Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä jolla on lapsia neljälle eri naiselle?

Vierailija
18.03.2018 |

Mitä ajatuksia herää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskyvytön suhari.

Vierailija
2/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea alfauros, joista naisten kannattaa tapella. On osoittanut viriiliteettinsä ja sen, että on naisten mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin naisesta, jolla lapsia neljän eri miehen kanssa: kannattaisiko ehkäisyä käyttää?

Vierailija
4/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne sellaista porukkaa. Mies sekä nämä naiset ovat varmasti elämäntapaluusereita, työttömiä alkoholisteja jne.

Vierailija
5/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä ja siitä, missä vaiheessa ja minkä takia erot ovat tulleet.

A) Ensimmäinen lapsi ehkäisyn pettäessä 19-vuotiaana, tyttö halunnut pitää lapsen, poika ei olisi halunnut. Poika löytänyt uuden suhteen, seurustellut muutaman vuoden, lapsi syntyy pojan ollessa 25-vuotias. Ero tulee parin vuoden päästä, kun kumpikaan ei kestä uutta elämäntilannetta, ja parisuhde ajautuu täysin karille. Mies löytää uuden naisen 28-vuotiaana, menevät naimisiin, lapsi syntyy miehen ollessa 34. Nainen kuolee ja mies jää leskeksi. Löytää vielä yhden uuden ennen kuin 40 täyttää. Uudella naisella ei lapsia, joten tekevät vielä yhden yhteisen. Ja tästä naisesta ei eroa.

Ymmärtäisin, enkä katsoisi pahalla.

B) Mies vaihtaa naisia kuin sukkia, ei välitä ehkäisystä tai jättää naiset viimeistään vauva-aikana, kun "löytää paremman" tilalle.

No, jokainen tavallaan, mutta tuollaista miestä en itselleni huolisi, vaikka olisi maapallon viimeinen mies.

Vierailija
6/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Jos olisin yhtä höveli kuin mies ja aikaisemmat naisensa, tästä pari vuotta eteenpäin seuraava nainen kyselisi, että mitä ajattelet miehestä jolla on viisi lasta viiden eri miehen kanssa.

Vierailija
7/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi kumppaniksi. Hänellä on varmaan jo tarpeeksi ihmissuhteita ja huolehdittavaa nykyisistä lapsistaan.

Vierailija
8/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkottaa ... Pukki, mikä pukki.

Vierailija
9/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas, itsekeskeinen ja horahtava. Mamit myös jotenkin yksinkertaisia ainakin 3 ja 4.

Vierailija
10/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi vaikka olisi minkälaiset syyt.

Vierailija
11/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donner.358

Vierailija
12/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kuin 54v miehestä jolla ei lapsia mutta vuosi on pisin parisuhde.

Vierailija
13/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "vain" kahden naisen kanssa lapsi ja pitkiä parisuhteita. Ei ole vain osunut oikeaa kohdalle. Silti se on melko iso pala naisille. Kovin tuomitsevaa nykymeno.

Vierailija
14/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne sellaista porukkaa. Mies sekä nämä naiset ovat varmasti elämäntapaluusereita, työttömiä alkoholisteja jne.

Voi kiitos. Sinähän sen paremmin tiedätkin ja varmaan ihan kokemuksesta. :) Minä menin naimisiin ja sain mieheni kanssa 2 ihanaa lasta. Olimme vuosia avioliitossa ja elimme aivan tavallista, hyvää arkea.

Kunnes mies jäi kiinni pettämisestä mikä oli jatkunut selkäni takana pidempäänkin.

Hän muutti myöhemmin tuon naisen luokse ja minä jatkoin elämääni lasten kanssa.

Sittemmin mies petti tuota toistakin naista ja muutti kolmannen luokse kuka jo odotti heille yhteistä lasta. Myöhemmin sitten vielä neljännen luokse...

Minun jälkeeni noita naisia ei yhdistänyt mikään muu kuin typeryys. Oli vain tarve taistella omakseen varattu ja sitten kokivat kaiketi jotain mielihyvää onnistuessaan, mutta karvaasti kokivat sen toisen puolen tarinasta myöhemmin itse. Jokainen heistä luuli pystyvänsä muuttamaan miehen ja olevansa se oikea hänelle, kenen kanssa onnellinen elämä kukoistaisi, koska he olivat olevinaan parempia naisia kun edellinen.

Olivat kamalan mustasukkaisia. Änkivät ihan aina mukaan kun mies haki lapsiaan tai muuten tuli heitä moikkaamaan. Itse en olisi koskenut enään pitkällä tikullakaan mieheen, mutta naiset luuli niin ja mies antoi varmaan ymmärtää olevansa yhä kysytty tästä suunnasta. Huomasin naisten tukahduttavan miehen kyttäämisellä, näin sen naamasta ettei se tykännyt vaan sitä suorastaan hävetti ja ketutti. Toisaalta: sitä saa mitä tilaa.

Annoin naisten tulla kylään ja kutsuinkin oikein. Meillä oli ihan on välit. Kun mies poistui näiden naisten ja lasten yhteisestä kodista niin me naiset tutustuimme paremmin ja näemme ihan kuin ketkä tahansa kaverit toisiamme. Meitä yhdistää eri tavoin vain se, että lastemme isä on sama mies.

Emme silti keskustele miehestä vaan ihan kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä.

Nuo naiset ovat läksynsä oppineet, mutta mies ei. On silti pitänyt tapaamisensa ja suhteensa lapsiin hyvänä, mikä kai pääasia.

En siis koe olevani tuollainen mitä sinä kirjoituksessasi tuot esille ja oletat. Minä kun olin se ensimmäinen nainen miehelle ja suhde eteni hyvinkin perinteisellä tyylillä ja olimme vuosia onnellisia. Seuraavat naiset olivat vain hyväuskoisia/typeriä enkä voi tietää enkä halua tietää mitä mies on aikanaan heille satuillut. Ollaan kuitenkin väleissä ihan muuten, siksi, että tulemme toimeen ja lapset toki etusijalla ja ihanaa kun saavat olla läheisissä väleissä sisaruksiinsa, koska myös ikävöivät toisiaan jos näkemisessä tulee pidempi väli.

Luulisi, että tämä asia vähentäisi miehen markkina-arvoa vaan eikä mitään, imee naisia puoleensa kun magneetti. Mies tekee ruumillista työtä ja kropaltaan kaiketi sitten "hot" ja onhan tuo lihaksikas ja hyvännäköinen, ruskettunut jne. Semmonen äijä, kuka ei toisten apua tartte ja tämä jotenkin saa varakkaammatkin naiset melkein maksamaan kaiken puolestaan kunhan saisivat hänet omakseen. Mies ei tee sitä tahallaan eli hyödy taloudellisesti vaan oikeasti pyrkii ihan itsenäisesti pärjään. Tämä herättää jonkun suojeluvaiston tapaisen. Mies ei ole bodarin näköinen vaan semmonen sopivasti lihaksikas ja hoikka. Nytkin sillä on kaiketi useampi nainen menossa. Kukin luulee olevansa se ainoa oikea mitä mies tarvitsee. Huoh.

Itse kiertäisin kaukaa...

Vierailija
15/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Salminen Tauski.

Mut on vain kolmelle. Vain.

Vierailija
16/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SONNI!

Vierailija
17/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiitos. Sinähän sen paremmin tiedätkin ja varmaan ihan kokemuksesta. :) Minä menin naimisiin ja sain mieheni kanssa 2 ihanaa lasta. Olimme vuosia avioliitossa ja elimme aivan tavallista, hyvää arkea.

Kunnes mies jäi kiinni pettämisestä mikä oli jatkunut selkäni takana pidempäänkin.

Hän muutti myöhemmin tuon naisen luokse ja minä jatkoin elämääni lasten kanssa.

Sittemmin mies petti tuota toistakin naista ja muutti kolmannen luokse kuka jo odotti heille yhteistä lasta. Myöhemmin sitten vielä neljännen luokse...

Minun jälkeeni noita naisia ei yhdistänyt mikään muu kuin typeryys. Oli vain tarve taistella omakseen varattu ja sitten kokivat kaiketi jotain mielihyvää onnistuessaan, mutta karvaasti kokivat sen toisen puolen tarinasta myöhemmin itse. Jokainen heistä luuli pystyvänsä muuttamaan miehen ja olevansa se oikea hänelle, kenen kanssa onnellinen elämä kukoistaisi, koska he olivat olevinaan parempia naisia kun edellinen.

Olivat kamalan mustasukkaisia. Änkivät ihan aina mukaan kun mies haki lapsiaan tai muuten tuli heitä moikkaamaan. Itse en olisi koskenut enään pitkällä tikullakaan mieheen, mutta naiset luuli niin ja mies antoi varmaan ymmärtää olevansa yhä kysytty tästä suunnasta. Huomasin naisten tukahduttavan miehen kyttäämisellä, näin sen naamasta ettei se tykännyt vaan sitä suorastaan hävetti ja ketutti. Toisaalta: sitä saa mitä tilaa.

Annoin naisten tulla kylään ja kutsuinkin oikein. Meillä oli ihan on välit. Kun mies poistui näiden naisten ja lasten yhteisestä kodista niin me naiset tutustuimme paremmin ja näemme ihan kuin ketkä tahansa kaverit toisiamme. Meitä yhdistää eri tavoin vain se, että lastemme isä on sama mies.

Emme silti keskustele miehestä vaan ihan kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä.

Nuo naiset ovat läksynsä oppineet, mutta mies ei. On silti pitänyt tapaamisensa ja suhteensa lapsiin hyvänä, mikä kai pääasia.

En siis koe olevani tuollainen mitä sinä kirjoituksessasi tuot esille ja oletat. Minä kun olin se ensimmäinen nainen miehelle ja suhde eteni hyvinkin perinteisellä tyylillä ja olimme vuosia onnellisia. Seuraavat naiset olivat vain hyväuskoisia/typeriä enkä voi tietää enkä halua tietää mitä mies on aikanaan heille satuillut. Ollaan kuitenkin väleissä ihan muuten, siksi, että tulemme toimeen ja lapset toki etusijalla ja ihanaa kun saavat olla läheisissä väleissä sisaruksiinsa, koska myös ikävöivät toisiaan jos näkemisessä tulee pidempi väli.

Luulisi, että tämä asia vähentäisi miehen markkina-arvoa vaan eikä mitään, imee naisia puoleensa kun magneetti. Mies tekee ruumillista työtä ja kropaltaan kaiketi sitten "hot" ja onhan tuo lihaksikas ja hyvännäköinen, ruskettunut jne. Semmonen äijä, kuka ei toisten apua tartte ja tämä jotenkin saa varakkaammatkin naiset melkein maksamaan kaiken puolestaan kunhan saisivat hänet omakseen. Mies ei tee sitä tahallaan eli hyödy taloudellisesti vaan oikeasti pyrkii ihan itsenäisesti pärjään. Tämä herättää jonkun suojeluvaiston tapaisen. Mies ei ole bodarin näköinen vaan semmonen sopivasti lihaksikas ja hoikka. Nytkin sillä on kaiketi useampi nainen menossa. Kukin luulee olevansa se ainoa oikea mitä mies tarvitsee. Huoh.

Itse kiertäisin kaukaa...

Eli en ole alkkis vaan absolutisti. Enkä ole työtön tai mitään muutakaan mikä tekisi minusta luuserin. Eikä kyllä ole toisetkaan naiset. Kaikki työssä käyviä, pärjääviä, vahvoja naisia. Omistavat asuntonsa itse ja muutenkin talous kunnossa. Huolehtivat lapsensa hyvin ja ovat ahkeria.

Eli huti meni.

Vierailija
18/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siemenlinko.

Vierailija
19/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ns. seksipositiivinen toisin kuin suurin osa AV-mammoista, jotka ovat seksinegatiivisia.

Vierailija
20/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aviomiesmatskua, ei jatkoon. Miespuolinen h-ra