, joilla edessä kolmen viikon painajainen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Antakaa esimerkki päivän ruoista, vaikee kommentoida muuten.
Voissa paistettua punasipulia, valkosipulia, chiliä, sekaan aurajuustoa+ mausteet
Reissumiesviipaleiden päälle voita ja tuo mössö leipien päälle. Näiden päälle vielä muutama siivu oltermannia ja 225 asteiseen uuniin 12min.
Joku muuten toisessa ketjussa sanoi, että Fitfarmin täytyy olla hyvä kun Juttakin on niin hehkeän ja hyvinvoivan näköinen. Joo meikattuna ja laitettuna ammattilaisten toimesta lehdissä, tv:ssä ehkä, luonnossa on aika karmean näköinen. Olen nähnyt J monta kertaa Tampereella, ei hääviltä näytä ja ryppyjä on vaikka yrittää niitä fillereilla täyttää. Älkää uskoko kaikkea mitä lehdistä ja tv:stä näette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa esimerkki päivän ruoista, vaikee kommentoida muuten.
Voissa paistettua punasipulia, valkosipulia, chiliä, sekaan aurajuustoa+ mausteet
Reissumiesviipaleiden päälle voita ja tuo mössö leipien päälle. Näiden päälle vielä muutama siivu oltermannia ja 225 asteiseen uuniin 12min.
Ja mössössä oli myös 1 tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti on tekijänoikeusrikos.
Uli uli ulinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Joku muuten toisessa ketjussa sanoi, että Fitfarmin täytyy olla hyvä kun Juttakin on niin hehkeän ja hyvinvoivan näköinen. Joo meikattuna ja laitettuna ammattilaisten toimesta lehdissä, tv:ssä ehkä, luonnossa on aika karmean näköinen. Olen nähnyt J monta kertaa Tampereella, ei hääviltä näytä ja ryppyjä on vaikka yrittää niitä fillereilla täyttää. Älkää uskoko kaikkea mitä lehdistä ja tv:stä näette.
Suomalaisia on niin helppo jymäyttää median avulla ja ikävä kyllä iso osa sitä Jutan ulkoista olemusta on saatu silikonien ym. kemian avustuksella, joten sikäli aika huono peruste Fitfarmin hyvyydestä. Jostain syystä taas siitä Bull Mentulan isosta mahasta ei koskaan puhuta mitään Fitfarmin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia on niin helppo jymäyttää median avulla ja ikävä kyllä iso osa sitä Jutan ulkoista olemusta on saatu silikonien ym. kemian avustuksella, joten sikäli aika huono peruste Fitfarmin hyvyydestä. Jostain syystä taas siitä Bull Mentulan isosta mahasta ei koskaan puhuta mitään Fitfarmin yhteydessä.
Aivopesu ja satuihin uskominen alkaa jo ala-asteella.
Siis miten tuo ruokavalio eroaa siitä ekasta ruokavaliosta? Ei mitenkään?
Järkyttävää.
Mä en pystyis syömään tollasta määrää rasvatonta proteiinia. Ei vaan menis alas. Aamiaisella en sais syötyä mitään tuosta.
Hassuinta ehkä se, että jos onnistuisin väkisin ahtamaan nuo sisääni, olisin silti nälkäinen ja sortuisin ahmimaan vielä epäterveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti on tekijänoikeusrikos.
:D :D :D
Mä olen ketoosidietillä ja syön vaan murusen tuosta määrästä mitä joku listasi. Mun dietissä mun kroppa käyttää mun vararavintoa eli rasvaa hyödykseen. Syön vähän mutta hyvärasvaisia tuotteita (pähkinät, avocado juusto jne). En ole koskaan väsynyt ja ei edes tarvitse rehkiä kuntosalilla/pururadalla. Mutta jokainen tyylillään.
Mikä meininki tän laihisproggiksen fb-ryhmässä on? Itse en ole facessa ja mietin, että toi foorumi on ainakin ihan nuija...
Omiin kokemuksiin perustuvat mielipiteet on kyllä peruskansalaisten syöpä. Ei avaruuteen liittyviä asioita kyseenalaisteta kun joku tähtitieteilijä niistä kertoo, mutta voehan kun joku vuosikymmenien ruokavaliokokemuksella tekee ruokavalion KOLMEN VIIKON PARANNUSLIIKKEEKSI, JONKA JÄLKEEN ON TARKOITUS JATKAA TAAS OMIN EVÄIN. Kansanterveydellisesti on aika vastuutonta pistää ihmiset lisäämään suolaa ruokaansa 4-5g päivittän - ainoa selitys on, että koko gfg ruokavaliota ei ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön, vaan "kuuriksi". Kirjattujen tulosten perusteella kamppanja sai valtavan määrän ihmisiä onnistumaan ylimääräisen turvotuksen (nesteen) poistamisessa kehosta, ja oikeammalle tielle parempaa oloa kohden.
GFG oli niin lyhyt ajanjakso, että siinä ajassa ei todellakaan mitään rasvaa kilotolkulla ole edes tarkoitus polttaa. Pudotettu paino on lähinnä nesteitä, sekä mahdollisesti kehon hiilihydraattivarastojen pienenemistä. Jos ruokamäärä tuntui liian suurelta, olet syönyt ennen, ja todennäköisesti syöt edelleen liian vähän, mutta olet myös tottunut siihen jolloin muutos voi olla vaikeaa. Omalla kohdallani isojen miesten ruokavalio olisi suunnilleen puolittanut päivittäiset kalorini, mistä syystä totesin olevani gfg:n kohderyhmän ulkopuolella. Ruokavalion metodologiaa olen kuitenkin omaksunut omaan tekemiseeni, ja saanut sillä varsin mieleisiä tuloksia tämän kevään aikana.
GFG:tä on kyllä aivan kohtuuttomasti mollattu täällä foorumilla, nähdäkseni ihan vain siksi, että se nähdään hyökkäyksenä ihmisten omia totuttuja tapoja vastaan. On mahdotonta tehdä muutosta tuova ruokavalio, joka vastaa kaikkien henkilökohtaisesti jo toteuttamia ruokavalioita, ja sitten saada jotain tuloksia. Myöskin gfg-haasteen lyhytkestoisuus on unohdettu täysin - koko ideahan oli kai saada ihmiset liikkeelle ja pikaisesti nostaa motivaatio nopeasti parantuneen olon myötä. Tästä oli tarkoitus jatkaa prosessia muulla itse valitulla tavalla.
14 kiloa tippu paino mutta aineenvaihdunta ollut sen jälkeen ihan sekaisin eikä viimeisen raskauden jälkeen paino ole lähtenyt millään. Lapsi on jo 2v
Ihan toimiva ruokavalio muutaman viikon dieettiin.