Saisinpa euron aina kun luen lauseen "olin poikatyttö, joka tykkäsi kìipeillä puussa"
Kliseiden klisee. Kukaan näistä nykyisistä misseistä/filmitähdistä ei ikinä sano olleensa poikatyttö, joka tykkäsi kivittää variksia tai poikatyttö, joka tykkäsi piirrellä kirkkoveneitä pulpetin kanteen. Aina sitä puussa kiipeilyä. Onko se nyt edes niin erinomaisen poikamaista toimintaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä kiipeilin puissa ja lampputolpissa enkä ollut erityisen poikatyttö. Kaikki mun kaveritytötkin tykkäsi kiipeillä. Eikö se ole aika normaalia melkein kaikilla lapsilla?
Sama. Katkaisin kätenikin putoamalla puusta.
Jep. Zlatan Ibrahimovićin avovaimokin oli kuulemma puissa kiipeilevä poikatyttö eikä nykyäänkään välitä ulkonäostään ja laittautumisesta. Eipä :D Muija on aina vimpan päälle meikattu ja laitettu, pirun kalliit muotikuteet päällä, samoin kuin käsveskat.
Mä olin tyttö joka tykkäsi paljon Barbeista. Tykkäsin myös kiipeillä puissa.
Eiköhän kaikki tykänneet lapsena kiipeillä puissa. Minä ainakin kiipeilin puissa huvikseni ystävieni kanssa. Sekä poikien että tyttöjen..
Mä olin poikatyttö ja vietin lomalla suurimnan osan ajasta puussa. Tai talleilla tai kalassa kylän poikien kanssa:)
Ja minusta tuli tosi naisellinen 4:n äiti
Niinpä, mikähän minä oikein olin kun tykkäsin koti- ja merirosvoleikeistä, puissa kiipeilystä sekä nukeista, maan kaivamisesta ja teekutsuista, joskus mekoista joskus vain housuista... Luulisin että ihan normaalia on olla kiinnostunut monenlaisista asioista. Yksi ystäväni oli tosi "poikatyttö", paljon villimpi kuin minä, mutta nukeilla me leikittiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin poikatyttö ja vietin lomalla suurimnan osan ajasta puussa. Tai talleilla tai kalassa kylän poikien kanssa:)
Ja minusta tuli tosi naisellinen 4:n äiti
Eli olit lapsi. Minäkin leikin lapsena raisuja leikkejä, mutta en koskaan ajatellut olevani poikamainen.
Mäkin kiipeilin puissa ja olin sukupuoleton jo lapsena. Kai senkin voi tulkita poikatyttöydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossa kalastamisessakin on olevinaan niin poikamaista. Itsekin pidin siitä puuhasta, kuten myös vaikka niistä nukeista.
Mä en uskaltanut. Mulla oli kaveri, joka oli tuollainen puissa kiipeilevä poikatyttö, minä katselin puun juurelta vaan ja toivoin, että olisin itsekin uskaltanut korkeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltanut. Mulla oli kaveri, joka oli tuollainen puissa kiipeilevä poikatyttö, minä katselin puun juurelta vaan ja toivoin, että olisin itsekin uskaltanut korkeuksiin.
Arkuus on luonteenpiirre eikä sillä ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa (niin kuin itsekin osoitit). Silti on kehitelty tuommoisia älyttömyyksiä kuin poikatyttö...
Olin poika nimeltä Päivi enkä tiennyt oonko poikatyttö vai tyttö vai poika.
Joo mikähän siinä on niin hienoa sanoa olevansa poikatyttö. Onko se parempi kuin pelkkä tyttö.
Olin tyttöpoika kun lypsäsin sonnia.
Vierailija kirjoitti:
Kliseiden klisee. Kukaan näistä nykyisistä misseistä/filmitähdistä ei ikinä sano olleensa poikatyttö, joka tykkäsi kivittää variksia tai poikatyttö, joka tykkäsi piirrellä kirkkoveneitä pulpetin kanteen. Aina sitä puussa kiipeilyä. Onko se nyt edes niin erinomaisen poikamaista toimintaa?
Mä olin ujo ja hento. Tykkäsin kiipeillä puissa. En todellakaan ollut mikään poikatyttö, en sinne päinkään.
Kai se on Hyvän Jätkän esiaste, näin ollen meriitiksi.
Minä tein myös tuota samaa kuin muut, kiipeilin puissa, rämmin metsiköissä jne.
Olisin halunnut kyllä prinsessajuttuja jne, en saanut, sillä en äitini mielestä ollut mikään prinsessaleikkejä leikkivä tyttö.
Nytkin muistelee lapsuuttani sanomalla, että en ole ikinä ollut mikään prinsessa-tyttö. Niin, miksihän?
Mä olin varmaan jotain siltä väliltä sitten. Tykkäsin pikkutyttönä heitellä "suosiostani tippuneita" barbie-nukkeja korkealle puuhun ja siiten kivittää niitä alas. Sitä paremmat pisteet mitä enemmän ruhjeita nukessa.
Mä kiipeilin puissa ja lampputolpissa enkä ollut erityisen poikatyttö. Kaikki mun kaveritytötkin tykkäsi kiipeillä. Eikö se ole aika normaalia melkein kaikilla lapsilla?