Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis hakee palkkalaskelma entisestä työpaikasta

Vierailija
16.03.2018 |

Mä en millään jaksaisi nähdä sitä lapsellista kusipäätä, joka puljun omistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä postittamaan laskelma ja työtodistus sinulle. Niin minä tein.

Vierailija
2/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukas nyt on lapsellinen?

Vierailija
4/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla pyydät, se on lakisääteinen antaa. Jos eivät anna, niin marssit työkkäriin ja otat palkkaturvan kautta. Ja jos työnantaja on veemäinen, niin voit pyytää tarkistamaan koko sun työajan palkkalaskelman. Niiden on pakko tehdä niin. Mä tein kerran niin kun jäi palkat saamatta.

Vierailija
5/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostilla pyydät, se on lakisääteinen antaa. Jos eivät anna, niin marssit työkkäriin ja otat palkkaturvan kautta. Ja jos työnantaja on veemäinen, niin voit pyytää tarkistamaan koko sun työajan palkkalaskelman. Niiden on pakko tehdä niin. Mä tein kerran niin kun jäi palkat saamatta.

Kertoiko ap, että palkat jäi saamatta? :D

Vierailija
6/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkat ei jääneet saamatta, mutta tuli taas kerran yli viikon myöhässä. Loppujen lopuksi meni hermo ja tokaisin työnantajalle, että mitä jos se palkkais tilitoimiston hoitamaan palkanmaksun, kun se ei saa ikinä palkkoja ajoissa maksuun. Tää poisti mut facebookkavereista ja haukkui mua entisille työkavereille. Muutenkaan ihan perusasiat eivät toimineet työnantajan puolelta.

Ap

Vierailija
7/7 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkat ei jääneet saamatta, mutta tuli taas kerran yli viikon myöhässä. Loppujen lopuksi meni hermo ja tokaisin työnantajalle, että mitä jos se palkkais tilitoimiston hoitamaan palkanmaksun, kun se ei saa ikinä palkkoja ajoissa maksuun. Tää poisti mut facebookkavereista ja haukkui mua entisille työkavereille. Muutenkaan ihan perusasiat eivät toimineet työnantajan puolelta.

Ap

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi