Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias poikani löysi tyttöystävän

Vierailija
18.03.2018 |

Olen äitinä poikani puolesta niin onnellinen. Poika avautui minulle pari kuukautta sitten ensihumalassaan kuinka haluaisi seurustella ja kuinka pitää itseään epäonnistuneena kun ei ole saanut vielä seurustella. Sehän särki tietysti äidinkin sydäntä nähdä lapsi onnettomana. Ja nyt tyttöystävä on löytynyt!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tosi huolestunut poikani puolesta, kun näytti ettei pariutumisisasiat kiinnosta vähääkään. Kävi ilmi, että on asunut vuoden opiskelupaikkakunnalla oikein mukavan tytön kanssa.

Vierailija
2/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen leuka lapsellasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enitenhän sitä lapsilleen toivoo juuri onnellisuutta. Aivan sama minkä ammatin saa ja paljonko tienaa, kunhan pysyivät hengissä, terveenä ja onnellisina. Ap

Vierailija
4/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi? Oliko tyttöystävä ollut kadoksissa?

Vierailija
5/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "ensihumalassaan", hehheheh

Vierailija
6/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää pikkujuhlat pojan kunniaksi kun hän saa ensi kerran pimpsaa. Iso askel poitsun elämässä.

Vierailija
7/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää pikkujuhlat pojan kunniaksi kun hän saa ensi kerran pimpsaa. Iso askel poitsun elämässä.

Meillä on läheiset välit poikani kanssa, koska hän samalla kertoi sivulauseessa, että on saanut jo😊 Ja kertoi tämän peräti niin että naispuolinen ystäväni istui takapenkillä. Meillä on puhuttu seksistä aina luonnollisena asiana, ilmeisesti siksi niin avoin oli.

Vierailija
8/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on läheiset välit poikani kanssa, koska hän samalla kertoi sivulauseessa, että on saanut jo😊 Ja kertoi tämän peräti niin että naispuolinen ystäväni istui takapenkillä. Meillä on puhuttu seksistä aina luonnollisena asiana, ilmeisesti siksi niin avoin oli.

No niin, pirskeet pystyyn. Ostat pillukakun, niitä saa kai tilauksesta.

Vierailija
9/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin tosi huolestunut poikani puolesta, kun näytti ettei pariutumisisasiat kiinnosta vähääkään. Kävi ilmi, että on asunut vuoden opiskelupaikkakunnalla oikein mukavan tytön kanssa.

Ah, ihanaa kun lapset jakavat tietoa elämästään myös vanhemmille. :D

Vierailija
10/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!!!

Vierailija
11/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on tämä poika?

Vierailija
12/12 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, pirskeet pystyyn. Ostat pillukakun, niitä saa kai tilauksesta.

Ei siinä enää pirskeitä tarvita. Pirskeet on jo pidetty siellä pedissä...