Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan potta " vuotaa"

20.04.2006 |

2-vuotiaalla pojallamme on käytössä jostain tavaratalosta ostettu halpa peruspotta. Asento siinä on pitkälle pojalle huono, eikä potan mallikaan ole oikein sopiva. Pissit menevät todella usein potasta ohi, vaikka olisi itse vieressä asentoa vahtimassa. Tällä potalla ei onnistu yksin pissiminen lähitulevaisuudessakaan.

Suositelkaa jotain muuta pottamerkkiä tai mallia! BabyBjörnin ison potan tiedän, mutta ei sekään ole paljon korkeampi kuin nykyinen. Mistä löytyisi pääkaupunkiseudulta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

meillä oli sama ongelma. Ostimme sitten toiseksi potaksi BabyBjörnin ison potan ja ongelma loppui siihen. Mitä minä mittailin pottia eri kaupoissa niin tuossa oli kaikista pisin pottaosa. Oli kyllä kalleinkin ei sen puoleen.

t. MiTeSa

Vierailija
2/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten poju keksi painaa kädellä pippeliä alaspäin kun pissaa pottaan niin pisut ei tule yli laidan.

Pitänee opettaa poju käymään pikku hiljaa seisaaltaan pissillä isójen miesten tyylillä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan alkaa kokeilemaan pönttöön pissaamista pöntönpienentäjän avulla?

Meillä aloitettiin jo 1-vuotiaana matkoilla käyttämään pienentäjää ja aika nopsaan pojan opittua itse tuntemaan " pissahätänsä" alkoi myös pyytämään pöntölle ja oppi itsekin sinne kiipeämään porrasjakkaran avulla.

Nyt kun poika on reilu 2,5 v nousee pöntölle mieluiten ilman jakkaraa ja ilman pienentäjääkin ! Välillä iski vauvavaihe ja halusi potalle, mutta äskettäin siirsin potan kokonaan syrjään/kaapin päälle eikä poika siitä harmistunut oikeastaan ollenkaan kun kehuin isoksi pojaksi, joka ei pottaa enää tarvitse.

Mutta tosiaan tuohon potan pienuuteen en osaa neuvoa antaa. Voithan kysellä/katsella BB:n pottaa käytettynä... Täälläkin on ostajamyy-palstalla joskus niitä näkynyt kaupan olevan.