Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi epäilen puolisoani jatkuvasti?

epäilevä puoliso
18.03.2018 |

Epäilen siis jatkuvasti puolisoani siitä, että hänellä on sivusuhde. Tälle ei ole mitään todisteita, ei mitään, miten tämän voisin todistaa. Ainoastaan oma epäilys, joka ei jätä rauhaan. Toisinaan saattaa olla kausia esimerkiksi puoli vuotta, että oloni helpottuu, enkä koe epäilyksiä. Ja sitten se epäilys ei jätä rauhaan millään. Tuntuu, että se vaatii ja vaanii minua selvittämään tätä asiaa. En tiedä yhtään, miten selvittäisin tämän.

En jaksaisi epäillä miestäni! Mies on aivan ihana, mahtava isä, hieno puoliso. Seksi sujuu, voidaan jutella kaikesta, viihdytään hyvin toistemme seurassa. Kaikki tuntuu niin hienolta. Mutta. En pääse eroon siitä tunteesta, että jotain on meneillaan selkäni takana.

Mies vakuuttaa, että mitään ei ole! En jaksaisi häntä piinata enää tällä asialla. Enkä itseänikään.
Olen miettinyt, että johtuuko tämä asia vaan siitä, että nykyään joka tuutista tulee tätä pettämiskamaa? Miten hienoo se on, eikä mitään enää arvosteta.

Näkemyksiä kaipailisin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä kysymys kirjoitti:

Jos aina epäilyttää, niin voit etsiä todisteita: on yksityisetsivää, voit itse tutkia jotain varovasti /asiallisesti jne. Onko mies pelimies vai jotain muuta.

Yhh, oikeasti oksettaa lukea tällaisia neuvoja, kun itse on joutunut suhteessa sairaalloisen mustasukkaisuuden uhriksi.

Tällä ei ollut varaa yksityisetsivään, joten varjosti itse. Ihan oikeasti hiippaili perässä esim. kun lähdin lenkille, koska tämä sohvaperuna oli sitä mieltä, ettei kukaan voi oikeasti käy lenkillä, vaan salarakasta olisin oikeasti mennyt tapaamaan.

Tavaroistani pengottiin, viestejäni luettiin, puhelultani kuunneltiin. Menetin ksiken yksityisyyteeni vain koska toisella olu ongelmia mielenterveytensä kanssa. Lopulta en vaan enää jaksanut. Kun jopa kauppakuitteja alettiin vaatia todistetuksi, että olen oikeasti käynyt siihen ja siihen aikaan ruokakaupassa enkä toisen miehen luona, niin mittani täyttyi. Pakkasin kamat ja erosin.

Ja se on ap sinullakin edessä, ellet ala työstää asiaa itsesi kanssa.

Anteeksi, ei saisi nauraa noin inhottavalle asialle, mutta mielikuva hyväkuntoisesta lenkkeilijästä, jonka perässä jolkottelee pääpunaisena puuskuttava pullukka, joka epätoivoisesti yrittää pysyä näköyhteydessä ja samalla pysyä piilossa oli äärettömän koominen 🤣

Vierailija
42/45 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä kysymys kirjoitti:

Jos aina epäilyttää, niin voit etsiä todisteita: on yksityisetsivää, voit itse tutkia jotain varovasti /asiallisesti jne. Onko mies pelimies vai jotain muuta.

Yhh, oikeasti oksettaa lukea tällaisia neuvoja, kun itse on joutunut suhteessa sairaalloisen mustasukkaisuuden uhriksi.

Tällä ei ollut varaa yksityisetsivään, joten varjosti itse. Ihan oikeasti hiippaili perässä esim. kun lähdin lenkille, koska tämä sohvaperuna oli sitä mieltä, ettei kukaan voi oikeasti käy lenkillä, vaan salarakasta olisin oikeasti mennyt tapaamaan.

Tavaroistani pengottiin, viestejäni luettiin, puhelultani kuunneltiin. Menetin ksiken yksityisyyteeni vain koska toisella olu ongelmia mielenterveytensä kanssa. Lopulta en vaan enää jaksanut. Kun jopa kauppakuitteja alettiin vaatia todistetuksi, että olen oikeasti käynyt siihen ja siihen aikaan ruokakaupassa enkä toisen miehen luona, niin mittani täyttyi. Pakkasin kamat ja erosin.

Ja se on ap sinullakin edessä, ellet ala työstää asiaa itsesi kanssa.

Anteeksi, ei saisi nauraa noin inhottavalle asialle, mutta mielikuva hyväkuntoisesta lenkkeilijästä, jonka perässä jolkottelee pääpunaisena puuskuttava pullukka, joka epätoivoisesti yrittää pysyä näköyhteydessä ja samalla pysyä piilossa oli äärettömän koominen 🤣

Itse asiassa kerran metsälenkillä tyyppi minua seuratessaan pannutti puunjurakkoihin ja ähisten siellä maassa huusi minua apuun 😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää jotenkin tajuan sua ap. En ole koskaan vuosien saatossa epäillyt että mies voisi pettää. Sitten erään pariskunnan kanssa ollessa vaistosin jotain epämiellyttävää miehen ja toisen naisen välillä. No, ei sitten muutamaan vuoteen oltu vapaa-ajalla juurikaan tekemisisä ja ajattelin olleeni ihan tyhmä. Kunnes taas eräs kerta vietettiin aikaa ja tietenkin mieheni oli suutelemassa tätä toista naista!

Pointti vaan se, että joskus kannattaa luottaa vaistoonsa!

Vierailija
44/45 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ja luin ketjun läpi. Itsellä edelleen ongelmia saman asian kanssa, eikä tämän ketjun lukeminen helpottanut asiaa. Tekisi mieli lähteä tästä suhteesta pois, koska vähän väliä tulee näitä epäilyksia ja outoja fiiliksiä.

Mutta en voi lähteä, koska olen luvannut olla hänen kanssaan ja meillä on ihania lapsia, joiden elämää en koskaan haluaisi pilata. On vaan siis kärsittävä itsensä kanssa ja toivottava, että kaikki omat intuitiot yms. ovat itse keksittyjä, tai että mitään vakavaa ei ole taustalla. Ja vaikka hänellä olisikin suurempia tunteita jotakin muuta kohtaan, mieheni haluaisi tätä meidän suhdetta ylläpitää yhtä paljon kuin minäkin, ja kertoisi asiasta minulle.

Liitto on kuitenki kahden ihmisen välinen sopimus, eikä siinä voi tehdä töitä toisen puolesta. Kummanki täytyy haluta sitä, ja jos toinen ei halua, ja haluaa olla epäreilu yms. niin kai se on hänen ongelmansa eniten, lopulta.

Kylläpä on haasteellista elää parisuhteessa nykyään, koska luottamuksen pettämistä suorastaan suositellaan pettämissivustoilla ja muilla.

Mutta pidetään päämme pystyssä, arvostetaan itseämme niin, ettei muillakaan oo muuta mahdollista.

Ap

Vierailija
45/45 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässähän on kaksi vaihtoehtoa, joko miehesi oikeasti pettää sinua tai sitten epäilet ihan turhaan. 

Jos miehesi oikeasti pettää sinua, niin se luultavasti tulee sinulle ennen pitkää ilmi, ja liittosi loppuu eroon siinä kohdin.

Jos taas epäilet turhaan, niin liittosi loppuu eroon jatkuvien turhien epäilyjesi vuoksi, koska mies kyllästyy kun et luota häneen vaikka hän on luottamuksen arvoinen. 

Etkö voisi vain valita luottaa ja olla epäilemättä kunnes jotain oikeita todisteita tulee? Se on ainoa tapa pelastaa liitto. Se ei silti takaa, että eroa ei tulisi, koska saattaahan mies oikeasti pettää. Mutta siinä on kuitenkin se mahdollisuus, että eroa ei tule eikä mies petä. 

Niin ja liitto voi kariutua muuhunkin kun pettämiseen, vaikka ap ei voisikaan kuvitella mitään muuta pahempaa (tai ylipäätään muuta suhdetta kaatavaa)