Järkky finni, mitä tälle voi tehdä ja miksi näitä tulee?
Ihan kamala. Leuassa sellainen pikkurillinpään kokoinen, kirkuvan punainen patti. Ei ole mätäpää vaan sellainen v-mäinen joka vaan on ja on eikä parane ikinä. Ja lähtiessään jättää viikoiksi ja jopa kuukausiksi punaisen läiskän. Onko nää jotain hormonifinnejä ja kuinka ne saa paranemaan ilman että jää sitä rumaa punaista läikkää? En puristele.
Kommentit (4)
Voi kun tietäisin vastauksen. Mulla naama täynnä niitä. Vuosi sitten ihoni oli sileä kuin vauvan peppu ja sitten yhtäkkiä joku saakelin hormoniakne tai jotain. Iho todella epätasaisen värinen.
Joo, noi on niin ärsyttäviä, ymmärrän sua. Siis, osta apteekista basiron-geeliä, laita sitä siihen päälle, heti kun huomaat, että finni on nousemassa. Useaan kertaan päivässä siis. Muuta noille ei voi oikeen tehdä, ovat hormoniperäisiä mun käsittääkseni.
Niissä on syvemmällä se vaivan aiheuttava moska. Joillakin auttaa kun hautoo sitä. Eli kastele pyyhe kuumalla vedellä ja pidät siinä. Voi silti viedä pari päivää ja ahkeraa hautomista ennen kun se moska puskee pintaan.
Tiedän tunteen ja näyn, kamalaa! Hormonifinneiks ite oon ne ainakin luokitellu, mulla tulee aina ovulaation aikaan.. Jään seuraan löytyykö vinkkejä!