Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi esitätte tyhmiä miesten seurassa?

Vierailija
16.03.2018 |

Huomannut tämän monta kertaa, älykäs ja suorastaan viisas nainen heittäytyy avuttoman vammaisen tasolle kun istuu miehen seurassa. Usein tulee vielä se hihitys ja tyhjän nauraminen päälle.
Olkaa omia itsejänne vaan, ei tuo hämää ketään. Ehkä jotkut miehet pitävät tämän kaltasesta käytöksestä, mutta ainakin minä näen sen läpi enkä pidä siitä yhtään.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan niin tyhmä kuin oikeasti olen....joissain asioissa. Mutta en  hihittele =)

Vierailija
2/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en esitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hihitä enkä esitä tyhmää. Se on älytöntä.

Vierailija
4/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyri miellyttämään miehiä tuomalla esiin älykkyyttäni. Miesten kanssa pärjää parhaiten aivot narikkaan tyylillä. Itsekseni sen hihityksen aikana ajattelen, että vttu mikä ääliö.

Vierailija
5/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisen tyhmiä kavereita. Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
6/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miestenkin loistaa välillä :)

Vierailija
7/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hihitä enkä esitä tyhmää. Se on älytöntä.

Hyvä kuulla, en väitä että kaikki naiset niin tekee, mutta melko yleistä on.

Vierailija
8/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellasiinkin naisiin, jotka taitavat vetää heliumia ennen kuin puhuvat mulle, ääni on monta oktaavia korkeampi seurassani kuin naisten kanssa. 

Vähän kuin hollywood elokuvien naiset, sellanen heliumia vetäneen minni hiiren ääni yhtäkkiä kun mies on läsnä.

Vierailija
9/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että miehet helposti pitää naisia tyhmempinä kuin itseään.

Vierailija
10/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Vierailija
11/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aivot eivät ole se osa kehoani, joka vaikuttaisi miehiä yleensä kiinnostavan.

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Vierailija
12/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän joskus esittäväni hiukan tyhmempää, kuin olenkaan, mutta saatan tehdä sitä naistenkin seurassa. Kyse on uusista tuttavuuksista, joiden edessä haluan olla mahdollisimman helposti lähestyttävä. En kyllä hihittele sentään, mutta yritän olla kevyempää ja rennompaa seuraa, ja liioittelen huumorintajuani, eli osoitan huvittuneisuutta paljon helpommin heidän jutuilleen, yritän olla nauravaisempi kuin olenkaan. 

Mua siis pidetään jo lähtökohtaisesti kalseana ja viileänä, yritän lieventää tätä näin. Ja on toiminut jossain määrin. Bimboksi en missään nimessä heittäydy, mutta varmasti minusta saa yksinkertaisemman kuvan kuin olenkaan. Mutta minusta myös pidetään enemmän ensivaikutelman perusteella, kuin mitä ennen tämän naamion käyttöönottoa.

Vierailija
13/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en esitä. Tunnetko hyvin nuoria vai hyvin naiiveja naisia?

Vierailija
14/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut haluavat täten pönkittää miehen egoa. Mutta hyvin moni nainen taas ei tee niin. En minäkään.

Vierailija
15/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin panen vertaistani taistelukumppania kuin aivotonta myötäilijää. Siitä se jännite syntyy.

Tämähän se juuri on ongelma. Miehet eivät yleensä kestä sitä kun nainen on älykkäämpi ja pyyhkii lattian miehen egolla.

Vierailija
16/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaikkien seurassa just sellainen ku oikeesti oon, eli tyhmä, outo ja hullu.

Ja varmaan ne jotka esittää, haluu vaan huomiota!!!!!

Vierailija
17/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hauskaa. Vain tyhmä mies pitää minua oikeasti tyhmänä.

Vierailija
18/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän tyhmää melkein kaikkien seurassa. En ole huomannut että naisten jutuissa olisi mitään älykästä ilman miehiä. Myrkyllistä p*skaa. Sanoisin, että naiset esittävät luonteeltaan parempaa kun mies tulee paikalle. Toimii se kyllä toisin päinkin. Miehillä loppuu sikailu ihan yllättäen.

Vierailija
19/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaista miehelle. Moni kun pitää aivottomista kanoista, en tosin ymmärrä miksi.

Vierailija
20/61 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keski-ikäinen äiti tekee tota. Ihan kauheeta.