Mitä mieltä nimestä Mooni?
Kommentit (13)
Mistä tempaisit?
Ensimmäinen mielleyhtymä oli "moonikset"; joskus 70-80-luvuilla tätä nimitystä käytettiin kuukautisista.
Sori nyt vaan, mutta kuulostaa jotenkin päkistetyltä so. väkisin väännetyltä :)
Ei kuulosta kauniilta minun korvaani.
Minusta ihana! Kyllä kaikkiin nimiin saa liitettyä negatiivisia miellekuvua jos tahtoo. Suurinta osaa moonikoistakin kutsutaan mooneiksi 😊
Tyttö saa ihan oman uskonnon, moonilaisuuden. On tosin samaa huijaushuttua jäsenten hyväksikäyttöineen, aivopesuineen ja veropetoksineen yms, mutta oma kumminkin...
Tulee mieleen Moony eli professori Lupin Harry Potterista. Sinänsä ihana mielleyhtymä, mutta en missään nimessä antaisi lapselleni tuollaista nimeä.
Mooni... -ka?
Tai sitten "guud mooning!" = good morning!
Ei tuo sinänsä huono nimi ole, mutta hyvin erikoinen kylläkin. Mooni ja Noomi olisivat hauskat nimet siskoksille. :)
Älä välitä kirjoitti:
Minusta ihana! Kyllä kaikkiin nimiin saa liitettyä negatiivisia miellekuvua jos tahtoo. Suurinta osaa moonikoistakin kutsutaan mooneiksi 😊
En oo koskaan kuullut ketään Monikaa/Moonikaa kutsuttavan Mooniksi.
Kylläpä herättää äreyttä 😃 kyllä mooni on tunnetusti moonikan lempi nimi. Kiva kyllä sellaisenaankin 👍
Kivoja samantapaisia myös miina, oodi, menna, muusa, manda, mandi ja mendi
Nimeni on Mooni ja en välitä vaikka minua haukuttaisiin
Mun mielestä siinä nimessä ei oo vikaa, mut välillähän sitä voi luulla että sun nimi ois sit Moona tai Moonika.
Mistä näitä tulee?