Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana suhde, mutta ei seksivärinää

Vierailija
17.03.2018 |

Siis maailman ihanin mies ja suhde muuten jo parin vuoden ajan, mutta seksi ei sytytä (minua hänen kanssaan). Mies on aina valmis ja haluaisi koko ajan.

Mulle on tullut jotenkin kyllästynyt olo siitä miten mies ylipäätään on ”rennosti kotona” ja lähelläni. Muuten hän on töissä jne aivan erilainen, mutta kotona vähän kuin vauva. Tunkee kainalooni (olen 20cm lyhyempi ja kymmeniä kiloja kevyempi), joskus harvoin kun koskettaa esim rintaani niin sen on leikkimällä kuin lapsi ja saattaa esim. heiluttaa persettä ja käsiä kuin kävelemään opetteleva vauva. Itselläni häviää kaikki seksihalut hetkessä näistä merkeistä. Olen alkanut haaveilla raavaaTa miehestä, joka ottaa kiinni ja panee kunnolla, mutta tämäkin mielikuva ärsyttää koska en halua pettää vaan korjata tilanteen. Mutten ole onnistunut siinä puhumalla tai kertomalla ja näyttämällä mistä pidän tai sanomalla suoraan, että x ja y asiat eivät kiihota minua, mutta c ja z kiihottaisi.

Juuh kuulostaa naurettavalta, mutta tästä on tullut ongelma.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta nauroin. Mutta ymmärsin pointin. Eihän toi kovin haluja nostavaa oo!

Vierailija
2/31 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nauroin. Mutta ymmärsin pointin. Eihän toi kovin haluja nostavaa oo!

Niinpä... voisipa tehdä muutakin kuin nauraa. Itseä ei enää naurata :D t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.

Vierailija
4/31 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama! Mies on aivan liian verkkainen ja hellä. Kaipaan kunnon paalutusta ja ylipäätään nopeaa toimintaa.

Vierailija
5/31 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama! Mies on aivan liian verkkainen ja hellä. Kaipaan kunnon paalutusta ja ylipäätään nopeaa toimintaa.

Pientä provoilua ilmassa...minun kokemukseni mukaan naiset valittaa kun miehet eivät ole tarpeeksi helliä ja romanttisia. Kaurusellissa pyörivät naikkoset sitten on oma rotunsa.

Sinun kokemuksesi taitaa olla aika rajoittunut. T rajujen otteiden nainen, yksiavioinen vuodesta 2003.

Ap, jos teillä ei ole lapsia, olisiko kuitenkin syytä harkita lähtöä? Suhde käy hirveän vaikeaksi jos alat kokea miehen fyysisesti vastenmieliseksi.

Vierailija
7/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen teidän suhde muuten on? Oletko miehelle kuin äitee, eli passaatko häntä ja kohtelet kuin lasta? Puhutko hänelle normaalisti vai onko juttelunne kahdestaan vähän sellaista lässytystä?

Minulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kuulosti hyvin samanlaiselta kuin miehesi. Noin vuoden verran meni ihan kivasti, mutta sitten alkoi ärsyttämään hänen tapansa pitää minua "mamina" ja sellaisena "Justiinana, joka pitää hänet ruodussa ja järjestyksessä". Iso mies käyttäytyi välillä siis kuin joku pahainen pikkupoika ja hän odotti minun passaavan häntä ja olemaan sängyssäkin AINA se, joka vie. Mies alkoi jo puhuakin minulle sellaisella ärsyttävällä lapsekkaalla äänellä, joka sai kaikki haluni katoamaan sekunnissa.

Eihän siitä mitään tullut. Päivä päivältä koko touhu alkoi ärsyttämään rankemmin ja pistin poikki koko jutun. Mies, silloin noin 24 vuotias, oli hyvin ihmeissään tästä ja yritti osaamallaan tavalla, eli vinkumalla ja piipittämällä päästä takaisin luokseni.

Hänen jälkeensä löysin miehen, joka oli taas ihan ääripäästä ja se tekikin ihan hyvää minulle. Mies oli Mies, ei pikkupoika.

Vierailija
8/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan tulevaisuudessa jos ei toimi nytkään. Helpompi lähteä nyt, kun niitä lapsia ei vielä ole. Ihan mielenkiinnosta: onko mies vielä kovin kiinni äidissään?

Vierailija
10/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soot äijä.

Vierailija
11/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskenkasvuisia löytyy välillä ja ehkä heissä alussa viehättääkin jonkunlainen söpöys ja äidinvaistot heräävät. Äidinvaistoilla ei kuitenkaan ole, tai mielestäni pitäisi olla, mitään tekemistä parisuhteessa.

Et jaksa tuollaista enää kauan, jos se on kerran nyt alkanut tympimään.

Vierailija
12/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä provoilua ilmassa...minun kokemukseni mukaan naiset valittaa kun miehet eivät ole tarpeeksi helliä ja romanttisia. Kaurusellissa pyörivät naikkoset sitten on oma rotunsa.

Kyllä se nykyään tuntuu naisten mielestä menevän enemmän niin, että miehen pitää ottaa ja olla kunnon mies, eikä mikään hempeilijä. Siis seksin saralla. Sitten joissain muissa tilanteissa pitää osata olla herkkä ja haavoittuva. Siinähän sitten tasapainoilet näiden välillä.

Vierailija
13/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt. Heti pitää olla jättämässä.

Ok, olet PUHUNUT. Entäs käytäntö? Oletko itse astunut näkymättömän viivan yli ja ottanut miestä kädestä kiinni ja painanut sen rintaasi että näin? Katsonut reaktiota? Tai tehnyt jotain muuta aloitetta mitä haluat etkä vain passiivisesti odota miehen lukevan ajatuksia. Enkä tarkoita dominointia vaan vastuuta omasta nautinnosta.

Outoa vain puhua jos antaa tilanteiden jatkua ennallaan.

Vierailija
14/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt. Heti pitää olla jättämässä.

Ok, olet PUHUNUT. Entäs käytäntö? Oletko itse astunut näkymättömän viivan yli ja ottanut miestä kädestä kiinni ja painanut sen rintaasi että näin? Katsonut reaktiota? Tai tehnyt jotain muuta aloitetta mitä haluat etkä vain passiivisesti odota miehen lukevan ajatuksia. Enkä tarkoita dominointia vaan vastuuta omasta nautinnosta.

Outoa vain puhua jos antaa tilanteiden jatkua ennallaan.

Et oikein tainnut ymmärtää aloitusta tai et ole tutustunut ko. miestyyppiin ikinä.

Vierailija
15/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo homma on kuin pieni kivi kengässä, joka häiritsee joka hetki enemmän ja enemmän. Et voi lähteä kenenkään luontaisia tapoja ilmaista hellyyttä yms muuttamaan.

Vierailija
16/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo homma on kuin pieni kivi kengässä, joka häiritsee joka hetki enemmän ja enemmän. Et voi lähteä kenenkään luontaisia tapoja ilmaista hellyyttä yms muuttamaan.

Näin on, jos asia hiertää nyt niin paljon, että tänne kirjoittaa, niin suhde alkaa olemaan loppua vaille valmis.

Kun löydät aidon aikuisen miehen, niin et voi muuta kuin ihmetellä kuinka kauan jaksoit entistä katsoa. Paluuta vanhaan ei ole ikinä.

Vierailija
17/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olen tosiaan myös näyttänyt ja tekemällä itse näyttänyt mikä kiihottaa. Mutta ei ole muuttunut merkittävästi.

Ainoa ero on, että mies käy tosi kuumana ja heittäytyy tilanteen armoille, eikä varmasti tee yhtään mitään. Kun siis minä käsittelen häntä, kuin toivoisin itseäni käsiteltävän. Nyt sitten mies ihmettelee mihin se entinen seksikissa on hävinnyt, hohhoijaa.

Hän ei ollut alkuun tuollainen, vaan miehekäs herrasmies. Nyt jotenkin pidempään jo ollut ”rennosti kotona” niin ilmeisesti vieraskoreus rapissut.

Mitä pitäisi tehdä? Miten korjata tilanne? Kaikki muu pelaa ja hän on mahtava mies. Tiskaa ja imuroi ja ei odota, että passaan häntä. Enkä ole itsekään sellainen tai ”äitihahmo”, enkä nauti toisen hoivaamisesta. Tosi turnoff.

Vierailija
18/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "ihana" suhde. Mä en jaksaisi tuollaista suhdetta.

Vierailija
19/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiskaa ja imuroi" ei kylläkään kerro ihanasta miehestä, vaan ihanasta siivoojasta. Kyllä tasapuolinen toki pitää olla, mutta kotityötkin olisi vielä ulkoistettavissa, sen sijaan seksi on se, mikä pitää teidät yhdessä.

Jss(viimeinen sana siivooja) ap.

Vierailija
20/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyys on ihanaa kunhan mies on mies. Ap:n kuulostaa enemmän vauvalta. Söpöä, ehkä... Kiihottavaa? Not :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän