turhat keittiönpenkit mitä tehdä?
Kun muutin pikkuruiseen opiskelijaboksiin mun kotoota tuotiin tänne 3 tuolia, tosiasiassa yksi mahtuu kämppään sisälle ja pyysinkin vain yhtä. Loput ovat kellarissa oottamassa päätöstä ja lopullista sijoitusta.
Mua muutenkin ärsyttää ajatus, että kotini on kaatopaikka eikä mua kuunneltu. Täällä ne nyt ovat. Ideoitamiten sahata hienoista keittiön penkeistä jotain mieluisaa. En viitsis roskiin heittää, eikä kukaan maksa noista mitää.
Kommentit (6)
Haittaako ne siellä kellarissa? Eivätkö voi odottaa mahdollista käyttöä siellä?
Kierrätyskeskus? Ihan turha säilöä tarpeetonta rojua nurkissa, jos joskus tarvitset lisää tuoleja niin niitä löytyy ilmaiseksi tuttujen nurkista silloinkin :)
Jalat pois ja seinälle hyllyksi?
Vierailija kirjoitti:
Jep, siellä ovat ja jos joskus muutan pois jätän oven auki ja jätän sinne. Halukas ottakoon.
Vie jussina pihalle ja laita palamaan. Paista makkaraa ja kutsu muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, siellä ovat ja jos joskus muutan pois jätän oven auki ja jätän sinne. Halukas ottakoon.
Toivottavasti et tee noin. Raivostuttaa joutua siivoamaan vanhan asukkaan rojuja kun muuttaa. Jos et jaksa vaivautua laittamaan niitä jonnekin annetaan-ryhmään, kaverit tai kukaan muu ei halua niitä, tai et saa kuskattua kierrätyskeskukseen, pistä tuolit pariin osaan ja laita poltettaviin jätteisiin.
Anna kaverille "lainaan"