Duudsoni-Jukkakin vaihtoi sitten nuorempaan
Lemmenloma käynnissä Bora Boralla tyttösen instan mukaan... Meni kaikki fiilikset äijästä, pienet lapset ja nyt on perhe rikki ja uutena intressinä teinin pepun kuvaaminen. Olen pettynyt.
Kommentit (73)
Turha täällä ulista, monet naisetkin vaihtaa nuorempaan mieheen. Itsellekin kävi näin. Se on ilmeisesti sitä nykyaikaa. M47
Sympatiat Jukalle! The man.
T:40v sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa toki lisää miestenne nimiä! Sitoutuminen teihin ei ole kovin voimakasta, ilmeisesti;)
Viis nimestä, kun on puoli miljoonaa yhteistä velkaa. Kyllä se riittää sitoutumiseksi, niin ja yhteiset lapset. Huh!
Mitä nuo kilpikonnaemojit tarkoittaa? Jukan Insta täynnä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni muna. Kiinnostaako ketään?
Sinkkumies
Kiinnostuneet/plussanneet. Tämä ei ollut minun kirjoitus. En siis tarjoa mitään.
(oikea)Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kilpikonnat panee huolella. Voivat tehdä yli 100 munaa helposti kerralla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Lemmenloma käynnissä Bora Boralla tyttösen instan mukaan... Meni kaikki fiilikset äijästä, pienet lapset ja nyt on perhe rikki ja uutena intressinä teinin pepun kuvaaminen. Olen pettynyt.
Lapset kärsii isän ja äidin huonosta suhteesta. Parempi eroa kuin katua.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Myös Chachin instassa oli niitä jonkin verran.
Lapset isistä varmasti ylpeitä mut. Ja puoli sukua häpeää.
Veikkauksia kuinka kauan suhde kestää? Oma veikkaus on pari vuotta max. Toi tyttö tulee kohta järkiinsä alkuhuuman jälkeen ja Jukka jää itkemään. Ei tuo nuori tyttö naimisiin vanhan ukon kanssa mene. Sen ex oli komee tumma mies ja täysin eri tyyppiä kuin tuo teiniasteelle jäänyt nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän ei ole tutkittua tietoa. Onko parempi on emotionaalinen vastine omille kuvitelmille. Ainoastaan tutkimalla asiaa se selviää oikeasti.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minkähän näköinen ne entinen nainen oli?
Outi ihan normaalin näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia kuinka kauan suhde kestää? Oma veikkaus on pari vuotta max. Toi tyttö tulee kohta järkiinsä alkuhuuman jälkeen ja Jukka jää itkemään. Ei tuo nuori tyttö naimisiin vanhan ukon kanssa mene. Sen ex oli komee tumma mies ja täysin eri tyyppiä kuin tuo teiniasteelle jäänyt nelikymppinen.
Tyttö ei vanhaa miestä kauaa katsele. Saa nuoremman tai rikkaamman. Parin lapsen suomalainen isi ei kauaa pikkutyttöjä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on heikko luonne. Jotkut rakastuvat ihan _oikeasti_.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ei vanhaa miestä kauaa katsele. Saa nuoremman tai rikkaamman. Parin lapsen suomalainen isi ei kauaa pikkutyttöjä kiinnosta.
Jos te näkisitte ne nuorten naisien katseet miten ne haluavat meitä yli 35v miehiä ..
Sinkkumies
Jukka on aina ollutkin jotenkin ikäisekseen lapsellisempi, hyvä että ei viime kauden Possessa ollut keikkumassa munasillaan taas.
Voimia ex-vaimolle.
Noin nuori tyttöystävä tuskin suostuu äitipuoleksi. Aluksi voi olla kaveria lapsille mutta lapset tulee aika paljon rajoittamaan elämää. Jukalla voi olla valinnanpaikka edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän ei ole tutkittua tietoa. Onko parempi on emotionaalinen vastine omille kuvitelmille. Ainoastaan tutkimalla asiaa se selviää oikeasti.
Sinkkumies
Tutkimalla, no ihan kuule omakohtaista kokemusta lapsena olosta on kun äidillä ja isälläni oli huono suhde. Hyvä että tajusivat erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te näkisitte ne nuorten naisien katseet miten ne haluavat meitä yli 35v miehiä ..
Sinkkumies
Oon alle kolmekymppinen ja haluan 20-25-vuotiaita miehiä. Oma 22-vuotias mies hemmottelee mua enemmän kuin tarpeeksi.
Apua! Tuo Chachi on ihan lapsi vielä!? Kattelin youtubekanavaa...