Mitä asioita et ennen pitänyt WT:na mutta nykyisin pidät
Kommentit (55)
oikeistolaisuus. eikä se varmaan ennen ollutkaan mutta nyt kun siitä on tullut massojen juttu... XD
Käyn Latviassa autolla täyttämässä viinikaappini ja ostamassa oluet😀Kiva harrastus ja tulee hyvä mieli. En edes itse juo paljon, mutta järjestän dinnereitä ja tarjoan hyviä viinejä.
Vierailija kirjoitti:
oikeistolaisuus. eikä se varmaan ennen ollutkaan mutta nyt kun siitä on tullut massojen juttu... XD
samoin treenaaminen, terveellinen hyvä ruoka... yleensäkin kaikki mihin trendi/someporukat tarttuu...
Ruoan tilaamista tiskiltä ja buffet-pöytiä. Kyllä pöytiin tarjoilu on parasta - tarkoitan siis ruokaravintoloita.
Kerskakuluttaminen, kertakäyttötuotteita mm. vaipat. Ylipäänsä jatkuva (turhan) tavaran ostaminen, jota liian moni ihminen harrastaa.
Cover-bändejä ja kaiken maailman Pink Floyd -tribuutteja.
Työttömyys, laiskat kotiäidit jotka lässyttää vaan tukiverkoista vaikka itse ovat lapsensa hankkineet, naiset joille mikään ei riitä, turhanpäiväinen kiukuttelu ihmisille ja se ettei osata hymyilä, katsoa silmiin ja tervehtiä!
Vallila-sisustus. Vuokra-asuntojen ja sossun tukia nostavien helmi.
Kasvissyönti nyt tietysti, mutta itse en taida keksiä mitään. Luonnonmateriaalit vaatteissa varmaan kanssa ja kodintekstiileissä. Pienet ajoneuvot. Pienet kännit. Onhan noita kun tarkemmin miettii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ruoan tilaamista tiskiltä ja buffet-pöytiä. Kyllä pöytiin tarjoilu on parasta - tarkoitan siis ruokaravintoloita.
No mites työpaikkalounaat? Käy kuule ne "paremmatkin ihmiset" niissä buffeteissa. Arvoisa a la carte -tietäjä, tämä ei sulje pois ruokaravintoloita iltaisin tai vapaa-ajalla.
Ihmiset jotka bilettävät vielä keski-ikäisenä kuin teinit, monen auton pitäminen turhaan, lasten vieminen päivähoitoon vaikka itse ollaan kotona, kitiseminen siitä, että mies saa enemmän rahaa, Balilla reissaaminen, pitkät valkoset tukat keski-ikäsillä naisilla (jee, olen eloveena, ehkä 15 vuotta sitte mutta nyt se lyhyt tukka ja parturiin), vanhat ukot yli 60 vuotiaat jotka on jäänyt sille hippiajalle, pitää karmeeta partaa ja harmaata hiirenhäntää, ihmiset keiden mielestä heillä on oikeus etuuksiin koska heillä on oikeus, mutta ei velvollisuuksia, valittaminen siitä kuinka vähän rahaa on ja kilpaileminen siitä kellä menee huonoiten.
Autoilijalle vilkuttamista kun hän antaa tietä suojatiellä. Ja sitten juostaan kovaa sen suojatien yli ettei vaan autoilija suutu.
Mammat jotka hurahtaneet lastenvaatteisiin... Käytetään lastenvaatteisiin tyyliin puolet kaikista rahoista...
Minulla niin päin että pidin tatuointeja joskus, mutta nyt niitä on kaikilla. Rupulähio-sossumammoista miljonääri-yritysjohtajiin. Minusta niissä ei enää ole yhtään mitään erikoista nyt 2010-luvulla.
Lihansyönti