Ihana suhde, mutta ei seksivärinää
Siis maailman ihanin mies ja suhde muuten jo parin vuoden ajan, mutta seksi ei sytytä (minua hänen kanssaan). Mies on aina valmis ja haluaisi koko ajan.
Mulle on tullut jotenkin kyllästynyt olo siitä miten mies ylipäätään on ”rennosti kotona” ja lähelläni. Muuten hän on töissä jne aivan erilainen, mutta kotona vähän kuin vauva. Tunkee kainalooni (olen 20cm lyhyempi ja kymmeniä kiloja kevyempi), joskus harvoin kun koskettaa esim rintaani niin sen on leikkimällä kuin lapsi ja saattaa esim. heiluttaa persettä ja käsiä kuin kävelemään opetteleva vauva. Itselläni häviää kaikki seksihalut hetkessä näistä merkeistä. Olen alkanut haaveilla raavaaTa miehestä, joka ottaa kiinni ja panee kunnolla, mutta tämäkin mielikuva ärsyttää koska en halua pettää vaan korjata tilanteen. Mutten ole onnistunut siinä puhumalla tai kertomalla ja näyttämällä mistä pidän tai sanomalla suoraan, että x ja y asiat eivät kiihota minua, mutta c ja z kiihottaisi.
Juuh kuulostaa naurettavalta, mutta tästä on tullut ongelma.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Olen tosiaan myös näyttänyt ja tekemällä itse näyttänyt mikä kiihottaa. Mutta ei ole muuttunut merkittävästi.
Ainoa ero on, että mies käy tosi kuumana ja heittäytyy tilanteen armoille, eikä varmasti tee yhtään mitään. Kun siis minä käsittelen häntä, kuin toivoisin itseäni käsiteltävän. Nyt sitten mies ihmettelee mihin se entinen seksikissa on hävinnyt, hohhoijaa.
Hän ei ollut alkuun tuollainen, vaan miehekäs herrasmies. Nyt jotenkin pidempään jo ollut ”rennosti kotona” niin ilmeisesti vieraskoreus rapissut.
Mitä pitäisi tehdä? Miten korjata tilanne? Kaikki muu pelaa ja hän on mahtava mies. Tiskaa ja imuroi ja ei odota, että passaan häntä. Enkä ole itsekään sellainen tai ”äitihahmo”, enkä nauti toisen hoivaamisesta. Tosi turnoff.
Oletko purkanut selkeästi auki miehelle minkälaista seksi mielestäsi nykyään on? Siis ihan hyvässä hengessä kertonut, että hän unohtaa siinä sinut ihan kokonaan ja antaa vain mennä? Oletko kertonut sanoin, että se ei riitä? Nyt tuo kuulostaa ainakin minun mielestäni sellaiselta, että mies ei edes tiedä missä mennään vaikka olisit hänelle joskus toiveen kertonutkin. Sinä voit kertoa sen vaikka kymmenen kertaa uudestaan, näyttää, laittaa mies tekemään hieman enemmän ja jos asia hoituu kivasti, niin luultavasti mieskin sen kaikesta näkee.
Sori, mut jäi mietityttämään, miks joku heiluttaa persettä ja käsiä. :D Siis niinku miten ja missä ja täh... Kuulostaa ihan oudolta, ellei ole esim. reumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama! Mies on aivan liian verkkainen ja hellä. Kaipaan kunnon paalutusta ja ylipäätään nopeaa toimintaa.
Pientä provoilua ilmassa...minun kokemukseni mukaan naiset valittaa kun miehet eivät ole tarpeeksi helliä ja romanttisia. Kaurusellissa pyörivät naikkoset sitten on oma rotunsa.
Hellyys on ihanaa kunhan mies on mies. Ap:n kuulostaa enemmän vauvalta. Söpöä, ehkä... Kiihottavaa? Not :D
Niinpä, parasta on kun mies on mies ja nainen on nainen. Nykyinen feminismin ja sukupuolettomuuden korostaminen eivät yhtään kyllä edesauta sitä, vaan niistä seuraa juurikin jotain tällaista ap:n tilanteen kaltaista. Olkaa nyt sitten tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut jäi mietityttämään, miks joku heiluttaa persettä ja käsiä. :D Siis niinku miten ja missä ja täh... Kuulostaa ihan oudolta, ellei ole esim. reumaa.
Leikkii vauvaa. Sellaista joka on juuri oppinut seisomaan.
Jätä miehesi, pupit on täynnä kunnon karpaaseja eikä mitään kakaroita, sieltä saat myös kunnon munaa ja paukutusta
Joo sama. Asiallisesti puhuttiin muutamia kertoja, ei mitään vaikutusta. Sellaisia asioita ei jotenkin kehtaa arveostella kovin tiukkasanaisesti, ettei toisen itsetunto ota kolausta. Kunnes yhtenä iltana tuli vain stoppi. Sain itku-raivo-kilarit, kun mies TAAS odotti tumput suorana aloitteensa jälkeen, että hoidan KAIKEN. Silloin vasta tuo näytti ymmärtävän, että voisi tarkastella käytöstään ja ottaa joskus vastuuta asioiden etenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama! Mies on aivan liian verkkainen ja hellä. Kaipaan kunnon paalutusta ja ylipäätään nopeaa toimintaa.
Pientä provoilua ilmassa...minun kokemukseni mukaan naiset valittaa kun miehet eivät ole tarpeeksi helliä ja romanttisia. Kaurusellissa pyörivät naikkoset sitten on oma rotunsa.
Hellyys on ihanaa kunhan mies on mies. Ap:n kuulostaa enemmän vauvalta. Söpöä, ehkä... Kiihottavaa? Not :D
Leukamiehen mainitsema tutkimus ja palstagallup päätyi ihan samaan lopputulokseen.
3/4 naisista haluaa miehen dominoivan/alistavan ja "ottavan" naisen määrätietoisesti. Seksi on rajua, villiä, tms.
1/4 naisista haluaa mieheltä määrätietoisia otteita muttei välttämättä dominointia/alistamista.
<1% naisista haluaa jotain muuta, kuten olla itse viejänä.
Mutta. Miehistä vain 40% haluaisi dominoida. Ja 15% haluaisi mieluummin naisen vievän. Ei ihme ettei halut monessakin suhteessa kohtaa.
Ja taas alkoi miesten mollaus :D
Ekana, itsehän te halusitte murtaa sukupuolirooleja. Kun mies on kastroitu koulussa ja duunissa niin ei se muutu rajuksi ottajaksi makkarissakaan.
Sit toinen juttu: oletteko itse naisellisia? Joo ei riitä että olet nainen. Oletko sellainen mitä naisellisella perinteisesti tarkoitetaan? Ainakin kun itse törmään näihin "mähän en miellytä miestä enkä ole mikään pehmeästi puhuva nätti koriste tai kodin hengetär"-kiroileviin justiinoihin, niin mun halut viedä katoaa ihan heti.
Just oltiin eilen baarissa. Tuttu nainen on tosi hoikka, tyylikkäästi pukeutuva, ystävällinen ja hymyilevä, just sellainen nainen jota halveksutaan tällä palstalla. Sillä ei ole vaikeuksia löytää miehekkäitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Olen tosiaan myös näyttänyt ja tekemällä itse näyttänyt mikä kiihottaa. Mutta ei ole muuttunut merkittävästi.
Ainoa ero on, että mies käy tosi kuumana ja heittäytyy tilanteen armoille, eikä varmasti tee yhtään mitään. Kun siis minä käsittelen häntä, kuin toivoisin itseäni käsiteltävän. Nyt sitten mies ihmettelee mihin se entinen seksikissa on hävinnyt, hohhoijaa.
Hän ei ollut alkuun tuollainen, vaan miehekäs herrasmies. Nyt jotenkin pidempään jo ollut ”rennosti kotona” niin ilmeisesti vieraskoreus rapissut.
Mitä pitäisi tehdä? Miten korjata tilanne? Kaikki muu pelaa ja hän on mahtava mies. Tiskaa ja imuroi ja ei odota, että passaan häntä. Enkä ole itsekään sellainen tai ”äitihahmo”, enkä nauti toisen hoivaamisesta. Tosi turnoff.
No siinähän se vastaus tuli.
Sä et halua olla mikään perinteinen naisellinen leidi, mutta haluat miehen olevan perinteinen miehekäs herrasmies.
Jos sä haluat olla kuin mies, älä ihmettele jos mies haluaa olla kuin nainen. Maskuliinisuuden vastine on feminiinisyys.
Luultavasti nyt kun vieraskoreus on karissut, sä et herätä olemuksellasi ja käytökselläsi miehen haluja olla se miehekäs mies.
No naurettavalta kuulosti tosiaan.
Tämän on oltava jänskämiesprovo, koska kaikki on 100 % ulien teorioista.