Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet,millaista miestä ET enää ikinä ottaisi itsellesi?

Vierailija
18.03.2018 |

Ja oma vastaus:peliriippuvaista(rahapeliriippuvuus)never again.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkoa. Tunneälyltään köyhää. Yksinäistä. Puhumatonta. Epähygieenistä. Pihiä kirstunvartijaa. Sellaista, joka ei osaa pyytää anteeksi.

Voi olla vaikka kuinka komea ja urallaan menestynyt, mutta ei sitä silti pidemmän päälle jaksa, ettei ole yhteisiä naurun- ja ilonaiheita arjessa. 

Vierailija
22/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaista.

t Mies

Naisista jos puhutaan niin väkivaltaista alkoholiongelmaista, molemmista kokemusta yhdessä ja samassa henkilössä - ei ikinä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäin sosiaalista mukavaa kaikkien kaveri joo joo- miestä, joka paljastuukin vähitellen itsekkääksi , piittaamattomaksi narsistiksi. Pthyi!

Vierailija
24/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstasetä!

Vierailija
25/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jolla on täysin erilainen vuorokausirytmi kuin itselläni, enkä tässä tapauksessa tarkoita vuorotyön mukanaan tuomia haasteita. Itse olen aamuihminen ja exä taas oli ilta-/yöihminen. Viikonloppuisin heräsin aikaisin, söin yksin aamupalan, yritin mahdollisimman hiljaa puuhailla kotitöitä, mies heräsi joskus iltapäivällä ja jos olisi yhdessä pitänyt lähteä vaikkapa ostoksille se venyi aina liki iltaan. Minun viikonloppuni kului siis lähinnä siihen että odotin miehen heräävän.

Vierailija
26/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei ole katkaissut henkistä napanuoraa vanhempiinsa.

Vierailija
27/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmää, mököttävää, sohvalla makaavaa lahnaa, joka ei edes katso päin. Tai mustasukkaisuuden riivaamaa, huonolla itsetunnolla varustettua perässä hiihtäjää. Tai narsistia, joka on supliikkimies ja kaikkien kaveri, mutta neljän seinän sisällä kumppaniaan mitätöivä täysi hirviö, joka uhkaa tappaa.

Kaikista näistä on kokemusta. Onneksi minulla on nyt järkevä, aloitteellinen ja tavallinen, hyvä mies.

Vierailija
28/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jolle olin kuin äiti. Tein kaikki kotityöt ja passasin ja päälle vielä valitettiin jos oli pahaa ruokaa. Ei edes tajunnut, mitä kaikkea hänelle tein ja arvostuksen minua kohtaan ilmaisi pettämällä. Hyi saatana ei enää ikinä

Vierailija
29/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä on... Itse etsimässä uutta kumppania, ja vaikeaa se on, kun haluaisi juuri sen oikean loppuelämäksi. Eikä sitä itsekään täydellinen ole.

Vierailija
30/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin tuntematta maan ulkopuolisten olentojen makua, en omalta osaltani osaa arvioida minkälaisen miehen ET valitsisi jollekulle toiselle. En ole edes täysin varma ET:n omasta sukupuolesta (saatika AP:n), vaikka sitä kai pidetäänkin miesoletettuna(?)

Vierailija
31/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaista ja mustasukkaista. Tosikkoa ja mustasukkaista. Passiivista ja sotkuista. 

Vierailija
32/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tutuilta kuullut, niin viinastakin pääsee helpommin eroon kuin laittomista päihteistä ja peliriippuvuudesta. Pitää jättää heti, kun käy ilmi. Ovat taitavia salaamaan, koska tietävät tämän itse.

Vierailija
33/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnarkomaania. Parempi olla yksin kuin yksin parisuhteessa. 

Lisään tähän vielä, että ei ollut mitään tarvetta työnarkomaniaan. Tuloni ovat erittäin hyvät, mutta valitettavasti eksän työ meni avioliiton edelle. Taloudellisesti sitä ei tarvinnut tehdä. 

Vierailija
34/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistia.

Joka viikonloppu perjantaina jo alkaa ja vaikka ei itseään sammumispisteeseen juokkaan niin lähde tai tee tuommoisen pöhnäisen kanssa sit jotain.

Joka viikonloppu. Ihan jokainen = alkoholisti.

Vierailija
35/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmää, mököttävää, sohvalla makaavaa lahnaa, joka ei edes katso päin. Tai mustasukkaisuuden riivaamaa, huonolla itsetunnolla varustettua perässä hiihtäjää. Tai narsistia, joka on supliikkimies ja kaikkien kaveri, mutta neljän seinän sisällä kumppaniaan mitätöivä täysi hirviö, joka uhkaa tappaa.

Kaikista näistä on kokemusta. Onneksi minulla on nyt järkevä, aloitteellinen ja tavallinen, hyvä mies.

Miten se voikin olla mahdollista, että nämä toista ihmistä kohtaan väkivaltaiset "helmet" ovat niitä joilla on mielestään oikeus vieläpä mitätöidä muita. Hyi että.

Vierailija
36/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka dominoi ja syyllistää.

Vierailija
37/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka koulutustaso on huomattavasti alempi kuin omani. Ainaista säätämistä esim. matkoilla, kun kielitaitoa ei toisella ole. Monta muutakin selitettävää aina ja kiukuttelua päälle. Vaikka se olisikin omaa riittämättömyyden tunnetta, raskasta vastapuolelle. Lämmin, ihana, sympaattinen luonne jää varjoon, jos ei olla samalla osaamistasolla. Toinen dominoi tahtomattaan ja ei siitä suhteessa hyvää koidu.

Vierailija
38/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo monta tullutkin, eli ainakin liika alkoholilla läträäminen, peliriippuvuus, huono itsetunto ja siitä seurannut marttyyrius (erittäin rasittava piirre) sekä mies joka on ikinä pettänyt kumppaniaan (en pysty luottamaan) ovat kieltolistalla.

Lisäksi olen myös sellainen, joka sitoutuessaan tekee sen liiankin vahvasti ja jää väkisin korjaamaan vaikka mitä ongelmia, vaikka siinä hakkaisi vain päätään seinään. Ihan liikaa stressiä, mieluummin olen yksin.

Vierailija
39/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota minkäänlaista! Vedän puoleeni vain munattomia reppanoita siis niitä "kilttejä miehiä", joista paljastuu ajan myötä ikäviä piirteitä. Parempi siis olla yksin, jolloin saan keskitettyä voimavarani itseeni ja lapsiini eikä niitä syö joku "mies".

Vierailija
40/71 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miesmakuni onkin surkea en ottaisi enää laiskaa, tyhmää, köyhää tai ylitunteellista miestä. Päihteiden käyttäjät ja eläinten vihaajat ovat olleet aina turn off. Paras on yrittäjä, ahkera, tulee toimeen omillaan ja hänellä on puuhastelua niin paljon ettei jouda tai viitsi naputtaa ostoksistani, kampaamokäynneistäni eikä varsinkaan epäsäännöllisistä työajoistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä