Taas se lähestyy... Tuo yksinäisten painajainen nimittäin neljän päivän vapaa eli pääsiäinen
Odotan joka vuosi kauhulla pääsiäistä sillä se tarkoittaa neljän päivän vapaata. Yksin. Viikonloput menee juuri ja juuri, tosin silloinkin lääitsen itseäni unilääkkeillä jotta nukkuisin suurimman osan viikonlopuista sillä en kestä tylsyyttä ja yksinäisyyttä. Nyt se on taas edessä. Ei mitään tekemistä neljään päivään. Kavereita ei ole. Ulkomaille ei ole varaa lähteä eli makaan taas sängyssä neljä päivää. Muuta tekemistä ei ole paitsi katsoa tv:tä ja nukkua. Ihan kamalaa :( Miten muut yksinäiset selviätte? Toinen painajainen on juhannus ja se kolmen päivän vapaa. Huoh.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut?
Lahdessa. Ap
Tykkäätkö kissoista? Etkä ole allerginen? Mua auttoi ihan älyttömästi, kun sain kissan.
On ihana tulla kotiin, kun siellä on joku odottamassa ja on niin vilpittömän onnellinen mun tulosta.
Kissa on helppohoitoinenkin koiraan verrattuna.
Voisitko harkita tuota?Pelkään kissoja. Ap
Musta tuntuu, että pelkäät elämää.
Mutta sun pitää varmaan kohta lähteä töihin, joten heippa.....Ok. Tämmöistä analyysia en olekkaan ennen kuullut. Pelkään kissoja = pelkään elämää. Ap
No haloo, ei tietenkään tuo kommentti tarkoita tuota, vaan sitä, että ap tuntuu pelkäävän kaikkea, kun pelkää kissoja ja ei tunnu itse keksivän mitään harrastuksia miten viihdyttää itseään. Masennus on myös varteenotettava vaihtoehto.
Jotkut meistä osaavat lukea rivien välistä, miten asiat todellisuudessa ovat.
Ja sen näkee, kun katsoo ihmisiä ulkona. Niin moni menee naama norsun p*rseenä kieli vyön alla. Mitäs jos pysähdytte hetkeksi ja tajuatte, että elämää on työn ulkopuolellakin. Mikään työpaikka ei kaadu siihen, jos sinä (random-ihminen) vähän hölläät tahtia.