Jos käyt vaikkapa huoltoaseman vessassa jossa edellinen asiakas on tehnyt ns. varpusparven..
..ja poistuessasi vessasta sinne on tulossa heti perääsi seuraava asiakas, niin sanotko hänelle että sotku ei johdu sinusta vaan se oli siellä jo ennen sinua?
Kommentit (31)
Onko kenellekkään sattunut kohdalle? Lentokoneessa varsin yleistä.
En. Tuskin se sanomisesta vakuuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
siivoan aina sotkun. en halua että muut luulevat että se olen minä.
Itse en pysty.
Vierailija kirjoitti:
En mene sirkukseen vessaan.
...sotkuiseen...
Kyllä sen varpusparven kuulee yleensä äänestä.
Pistän töppöset toiseen suuntaan ja kusen housuihini.
En kyllä vittu ymmärrä ihmisiä, jotka eivät siivoa vauhtiraitojaan ja varpusparviaan jälkeensä. Ihan oikeasti saatana. Käytöstavat; anteeksi kirosanat.
En pysty käymään, jos on ihan paskassa kpko pönttö. Jos pieni vauhtiraita niin nopeasti vessaharjalla/pideellä sen puhdistan ennen kuin edes ite menen tarpeilleni.
Näin siivoojan vinkkelistä, en ymmärrä miten jotkut onnistuvat paskomaan pöntön selkäosankin...
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vaikkapa lentokoneessa ei sinulle jää yleensä vaihtoehtoa
Vierailija kirjoitti:
Näin siivoojan vinkkelistä, en ymmärrä miten jotkut onnistuvat paskomaan pöntön selkäosankin...
Aasialaiset asiakkaat seisoo monesti pöntön päällä.
Pyörätuolinkäyttäjänä on ollut pakko tottua siihen, että julkisten invavessojen pöntöt on usein ihan hirveitä. Todella mukavaa varsinkin jos paskaa on roiskunut rengasta myöten ja missään muualla ei mahdu käymään. Jos on pakko roiskia, niin jälkien siivoaminen olis ihan kiva. <3
Pitää olla pikkuisen perverssi, jos kurkistaa pönttöön toimituksen jälkeen. Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vaikkapa lentokoneessa ei sinulle jää yleensä vaihtoehtoa
Toistaiseksi ei ole tullut sellaista etteikö olisi vaihtoehtoa. Lentokoneella matkustan harvoin. Jos huoltoasemalla on vain yksi vessa käyn sanomassa että vessa pitäisi siivota ennen kuin sinne voi mennä.
Mutta ilmoitan kyllä esim. huoltoasemalla jos joku menee wc:Hin joka on sotkuinen vaikka tulisin itse toisesta wc:stä. Samoin kuin sekin että paperi on loppu tms.
Yleensä se selittelijä on itse tehnyt sotkun
siivoan aina sotkun. en halua että muut luulevat että se olen minä.