Eronneet,millaista miestä ET enää ikinä ottaisi itsellesi?
Ja oma vastaus:peliriippuvaista(rahapeliriippuvuus)never again.
Kommentit (71)
Sellaista joka tituleeraa itseään kiltiksi. Kaksi tällaista ollut ja molemmat paljastui katkeriksi naistenvihaajiksi ja vielä väkivaltaisiksi.
En olisi enää kelpuuttanut mustasukkaista ja kaljoittelevaa (vaihdoin parempaan).
Jos otan eron nykyisestä vässykkäukostani, jatkossa en enää ketään ota saman katon alle asumaan.
Ei ole ehdotonta turn offia. Toisilta sietää enemmän, toisilta vähemmän. Tunteisiin ei vaan voi vaikuttaa.
En minkäänlaista. Jos parisuhde menee jossain vaiheessa poskelleen olen luonteeltani liian sitoutuva ja jään jos minkälaisen p*skan rinnalle ja yritän epätoivoisesti korjata suhdetta.
Parempi pysyä itsellisenä ihmisenä ja nauttia olostaan. 23 vuotta meni nyt viimeistä suhdetta korjatessa. Ja olen täällä ennenkin kertonut, että mies sai neljä vuotta sitten narsisti-diagnoosin. Ei persoonallisuushäiriöisen kanssa voi mitään korjata!
Äitinsä tossun alla olevaa vielä aikuisenakin. Siitä kärsii sitten koko miehen perhe.
Joka on pettämällä lähtenyt edellisestä suhteesta.
Alko, peli ym riippuvaiset myös ehdoton ei.
Samanlaista kuin eksä, eli tunnevammaista.
Miestä, joka ei hallitse rahankäyttöään (uhkapelit). Taloudellisesti (tai muutenkaan) hyväksikäyttävää miestä. Aiheutti suunnatonta stressiä mulle vastuulliselle..
Ilkeää, huumorintajutonta, liian äkkipikaista, lapsellista. Kaikki nämä paljastuivat samasta miehestä.
Huono itsetunto on todella paha turnoff. Ex kadehti mun ylioppilaslakkiakin.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista kuin eksä, eli tunnevammaista.
Katse peiliin!
Sellaista, joka on kyvytön pitämään sovitusta kiinni. Koko elämä on hirveää säätämistä, kun suunitelmat ja haluamiset muuttuu koko ajan. Ei ehkä kuulosta pahalta, mutta uskokaa pois, ihan helvettiä. Kaikkea sovittua muutellaan sen seitsemän kertaa kunnes lopulta kukaan ei enää tiedä, missä nähdään, monelta ja mikä päivä. Never ever again.
Alkoholisoitunutta, äidillään asuvaa miestä, joka puhuu kauniisti rakkaudesta muttei kykene hallitsemaan omaa vihaansa tai hoitamaan arki- ja raha-asioitaan rationaalisesti ja joka eron jälkeen jatkaa epäkypsää käytöstään ja mustamaalaa eksänsä lähipiirilleen "rakkaudettomana", kun vaati edes satunnaista vastuunottoa omasta tunne-elämästä.
En minkäänlaista. Itsenäinen elämä sopii minulle paremmin kuin parisuhde, jossa kilttinä ihmisenä joustan aina liikaa ja tulen hyväksikäytetyksi.
Ex petti. Se riitti. Selkärangaton pettäjä pahin.
Työnarkomaania. Parempi olla yksin kuin yksin parisuhteessa.
Sellaista jonka perässä saa kulkea siivoamassa. Enkä kokkaustaidotonta.
En minkäänlaista.