Palstalla on virtahepo
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Syödään se.
Millä lisukkeilla? Oisko perunat ja barbeque-kastike mitään? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuulisin mielelläni lisää
Täällä ei saa aiheesta puhua. Okei, voin tietysti mennä jonnekin toiselle palstalle puhumaan, mutta mä tykkään AV:sta, koska tämä on suosittu ja aktiivinen keskustelupalsta. Siksi harmittaa, että tietyt keskustelut poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa aiheesta puhua. Okei, voin tietysti mennä jonnekin toiselle palstalle puhumaan, mutta mä tykkään AV:sta, koska tämä on suosittu ja aktiivinen keskustelupalsta. Siksi harmittaa, että tietyt keskustelut poistetaan.
Oletko miettinyt että nämä "tietyt aiheet" loukkaavat moderaatorien ja muiden tunteita
No ni, haluaisit kutsua sitä n*ksi, mutta et saa ja siksi muka hys hys.
Menkää Kaksplussalle, jos haluatte tuhmia sanoja ja juttuja sisältävien viestien pysyvän. Siellä on toki aika hiljaista, mutta kiellettyjä asioita on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Menkää Kaksplussalle, jos haluatte tuhmia sanoja ja juttuja sisältävien viestien pysyvän. Siellä on toki aika hiljaista, mutta kiellettyjä asioita on vähemmän.
Siellä on liian hiljaista eikä voi peukuttaa.
Miksi et mene Facebookiin keskustelemaan omalla nimelläsi itsesensuroitua keskustelua, virallisten mielipiteiden mukaisesti?
Palstalla on 10-30 virtahepoa, ja satoja "krokotiilejä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödään se.
Millä lisukkeilla? Oisko perunat ja barbeque-kastike mitään? 🤔
Kuulostaa hyvältä. Virtahepo on varmaan aika tukevaa ruokaa.
Hapankaalia ja höyrytettyjä vihanneksia myös?
Tumma olut juomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai neekeriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai neekeriksi?
Miten sait tuon sanan menemään läpi? Itse kokeilin ja ei mennyt. Täällä ei saa edes sanoa sanoja "maahanm**ttaja"tai "pakol**nen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai neekeriksi?
Miten sait tuon sanan menemään läpi? Itse kokeilin ja ei mennyt. Täällä ei saa edes sanoa sanoja "maahanm**ttaja"tai "pakol**nen".
Mäkin haluan tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai neekeriksi?
Minulla on taikavoimia sanoa täällä kiellettyjä sanoja.
Nееkеri
Mааhаnmuuttаjа
Pаkolаinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt että nämä "tietyt aiheet" loukkaavat moderaatorien ja muiden tunteita
Oletko miettinyt, että noin 99% palstan aiheista loukkaavat jonkun tunteita? Miksi vain joidenkin tunteet on suojeltuja?