Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se lähestyy... Tuo yksinäisten painajainen nimittäin neljän päivän vapaa eli pääsiäinen

Vierailija
16.03.2018 |

Odotan joka vuosi kauhulla pääsiäistä sillä se tarkoittaa neljän päivän vapaata. Yksin. Viikonloput menee juuri ja juuri, tosin silloinkin lääitsen itseäni unilääkkeillä jotta nukkuisin suurimman osan viikonlopuista sillä en kestä tylsyyttä ja yksinäisyyttä. Nyt se on taas edessä. Ei mitään tekemistä neljään päivään. Kavereita ei ole. Ulkomaille ei ole varaa lähteä eli makaan taas sängyssä neljä päivää. Muuta tekemistä ei ole paitsi katsoa tv:tä ja nukkua. Ihan kamalaa :( Miten muut yksinäiset selviätte? Toinen painajainen on juhannus ja se kolmen päivän vapaa. Huoh.

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain tekemistä. Onko kaupungissasi tapahtumia? Mene vaikka seurakunnan pääsiäistapahtumiin. Käy leffassa, uimassa, lenkkeile, lue.

Kuulostaa todella ahdistavalta tilanteesi, mutta yritä päästä sieltä kuorestasi ulos.

Tsemppiä!

Vierailija
2/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksinäinen on töissä, olen työkavereiden suosikki kun olen vapaaehtoinen tekemään pyhiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa ja mene kauppakeskukseen katsomaan ihmisiä.

Vierailija
4/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkö on elämäsi koko sisältö? Ja matkaan et pysty koskaan säästämään, vaikka _taas_? Kuulostaa lähiltä naurettavalta, että aikuinen nainen ei keksi itselleen tekemistä muutamaksi päiväksi. Yksinäisyyttäsi en väheksy, mutta... 

Vierailija
5/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksinäinen on töissä, olen työkavereiden suosikki kun olen vapaaehtoinen tekemään pyhiä :)

Voi kunpa pääsisi itsekin töihin. Meillä vaan ei ole ketään töissä pääsiäisenä :( Saisi rahaa ja tekemistä mutta kun ei niin ei. Ap

Vierailija
6/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin yksin vaan pääsiäispäivänä käyn vanhemmillani päivällisellä. Muuten tulee vietettyä pyhät yksin, mutta otan ne siltä kannalta, että voinpa ainakin rauhassa puuhastella kotona sellaista, mitä en töiden jälkeen arkisin koskaan jaksa ja lisäksi katsoa loppuun pari kesken jäänyttä Netflix-sarjaa. Jotain hyvää voisi kaupasta ostaa myös.

Vierailija
7/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkö on elämäsi koko sisältö? Ja matkaan et pysty koskaan säästämään, vaikka _taas_? Kuulostaa lähiltä naurettavalta, että aikuinen nainen ei keksi itselleen tekemistä muutamaksi päiväksi. Yksinäisyyttäsi en väheksy, mutta... 

Valitettavasti näin on että elämäni koostuu töistä, nukkumisesta ja tv:n katsomisesta. Matkoja varattu myöhemmälle keväälle ja kesälle joten ei ole varaa lähteä pääsiäisenä. Joka vuosi "unohdan" tuon pääsiäisen tulemisen enkä varaa juuri sille ajalle matkaa :( Ehkä ensi pääsiäiseksi saisi lähdettyä pois. Ap

Vierailija
8/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyydestä pääsee eroon, kun menee ihmisten ilmoille.

Jos on siihen liian laiska, ei pidä sitten valittaakaan.

Vierailija
9/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla aikuisilla työ on elämän koko sisältö, kuulostaa aika hassulta sekin jos joku ei tätä ymmärrä. Yksinäisyys voi olla todella lamauttavaa eivätkä kaikki huolet hoidu ottamalla itseään niskasta kiinni.

Tsemppiä ap:lle, yritä silti. 

Vierailija
10/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta onnibussilla viereiseen kaupunkiin, käy kahvilla, opiskele, katso elokuvia/dokkareita/sarjoja/youtubea, käy kävelyllä, shoppaile netistä tai liikkeestä uusi paita/housut/pipo, suunnittele perusteellisesti kuinka maailmanrauha voidaan saavuttaa, myy tavaroitasi kirpputorilla. Tarvitaan vain mielikuvitusta

Vierailija
11/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväthangille hiihtelemään.

Vierailija
12/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyväntekeväisyyttä. Mene katsomaan vanhuksia laitoksissa ja vaikka laula heille. Sinä et ole ainoa yksinäinen, joten saat iloa elämääsi auttamalla muita. 

Tee pitkiä kävelylenkkejä. Lue hyviä kirjoja, katso hauskoja tv-sarjoja tai elokuvia. 

Siivoa kaappisi. 

Mieti, mitä harrastit lapsena ja aloita harrastus uudelleen. 

Vierailija
13/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on itsetutkiskelun paikka, jos ainoa elämänsisältö tulee työstä! Mitä järkeä tuollaisessa elämässä on? Itse rakastan yksinoloa. Luen, ulkoilen ja lenkkeilen, teen käsitöitä, käyn näyttelyissä, katson elokuvia jne.

Vierailija
14/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun heräät, pue päällesi ja syö aamupala. Älä avaa palstaa, älä tv:tä.

Lähde ULOS! Ihan sama minne, mutta ulos. Kävele nopeasti tai hitaasti, miten haluat. Katsele ympäristöäsi ja kuuntele. Keskity vaikka ottamaan valokuvia, silloin näkee asioita eri tavalla.

Käytä tähän joka aamu (vapaapäivisin) noin kaksi tuntia. Oikeesti se ei ole pitkä aika kun ajattelee, että sulla on loput päivästä täysin vapaata aikaa tehdä mitä lystäät, vaikka sitten vaan makoilla.

Mutta kun teet tuon joka aamu, veikkaan että se tuo energiaa niin paljon että haluat muutakin kuin makoilla :)

Ja vaikka et haluaisikaan, olet kaksi tuntia saanut raitista ilmaa ja mielihyvää.

Vierailija
15/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit joulun. Ei jatkoon.

Vakavasti ottaen. yksinäisyys on vaikeaa, mutta sun suurin ongelma tuntuu silti olevan mielikuvituksettomuus ja aloitekyvyttömyys. Tekemistä, myös edullista, on maailma pullollaan, kun ottaa Googlen käteen ja katsoo.

Vierailija
16/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa samaistua sinuun. Olin sitten yksin tai kaksin, niin kamalinta on aina mennä töihin. Se on hirveintä, mitä elämässä on, ja kärsin siitä jatkuvasti.

Vierailija
17/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
18/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on itsetutkiskelun paikka, jos ainoa elämänsisältö tulee työstä! Mitä järkeä tuollaisessa elämässä on? Itse rakastan yksinoloa. Luen, ulkoilen ja lenkkeilen, teen käsitöitä, käyn näyttelyissä, katson elokuvia jne.

Joo en kyllä nuorena koskaan uskonut olevani sellainen ihminen jonka ainoa elämä on töissä käynti. Sillon kun vielä oli kavereita ja kavereiden kanssa tuli paineltua pitkin kyliä. Nyt vaan tilanne on tämä. Tinderistä näen silloin tällöin miehiä mutta tuotakaan ei ole tapahtunut nyt pitkään aikaan. Olisi kiva saada vaikka jotkut treffit sovittua pääsiäiselle, noh katsellaan josko tulis joku kiva matchi :) Ap

Vierailija
19/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa samaistua sinuun. Olin sitten yksin tai kaksin, niin kamalinta on aina mennä töihin. Se on hirveintä, mitä elämässä on, ja kärsin siitä jatkuvasti.

Mulle taas se työssä käyminen on pelastus. En voisi kuvitellakkaan miten hirveää elämäni olisi jos mulla ei olisi työtä! Töissä käyminen pitää mut edes jotenkin järjissäni. Ap

Vierailija
20/182 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit joulun. Ei jatkoon.

Vakavasti ottaen. yksinäisyys on vaikeaa, mutta sun suurin ongelma tuntuu silti olevan mielikuvituksettomuus ja aloitekyvyttömyys. Tekemistä, myös edullista, on maailma pullollaan, kun ottaa Googlen käteen ja katsoo.

Joulun vietän (luojan kiitos) aina lämmössä perheeni kanssa joten joulun pyhiä mun ei onneksi tarvitse stressata. On tekemistä ja seuraa. Ja sitä lämpöä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme