Katoitteko sitä Leijonan luolaa missä se yksi sijoittaja nauroi ihan räkänä niille "it-yrittäjille"?
Oli joku urheilu-tinder - sovellus olevinaan, 46 käyttäjää oli.
Olikohan tuo ihan käsikirjoitettu juttu. Vaikutti täysin epätodelliselta, oli enemmänkin kuin jostain sketsiohjelmasta repäisty juttu?
Kommentit (38)
Näin pätkän sohvaperunoista. Ilkeältä vaikuttaa se naureskelija. Asiat voi ilmaista niin monella tavalla. Kaljupää paljasti oman urpoutensa naurullaan.
Minusta tuo olisi ihan hyvä idea, haluat pelata tennistä, ei kaveria paikkakunnalla tai juuri diihen aikaan. Haet tuolta tai et halua mennä yksin salille tai haluaisit pelailla jalkapalloa, ei kavereita tai muutama puuttuu.
Ei mitenkään naurettava idea.
Niiltä yrittäjiltä kysyttiin että käyttääkö ne itse somea: Vastaus oli ei. :D
Sitten niiltä kysyttiin että urheileeko ne itse. No joskus kuntosalilla. :D
Se yksi sijoittaja repeili koko ajan ja pyöritteli päätään.
Tavallaan ihan tarpeellinen idea. Voi olla että noita epäilytti kavereiden markkinointiosaaminen jos ei netistä löydä kuin 46 koekäyttäjää softalle.
Onhan tuolla ohjelmassa ollut selkeitä vitsejäkin esim. se hevoshousut ja mikäs se toinen saman humoristin ehdotus oli.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo olisi ihan hyvä idea, haluat pelata tennistä, ei kaveria paikkakunnalla tai juuri diihen aikaan. Haet tuolta tai et halua mennä yksin salille tai haluaisit pelailla jalkapalloa, ei kavereita tai muutama puuttuu.
Ei mitenkään naurettava idea.
Joo, ei idea sinänsä huono. Terv. ap
Tulee tänään uudelleen. Ei siinä tinderistä ole kyse, siis treffeistä, ap.
Kausi 2. Jakso 10/12. Luonnollinen doping. Yrittäjä haluaa viedä aurinkopaneelikontilla energiaa kehitysmaihin. Insinööri on keksinyt ergonomisen hitsauskahvan, toinen yrittäjä tarjoaa siirreltäviä urheiluhalleja. Sivusto löytää omaan tasoon sopivat urheilupaikat ja kaverit. Lapin yrteillä aiotaan valloittaa maailma - ja leijonat saavat kokeilla luonnollista dopingia. Kotimainen realitysarja.
Minusta tuo vaikuttaa yhden lausene perusteella sellaiselta, että käyttäjäkunta on Suomessa liian pieni. Urheilunharrastajista vain hyvin pieni prosentti etsii koko ajan uusia harrastuspaikkoja ja porukoita, enemmistö harrastaa aina suht samassa paikassa.
Mutta voisi toimiakin jossain suurkaupungissa, jossa lajeja ja harrastuspaikkoja kokeillaan herkemmin.
Eikä tuosta nyt missään nimessä voi mitään yleistä "it-yrittäjien" pilkkaa vetää. Jos vetää, sijoittaja itse on idiootti. Kuten ykkönen sen jo totesikin.
Jos tässä on kyse Suome Leijonan luolasta, niin ne "leijonathan" on itse tosi noloja. Istuvat siellä jännittäen rautakanki p*rseessä. Arkuutta ja epävarmuutta yrittävät peitellä piikikkyydellä, mutta ei vaan toimi.
Arkana pyyristelevä jänisrivi.
Idea ei välttämättä huono, mutta se kavereiden esiintymistaito ja toisaalta se yksi sijoittaja vain jotenkin vesittivät koko jutun ihan täysin.
Näkee, että kyseessä on taas karvalakkiversio. Vaikutti jotenkin kouluttamattomalta ja sivistymättömältä se "sijoittaja". Onko sillä edes rahaa?
Kokeilin play-kaupassa sport buddy hakusanoja, löytyi heti useampi vastaava sovellus. Pojat ei olleet oikein kartalla alasta.
Se yksi toinen sijoittaja oli tosi hyvä kun sanoi, että Suomessa ollaan rehellisiä. Toi osui kyllä jotenkin naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkee, että kyseessä on taas karvalakkiversio. Vaikutti jotenkin kouluttamattomalta ja sivistymättömältä se "sijoittaja". Onko sillä edes rahaa?
Itseluottamus ja sydämensivitys ainakin puuttuvat. Tehostaa sitten itseään noloilla ylilyönneillä.
Myötähäpeää aiheuttaa tässä Suomen versiossa nuo leijonat. Tönötetään jäykkänä ja esiintyminen on kaikkea muuta kuin luontevaa.
Suomen leijonan luola tyypit nyt on mitä on, ja rahaa ja halua niillä ei kyllä ole yhtään mihinkään sijoittamiseen, rohkeudesta puhumattakaan.
Olisin luullut että suomesta olis oikeesti löytynyt ohjelmaan Sijoittajia.
Mulle tili paha mieli tosta höhöttämisestä. Joo, miesten esittely oli toistaitoista ja huonosti valmisteltu mutta ideahan vaikutti hyvältä, harmi.
Tiedän tuon idean esittelijän ja on kova tekemään töitä. On pistänyt oman firman pystyyn jo nuorena miehenalkuna. Tekee varmasti rehellisesti enemmän töitä kun tuo silkkipukusijoittaja jonka bisnes on kusettaa juoppoja espanjan eläkeläisiltä. Mikä meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Niiltä yrittäjiltä kysyttiin että käyttääkö ne itse somea: Vastaus oli ei. :D
Sitten niiltä kysyttiin että urheileeko ne itse. No joskus kuntosalilla. :D
Se yksi sijoittaja repeili koko ajan ja pyöritteli päätään.
Tarkoitat sitä kaljua idoottia?
On kyllä niin koulukisaajamaista noiden leijonien esiintyminen.
Vaikka esitettäisiin idea jolle ei syty niin onko pakko alkaa pilkkaamaan idean esittäjää. Miksi koko ohjelma on edes tehty, jos idean esittäjät voi joutua pilkan kohteeksi?
On niin taas suomea että.
Se nauraminenko? Varmaan oli, nuo sijoittajathan on ihan tarkoituksella ilkeitä ja tyhmiä. Ei se trumpesterikaan olisi ohjelmagenressä muuten pärjännyt.