Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastelu mies päällä.

Vierailija
17.03.2018 |

Miten nopeasti teillä mies pyrkii päästä päälle rakastellessa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti "pyri" - mieluusti olisin (jo ihan vaihtelunkin vuoksi) alla ja puolisokin voisi joskus tehdä "työt"...

Vierailija
2/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen aikana pyllistän, niin takuuvarmasti on molo kädessä viidessä sekunnissa ja selkään hyppää. Vaan, jos selälleni kellahdan, niin ei kymmentä sekuntia, kun se jo sätkii karvainen persusta vilkkuen jalkovälisäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alusta. Mies haluais kellistää mut aina lattialle tai pöydälle. Välillä suostun välillä haluan sänkyyn. Mä jotenkin vaan tykkään siitä :)

Vierailija
4/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen loppuhuipennusta joka kerralla.

Vierailija
5/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta se haluis. Aina suikkarin lopussakin.

Vierailija
6/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on semmoista leikkimielistä missä molemmat on vuorotellen johdossa mutta aina lopulta mä sinne alle päädyn. Tykkään siitä kun sitten jäädään siihen suuteleen ja hyväileen päällekkäin ja mies liikuttelee vielä hitaasti mun sisällä vaikka kuinka kauan.. 

Vierailija
7/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän siitä kun mies on silleen alkukantaisella tavalla pidättelemätön ja siellä alla on ihana olla kun mies tietää mitä tekee:D

Vierailija
8/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä antaisin niin aina ja kaiken aikaa.. ja nussittais monta kertaa päivässä. ei siinä kauan mee varsinki jos mä meen ite selälleen tai mahalleen sillai peppu pystyssä.. yrittää aina kääntää mua kun oon päällä mut pitää rajottaa ettei tuu nii paljon herkkua ;)ja voi ns. kerätä kierroksia seuraavalle kertaa...

juu suhde on uus... 

Vierailija
9/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alusta. Mies haluais kellistää mut aina lattialle tai pöydälle. Välillä suostun välillä haluan sänkyyn. Mä jotenkin vaan tykkään siitä :)

Meillä sama aina kun tullaan baarista pitää päästä hässimään pyödällä tai lattialla. Ja ap:lle vastaus en ole laskenut mutta ei siinä kovin kauaa mene jos hänen päälleen kapuan että oon sit taas alla. Tykkään jollain tavalla alistua silloin vähäsen ja siitä miten mies tuntuu niin voimakkaalta siinä päällä....  

Vierailija
10/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan... makaa vaan paikallaan ja mä saan aina tehdä kaiken työn :(

Vierailija
11/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oppinut ettei ole kiire. Vaikka joskus hetikin on ok jos oon valmis leikkiin. Toki on aikanaan luullut, että siitä vaan hommiin ja se on ok, mutta oppinut ettei se niin mene. 

Vierailija
12/26 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen mieltymys tohon päällä oloon on tuottanut "ongelmia" kun on haluttu olla jossain ulkona tai vaikka pikasilla vessassa, hän haluaa silloinkin tulla aina päälle ja mun "pitää" maata sitten jossain kovalla lattialla tai maassa. Kylpparissäkin aina rakastellaan lattialla. Selkään ja niskaan voi vähän sattua, mutta toisaalta mä tykkään siitä läheisyydestä ja, että voidaan suudella. Miehen vartalon paino on ihanaa kun sen tuntee koko keholla ja se kun huomaa miten paljon hän nauttii. Heti tuo ylle tulee, kun vähänkin vihjaan että tekisi mieli tai kun hän huomaa että ollaan ns. samalla aaltopituudella:)) Ollaan kanssa niin vähän aikaa vasta seukattu, etten ole vielä kokeillut miten hän reagoisi jos pyrkisin puoliväkisin päälle...  

Vierailija
13/26 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joiden on paha olla selällään? Ei siis mitään sairautta, mutta tissit valuu kaulalle ja tuntuu että tukehtuu..  Kertakaikkiaan en osaa nauttia selälläni aktista kun koko ajan odottaa milloin tuo tunne tulee. Kilpparileikkaus pahensi asiaa kaiken lisäksi..

Vierailija
14/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita, joiden on paha olla selällään? Ei siis mitään sairautta, mutta tissit valuu kaulalle ja tuntuu että tukehtuu..  Kertakaikkiaan en osaa nauttia selälläni aktista kun koko ajan odottaa milloin tuo tunne tulee. Kilpparileikkaus pahensi asiaa kaiken lisäksi..

Mulla tuohon auttoi se että mies tulee ihan kiinni muhun. Jotenkin osaa tehdä sen niin ettei paina liikaa. Ihanaa olla niin likikkäin ja orkku tulee joka kerta kun mies tekee pientä liikettä syvällä:)

Vierailija
15/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä vaihees kun rupeaa tuntumaan että syöksyttää eikä pysty enää pidätteleen.

Vierailija
16/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä siinä vaihees kun rupeaa tuntumaan että syöksyttää eikä pysty enää pidätteleen.

Ihan sama. Joskus naurettukin jälkeenpäin kun ei pysty siinä kohassa oleen enää millään niin, et mä oon päällä vaikka alussa kuinka lupais että loppuun asti. Sama seisaallaanki, aina pitää lopussa mennä makoileen :)

Vierailija
17/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on jo aika viime hetkillä! :)

Vierailija
18/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä ei montaa hetkee mee siihen kun hän sit tulee, ehkä puol minuuttii tai max minuutti arviona kun ei tuu siin niin kelloa katottua, se on ihanaa jos siin tullaan yhtä aikaa :) 

Vierailija
19/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä ei montaa hetkee mee siihen kun hän sit tulee, ehkä puol minuuttii tai max minuutti arviona kun ei tuu siin niin kelloa katottua, se on ihanaa jos siin tullaan yhtä aikaa :) 

Sillon tietysti vähän kauemmin jos mun vaatteita pitää vähentää, ottaa housuja pois nopeesti toisest jalasta, jos esim. seisallaan on oltu nii et mun pöksyt on vaan vähän pepun päältä pois, saattaa miehellä mennä 'ohi' se kaikista kovin syöksyttäminen

Vierailija
20/26 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen seksielämä on muuttunut niin, että se on enää mies päällä nopeaa jyystöä sängyssä pari minuuttia ja sitten molemmat nukahtaa. Kateellisena luen teidän muiden kommentteja. Ennen meilläkin oli ihanaa ja vaikka mies oli päällä silloinkin melkein aina, hän oli aktiivinen, suuteli, kosketteli, näykki, henkäili mun nimeä ja siinä itsekin aktivoitui, vastasi miehen eleisiin eri tavalla. Mies luki mua hyvin ja muutti aina rytmiään välillä. Kaipaan niitä orgasmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä