Instagram, snap tms, en käytä!Itsetubto huino ihmisillä! Koen turhaksi!
Miksi minusta tuntuu, ertä tämä insta snäppivillitykset, ne on ihmisten yhteinen psykoosi jo melkein..
Kaikki postaa kilpaa kuvia, päivityksiä, halutaan likeja...osa intoutuu puolialastomana laikkien toivossa pukemaan päälleen liian vähän vaatetusta. Erityisesti naiset, nuoret naiset, ja myös aikuisetkin naiset.
Eikö muita häiritse tämä kuvio? Itseä häiritsee, koska mietin vaikkapa parisuhteeseen menemistä, niin onko intimiteetilläkään monille ihmisille nykyisin merkitystä! Kiinnostuuko nykymies naisesta ensin kuvissa julkisesti vähässä vaatetuksessa, silläkö saa kumppanin kiinnostumaan? Itse mietin tästä näkökulmasta, että älykkyys korreloi käytöksen kaiken kanssa. Minun ei tarvitse riisuutua sen vuoksi juokisesti että saan muehen kiinnostumaan, mutta mietin missä ne miehet ovat jotka eivät halua naista joka esittelee itseään julkisesti sos mediassa, arvostetaanko nykyisin enää tällaisia asioita?
Kommentit (3)
Jep, huvittavaa samat hästägpäivitykset kaikilla :D ;D Miten voi olla kaikilla samat, koska ne on kopioitu/matkittu muilta :D
Jepjep...
Tällä hetkellä ei voi ku itkee ku kattoo 15-vuotiaan pikkusiskoni instaa. Hän seurailee varmaankin jotain aikuisen ikäisiä itsensä esittelijöitä netissä, koska poseeraukset on ku suoraa kim kardashian perseineen ym. Ahistaa. Pahimmat "naku"kuvat onneks on "käskystä" poistanu, mut joku on voinu keretä ottaa niistä screen shotin...
Luulis vähän vanhempana ja fiksumpana kaduttavan oma käytös.
Some aiheuttaa nuorille niin paljon pahaa oloa. Nuoret ottaa sieltä jotain ihme mallia kuinka olla mahdollisimman tyrkky. :(
Ei voi ku olla ilone ettei sillo omassa nuoruudessa irc galleria aikaan nakuiltu ja "esitetty" noin paljoo.
Totta kyllä, olen huomannut saman ilmiön, että osa kiinnostuu seuraajien vuoksi jostain henkilöstä instagramissa, vaikka tyyppi ei kummoinen kuvissa välttämöttä edes ole, mutta kuvamatsku mitä henkilö itsestään jakaa on paljastelevaa ja huomionhakuista.
Ehkä sitä miettii, että minkä vaivan nykyisin ihmiset näkevät tutustumisessa toisiinsa..vai onko se sitten vaan että hei tällä tyypillä on paljon seuraajia, joten sen on pakko olla hyvä tyyppi...Itse toivon joskus, että olisipa jollain jotain normaalia, ja joku idea edes niissä kuvissa...
Oman vartalon esittely paljastavissa kuvissa antaa halvan vaikutelman, tämä siis vain minun mielipide. Sinänsä kiinnostavaa, että ihmiset lankeavat sellaiseen.
Realistista se ei ole, että yhdellä ihmisellä olisi se 150 hyvää hyvää ystävää ketä ehtii edes tavata.
Muutenkin erikoista kuinka vähän ihmiset nykyään uskaltaa olla omia itsejään, täytyy esittää olevan jotain muuta, että kelpaa paremmin..Ei se nyt hyvästä itsetunnosta kerro. Sekin että kerrotaan koko maailmalle kriisit ja ärsytyksen aiheet, ja ihmiset kiinnostuvat tästä.