18-vuotias poikani löysi tyttöystävän
Olen äitinä poikani puolesta niin onnellinen. Poika avautui minulle pari kuukautta sitten ensihumalassaan kuinka haluaisi seurustella ja kuinka pitää itseään epäonnistuneena kun ei ole saanut vielä seurustella. Sehän särki tietysti äidinkin sydäntä nähdä lapsi onnettomana. Ja nyt tyttöystävä on löytynyt!!!
Kommentit (12)
Enitenhän sitä lapsilleen toivoo juuri onnellisuutta. Aivan sama minkä ammatin saa ja paljonko tienaa, kunhan pysyivät hengissä, terveenä ja onnellisina. Ap
Löysi? Oliko tyttöystävä ollut kadoksissa?
Pitäkää pikkujuhlat pojan kunniaksi kun hän saa ensi kerran pimpsaa. Iso askel poitsun elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää pikkujuhlat pojan kunniaksi kun hän saa ensi kerran pimpsaa. Iso askel poitsun elämässä.
Meillä on läheiset välit poikani kanssa, koska hän samalla kertoi sivulauseessa, että on saanut jo😊 Ja kertoi tämän peräti niin että naispuolinen ystäväni istui takapenkillä. Meillä on puhuttu seksistä aina luonnollisena asiana, ilmeisesti siksi niin avoin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on läheiset välit poikani kanssa, koska hän samalla kertoi sivulauseessa, että on saanut jo😊 Ja kertoi tämän peräti niin että naispuolinen ystäväni istui takapenkillä. Meillä on puhuttu seksistä aina luonnollisena asiana, ilmeisesti siksi niin avoin oli.
No niin, pirskeet pystyyn. Ostat pillukakun, niitä saa kai tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin tosi huolestunut poikani puolesta, kun näytti ettei pariutumisisasiat kiinnosta vähääkään. Kävi ilmi, että on asunut vuoden opiskelupaikkakunnalla oikein mukavan tytön kanssa.
Ah, ihanaa kun lapset jakavat tietoa elämästään myös vanhemmille. :D
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin tosi huolestunut poikani puolesta, kun näytti ettei pariutumisisasiat kiinnosta vähääkään. Kävi ilmi, että on asunut vuoden opiskelupaikkakunnalla oikein mukavan tytön kanssa.
Minkä ikäinen on tämä poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, pirskeet pystyyn. Ostat pillukakun, niitä saa kai tilauksesta.
Ei siinä enää pirskeitä tarvita. Pirskeet on jo pidetty siellä pedissä...