Mitä ajattelet miehestä jolla on lapsia neljälle eri naiselle?
Kommentit (27)
Monenlaisia elämäntilanteita on, tuo ei sinällään kerro vielä paljon mitään. Toki nousee mielikuva tyypistä joka ruiskii minne sattuu ja on hyvä liukenemaan paikalta, mutta mistä minä mitään tiedän, voi olla vaikka kuinka omistautuva ja hyvä isä vaikkei äiteihin sitoutuisikaan.
Köyhä, koska rahat menevät elareihin. Minun kanssani ei sitten voisi ikinä tehdä mitään kun rahat loppu.
ahahahahhahaha siehän vitsin murjaisit,häntä-heikki oikein...kuka toisten jämistä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on "vain" kahden naisen kanssa lapsi ja pitkiä parisuhteita. Ei ole vain osunut oikeaa kohdalle. Silti se on melko iso pala naisille. Kovin tuomitsevaa nykymeno.
Ei ole osunut oikeaa kohdalle mutta olet kuitenkin tehnyt lapsia niiden naisten kanssa, jotka ei ole olleet oikeita? Niin siis mitä susta pitäis ajatella. Teet siis ihan kenen tahansa naisen kanssa lapsia vaikka tiedät että ero tulee jossain vaiheessa ja mites ne lapset. Paljonko välität niistäkään kun teet niitä kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ns. seksipositiivinen toisin kuin suurin osa AV-mammoista, jotka ovat seksinegatiivisia.
Minusta mies on vain typerä kun ei huolehdi ehkäisystä. Siinähän menee koko elämä kun makselee sitten elareita sinne tänne. Ja sinusta siis seksipositiininen hah hah. Seksiä voi harrastaa ehkäisystä huolehtimalla. Fiksut tekee niin!
Keppikerjäläinen. Elarit vievät kaikki tulot.