Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelu mies päällä.

Vierailija
17.03.2018 |

Miten nopeasti teillä mies pyrkii päästä päälle rakastellessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän siitä kun mies on silleen alkukantaisella tavalla pidättelemätön ja siellä alla on ihana olla kun mies tietää mitä tekee:D

Rakastan sitä tunnetta kun mies on päällä, koska silloin tuntuu niin pikkuiselta ja naiselliselta. Hän kellauttaa mut selälleen aina alussa ja sit taas uudestaan ihan lopussa. Välissä tehdään jotain muuta eli mä ratsastan tai ollaan seisoviltaan seinää vasten. Jostain syystä hän ei tykkää koskaan tulla takaapäin, ei edes niin että hän olisi mun päällä ihan lähellä.

Vierailija
22/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa usein. Aika yleistä tuntuu olevan ainakin näistä kommenteista päätellen :D

Minua kiihottaa valtavasti miehen voihkaisu, kun hän on lähellä ja syöksyttää, se käheä melkein kuiskaus "mä haluun päälle" ennen kuin hän kääntyy....aaahhhh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä mielellään on alusta saakka päällä mutta viimeistään aina lähellä laukeamistaan mielellään yrittää saada mut alleen.

Vierailija
24/26 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onkelmana toi ukon maha. Kun se könyää päälle, niin siinä käy vähän niin kuin jumppapallon päälle menisi mahalleen. Keskivartalo jää korkeelle ja sit, kun ukko yrittää sitä kompensoida, niin sen selkä on ihan köyryssä taaksepäin. Sitten potee selkäkipuja seuraavan päivän. Tästä huolimati yrittää aina kuitenki.

Takaapäin meillä parhaiten onnistuu, vaikka mä en siinä saa orgasmia. Sen saan, kun istun mieheni naamalle nuoltavaksi.

Vierailija
25/26 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on onkelmana toi ukon maha. Kun se könyää päälle, niin siinä käy vähän niin kuin jumppapallon päälle menisi mahalleen. Keskivartalo jää korkeelle ja sit, kun ukko yrittää sitä kompensoida, niin sen selkä on ihan köyryssä taaksepäin. Sitten potee selkäkipuja seuraavan päivän. Tästä huolimati yrittää aina kuitenki.

='DDD

Vierailija
26/26 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin meillä parhaiten onnistuu, vaikka mä en siinä saa orgasmia. Sen saan, kun istun mieheni naamalle nuoltavaksi.

Keskivartalolihavuus, varsinkin tuollainen kiinteä "jumppapallo" on tosi epäterveellistä, vaarallista sisäelimien ympärille kerääntynyttä rasvaa. Nyt mies laihikselle ja äkkiä. Miten sä voit edes sekstailla miehen kanssa joka on noin huonossa kunnossa? Itseä puistattaa pelkkä ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi