Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo huomanneet että elämä kiertää? Vauvat ovat kuolleita läheisiämme ja tuttaviamme

Vierailija
18.03.2018 |

Kun katsoo sitä miten kuoleva ja vastasyntynyt muistuttaa toisiaan niin väkisinkin miettii.

Lisäksi monesta suvusta kun joku lähtee niin toinen tulee.

Sekä syntymän että kuoleman hetki tulee myös jostakin syystä usein aamuyöstä. Ei tietenkään kaikilla.

Usein vauvat myös saattaa muistuttaa jotakin edesmennyttä. Itselle ainakin lohdullinen ajatus, kuoleman jälkeen palaa tilaan ennen syntymäänsä, kunnes sitten syntyy.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, sun mielikuvituksessa ehkä.

Vierailija
2/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tosiaan sukuun syntyy vauva, kun joku kuolee.

Vierailija
4/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon :) Kun katson omaakin vastasyntynyttä niin uskon ja tiedän että kuka on päässyt uudelleen tänne. Lisäksi vanhempi lapseni muistuttaa eleiltään, ilmeiltään ihan mummoani. Ap

Vierailija
5/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIlkkaa humpuukia, sori vaan.

Vierailija
6/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpö. Vain hullu kuvittelee että omissa lapsissa on kuollut sukulainen. Olet sairas.

Voisitkohan vielä ottaa yhteyttä synnytyssairaalaan ja saada mielentilasi vuoksi tutkimuksia? Pelottavaa jos olet vastuussa vastasyntyneestäsi.

Vierailija
7/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, ne ilmeet ja eleet periytynyt geeneissä? Mulla on samanlaiset silmät kuin ukillani, koska geenit 😂

Vierailija
8/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon :) Kun katson omaakin vastasyntynyttä niin uskon ja tiedän että kuka on päässyt uudelleen tänne. Lisäksi vanhempi lapseni muistuttaa eleiltään, ilmeiltään ihan mummoani. Ap

Et kai nyt ihan tosissasi usko, että olet synnyttänyt mummosi uudelleen? Älä vaan kerro asiasta kellekkään:)

Vierailija
9/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas että muinoin Suomessa tosiaan uskottiin näin :)

Vierailija
10/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mikä suku? Kuitenkin vauvassa yhdistyy 2 sukua, äidin ja isän. Puhut tässä vain yhdestä suvusta.

Vierailija
11/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan synnyttänyt Kekkosen. Ei se kyllä ollut meille sukua, mutta Kekkoselta poika näytti.

Vierailija
12/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikö ole jännä juttu että lapsella on 25 % samoja geenejä mitä isovanhemmallaan. Nämä on näitä henkimaailman juttuja :)

Vierailija
13/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mikä suku? Kuitenkin vauvassa yhdistyy 2 sukua, äidin ja isän. Puhut tässä vain yhdestä suvusta.

No sen kuolleen sukuun.

Vierailija
14/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko mitään uudelleensyntymä-kiertoa, mutta sekä syntymä että kuolema itsessään ovat hallitsemattomia ja siitä hienoja tilanteita, ettei meillä tavallisislla tallaajilla ole niissä mitään määrääjän osaa. Molemmat tulee usein yllätyksenä ja menee omalla painollaan. Niitä harvoin pystyy suunnittelemaan.

Tavallaan aika upeita kokemuksia, jotka on mahdollista kokea.

Vierailija
15/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap selität väestönkasvun? Keitä he kaikki ovat, kun ei ennen niin montaa ihmistä ollut kuin nykyisin. Jo tuon takia en usko uudelleen syntymiseen.

Vierailija
16/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksummat puhuvat geeneistä, mutta vähän yksinkertaisia pystyy hallinnoimaan höpöttämällä jostain maagisesta reinkarnaatiosta tai sielun vaelluksesta...

Vierailija
17/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut ottaa lääkkeet?

Vierailija
18/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jäänyt lääkkeet ottamatta. Tai sitten tärähdit siinä synnytyksessä?

Vierailija
19/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan haluavat synnyttää uutta elämää kuoleman jälkeen. Itse en pidä ajatuksesta, että kuollut ikävä henkilö kaappaisi vaivan kehon ja mieleen elääkseen uuden elämän. Kiltit sukulaiset taas eivät haluaisi mistään hinnasta riistää syntyvän mahdollisuutta elää täysin omana itsenään. Voihan kuitenkin olla, että kuoleman aikaan ja sitä pohtiessa elimistössä aktivoituvat sellaiset geenit jotka eniten muistuttavat kuollutta sukulaista ja siksi sattumia on niin paljon.

Vierailija
20/79 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vaan haluavat synnyttää uutta elämää kuoleman jälkeen. Itse en pidä ajatuksesta, että kuollut ikävä henkilö kaappaisi vaivan kehon ja mieleen elääkseen uuden elämän. Kiltit sukulaiset taas eivät haluaisi mistään hinnasta riistää syntyvän mahdollisuutta elää täysin omana itsenään. Voihan kuitenkin olla, että kuoleman aikaan ja sitä pohtiessa elimistössä aktivoituvat sellaiset geenit jotka eniten muistuttavat kuollutta sukulaista ja siksi sattumia on niin paljon.

vauvan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä