Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyt vaikkapa huoltoaseman vessassa jossa edellinen asiakas on tehnyt ns. varpusparven..

Vierailija
16.03.2018 |

..ja poistuessasi vessasta sinne on tulossa heti perääsi seuraava asiakas, niin sanotko hänelle että sotku ei johdu sinusta vaan se oli siellä jo ennen sinua?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siivoojan vinkkelistä, en ymmärrä miten jotkut onnistuvat paskomaan pöntön selkäosankin...

Aasialaiset asiakkaat seisoo monesti pöntön päällä. 

Okei o_O eikö ne jätökset roisku itsensä päälle jos siinä seisoskelee takapuoli pöntöstä irti ja roiskii menemään.

Vierailija
22/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siivoojan vinkkelistä, en ymmärrä miten jotkut onnistuvat paskomaan pöntön selkäosankin...

Okei o_O eikö ne jätökset roisku itsensä päälle jos siinä seisoskelee takapuoli pöntöstä irti ja roiskii menemään.

Siinäpä sulle perjantaiksi ohjelmaa. Kokeile miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene sirkukseen vessaan.

Jos olet vaikkapa lentokoneessa ei sinulle jää yleensä  vaihtoehtoa

Toistaiseksi ei ole tullut sellaista etteikö olisi vaihtoehtoa. Lentokoneella matkustan harvoin. Jos huoltoasemalla on vain yksi vessa käyn sanomassa että vessa pitäisi siivota ennen kuin sinne voi mennä.

Mutta ilmoitan kyllä esim. huoltoasemalla jos joku menee wc:Hin joka on sotkuinen vaikka tulisin itse toisesta wc:stä. Samoin kuin sekin että paperi on loppu tms.

Kerran yökkäilin lentokoneen vessassa. Minun jälkeeni vessaan tuli koneen kapteeni. En kyllä ymmärrä miten voivat tehdä tuota työtä.

Vierailija
24/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa joskus 20 vuotta sitten yritin mennä ihan siistististi pukeutuneen arabin jälkeen vessaan, ei voinut, se oli täräyttänyt varpusparven renkaalle ja osin pöntöstä ohi. Oli kyllä vetänyt pöntön, mutta eipä se sillä puhdistu. Sittemmin on selvinnyt tavan olevan yleisempikin tietyissä kulttuureissa.

Vierailija
25/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätuolinkäyttäjänä on ollut pakko tottua siihen, että julkisten invavessojen pöntöt on usein ihan hirveitä. Todella mukavaa varsinkin jos paskaa on roiskunut rengasta myöten ja missään muualla ei mahdu käymään. Jos on pakko roiskia, niin jälkien siivoaminen olis ihan kiva. <3

Monessa paikassa invavessa on myös lastenhoitohuone. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen vauvan ja taaperon kanssa odotellut että joku vääntää torttua pitkin pöntön laitoja.

Mulla on ihan erityiskatse noille ihmisille. Ja okei, voi olla että heillä on tulehduksellinen suolistosairaus tms. Mutta ei se kai estä jälkiä siivoamasta.

Vierailija
26/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa joskus 20 vuotta sitten yritin mennä ihan siistististi pukeutuneen arabin jälkeen vessaan, ei voinut, se oli täräyttänyt varpusparven renkaalle ja osin pöntöstä ohi. Oli kyllä vetänyt pöntön, mutta eipä se sillä puhdistu. Sittemmin on selvinnyt tavan olevan yleisempikin tietyissä kulttuureissa.

Eipä se ripuli katso pukeutumista. Tulee jos on tullakseen!

Vierailija
27/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi ei ole tullut sellaista etteikö olisi vaihtoehtoa. Lentokoneella matkustan harvoin. Jos huoltoasemalla on vain yksi vessa käyn sanomassa että vessa pitäisi siivota ennen kuin sinne voi mennä.

Mutta ilmoitan kyllä esim. huoltoasemalla jos joku menee wc:Hin joka on sotkuinen vaikka tulisin itse toisesta wc:stä. Samoin kuin sekin että paperi on loppu tms.

Kerran yökkäilin lentokoneen vessassa. Minun jälkeeni vessaan tuli koneen kapteeni. En kyllä ymmärrä miten voivat tehdä tuota työtä.

Yökkäilemään sotkuinen vessa ei itseäni saa. Sanotaanko vaikka niin että kun pitkään on työskennellyt hoitoalalla oikein mikään ei enää yllätä, kaikkeen tottuu. Voisin kuvitella että myös lentokoneessa työskentelevät on tottuneet tuohon asiaan. Sen vuoksi en myöskään epäröisi mennä sanomaan lentokoneessakaan henkilökunnalle että wc on siivouksen tarpeessa (kapteenille en ehkä kuitenkaan).

Jos wc on vähällä vaivalla mahdollista siivota itse teen sen ennen kuin käytä itse wc:tä, mutta jos se on todella likainen minusta on parempi että se siivotaan oikeilla välineillä eikä vain pintapuolisesti niin että näyttää siistiltä.

Vierailija
28/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökkäilemään sotkuinen vessa ei itseäni saa. Sanotaanko vaikka niin että kun pitkään on työskennellyt hoitoalalla oikein mikään ei enää yllätä, kaikkeen tottuu. Voisin kuvitella että myös lentokoneessa työskentelevät on tottuneet tuohon asiaan. Sen vuoksi en myöskään epäröisi mennä sanomaan lentokoneessakaan henkilökunnalle että wc on siivouksen tarpeessa (kapteenille en ehkä kuitenkaan).

Jos wc on vähällä vaivalla mahdollista siivota itse teen sen ennen kuin käytä itse wc:tä, mutta jos se on todella likainen minusta on parempi että se siivotaan oikeilla välineillä eikä vain pintapuolisesti niin että näyttää siistiltä.

Lentokoneet on tehneet jopa välilaskuja liian epäsiistin WC:n takia.

Vierailija
29/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneet on tehneet jopa välilaskuja liian epäsiistin WC:n takia.

Täysin ymmärrettävää. Voi muuten olla että koko koneellinen ihmisiä on määränpäässä sairaana.

Vierailija
30/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ketju.

Vierailija
31/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä sulle perjantaiksi ohjelmaa. Kokeile miten käy.

No olipa taas tasokas vastaus.

En ole itse kuullut tällaisesta tyylistä asioida ja väkisinkin tulee mieleen että jos p.skoo seisten tavaraa joka ei ole kiinteää niin sitä on muuallakin kuin pöntössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi