Mies huutaa joka päivä, olen ihan loppu
Meillä on yhteinen yritys ja stressi ja työpaine on välillä kova. Mies on tosi temperamenttinen ja suuttuu ihan pikkuasioistakin. (Esim jos tavara hukassa) Huutaa ja raivoaa mulle joka päivä. Hän on paljon taitavampi firman jutuissa ja suuttuu, kun en ole yhtä hyvä ja nopea. Tai jos joku asia ei mene suunnittelmien mukaan, alkaa raivoaminen. Tai jos esim pyytää käymään luonaan niin karjuu heti mun nimeä, koskaan ei ensin pyydä neutraalisti käymään.
Olen ihan hajalla tästä työmäärästä ja miehen jatkuvasta raivoamisesta. Joskus jos mies nåkee että kovasti pahoitan mieleni, saattaa pyytää myöhemmin anteeksi, mutta sama meno jatkuu seuraavana päivänä.
Haluaisin vaan purkaa pahaa oloani jollekin, mutta en jotenkin kehtaa ystävillekään kertoa koko tilannetta, kun jollain lailla haluan kuitenkin suojella miestä, ei se koko ajan ilkeä ole ja on meillä hyviäkin hetkiä ja joskus jopa päiviä.
Pidän meidän työstä, mutta tämä tilanne on ihan kestämätön. Olen koko ajan ihan varpaillaan ja varuillaan, että mitä seuraavaksi.
Kommentit (107)
Sain joskus siskon miehen kiinni siskolleni raivoamisesta. Hän oli esittänyt aina tosi rauhallista tuppisuuta, mutta kerran mökillä menin koputtamatta heidän aittaan hakemaan jotain, ja siellä oli helvetti irti. Mies huusi ja sätti ihan tyhjänpäiväisistä siskolleni ja sisko kuunteli kalpeana. Sen jälkeen olen nähnyt koko äijän ihan toisessa valossa ja olen yrittänyt puhua järkeä siskolleni että eroaisi moisesta k-päästä.
Mulla on tommonen vaimo, sillä erotuksella että ei koskaan pyydä anteeksi.
Ero varmaan tulossa kun jaksaminen rupeaa olemaan en tahdo elää- tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisessa voi kukaan elää. Onko miehesi aivan apina kun ei osaa hillitä yhtään itseään? Sinä olet lapanen joka antaa kohdella itseään noin, minä huutaisin takaisin että pää kiinni ja lähtisin pois, pitäkööt tunkkinsa jos ei osaa käyttäytyä kuin ihminen.
Sinä sairastut tuosta ihan kohta, mitäs mies sitten tekee kun joutuu tekemään sunkin työt?
Itse sairastuin, kun en osannut puolustaa itseäni.
- sivusta
Meillä exän mielestä huutamisessa ei ollut mitään vikaa vaikka on sillä saanut sekä minut että lapset toistuvasti itkemään ja muutenkin hermoheikoiksi. Miten voi joku vaan jatkaa huutoa vihainen tai ivallinen ilme naamallaan kun toinen itkee? Ainiin, kuulemma itku oli manipulointia. Huh onneksi päästiin siitä sekopäästä eroon.
Sairasta ja sadistista tuo on, henkistä nujertamista.